eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówusługa wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-15

Kraków: usługa wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 10452 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych- co 12 miesięcy przeglądów technicznych aparatury medycznej w miejscu zainstalowania aparatów, zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi i instrukcją serwisową, stosownie do zaleceń producenta. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zapewni urządzenia kontrolne (np. testery itp. ) oraz materiały konserwacyjne, których wymiana podczas przeglądu jest zalecana przez producenta oraz dokona stosownych wpisów do Paszportów technicznych sprzętu. 2. Wykaz ilościowy aparatów, terminy wykonywania przeglądów określone zostały w załącznikach nr 2 -2r do niniejszej SIWZ pt. Formularz oferta część nr . Wykaz miejsc ( adresów) zainstalowania aparatów stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 2-krotne wykonanie przeglądu każdego z aparatów. 3. Zamówienia jest podzielone na 18 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Część nr 1- Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Lifepak Część nr 2- Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Zoll Część nr 3- Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Cardio-serw i Responder Część nr 4- Przeglądy techniczne defibrylatorów model: AED SaveOne Część nr 5- Przeglądy techniczne defibrylatorów model: AED Lifeline Część nr 6- Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: paraPac, rescuPac,babyPac Część nr 7- Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: Ambu-matic Część nr 8- Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: CereVent,Medumat Część nr 9- Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: oxylog Część nr 10- Przeglądy techniczne kapnometrów model:EMMA Część nr 11- Przeglądy techniczne urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowe model: Lukas Część nr 12- Przeglądy techniczne urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowe model: AutoPulse Część nr 13 - Przeglądy techniczne komory do transportu chorych zakaźnie model: BioBag Część nr 14 - Przeglądy techniczne aparatu rtg stacjonarnego , diagnostycznego model: Editor Hfe Część nr 15 - Przeglądy techniczne zestawu do ucyfrowienia zdjęć rtg model: typ DIREKT DIGITIZER, REGIUS SIGMA Część nr 16 - Przeglądy techniczne inkubatora model: Atom V808 Część nr 17 - Przeglądy techniczne rektoskopu model: Kleen Spec Część nr 18 - przeglądy techniczne ultrasonografu model : Chison 8300 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a) działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień; b) dla spełnienia warunku jest wymagane: oświadczenie nr 1 Wykonawcy; 2. Warunki o których mowa w ust. 1. oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy . 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia (art. 24 ust. 2a ustawy). 5. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 6. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 7. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 8. Niewypełnienie albo błędne wypełnienie formularzy ofertowych, lub złożenie w tych dokumentach nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik postępowania, wobec niemożliwości ich uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, lub poprawienia na podstawie art. 87 ustawy Pzp będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych. 9. Nie złożenie w terminie wymaganych oświadczeń lub dokumentów a także wymaganych pełnomocnictw, pomimo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące : 2) posiadania wiedzy i doświadczenia : dla spełnienia warunku jest wymagane : a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy b) wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swym rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, c) załączenie dokumentu (przynajmniej jednego) potwierdzającego, że poszczególne w/w usługi zostały wykonane należycie. 2. Warunki o których mowa w ust. 1. oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy . 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia (art. 24 ust. 2a ustawy). 5. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 6. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 7. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 8. Niewypełnienie albo błędne wypełnienie formularzy ofertowych, lub złożenie w tych dokumentach nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik postępowania, wobec niemożliwości ich uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, lub poprawienia na podstawie art. 87 ustawy Pzp będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych. 9. Nie złożenie w terminie wymaganych oświadczeń lub dokumentów a także wymaganych pełnomocnictw, pomimo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące : 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia : dla spełnienia warunku wymagane jest: a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy; 2. Warunki o których mowa w ust. 1. oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy . 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia (art. 24 ust. 2a ustawy). 5. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 6. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 7. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 8. Niewypełnienie albo błędne wypełnienie formularzy ofertowych, lub złożenie w tych dokumentach nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik postępowania, wobec niemożliwości ich uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, lub poprawienia na podstawie art. 87 ustawy Pzp będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych. 9. Nie złożenie w terminie wymaganych oświadczeń lub dokumentów a także wymaganych pełnomocnictw, pomimo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące : 3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : dla spełnienia warunku wymagane jest: a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy; b) oświadczenie Wykonawcy - oddzielnie dla każdej z części zamówienia - iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą wykonywały prace w zakresie oferowanych części zamówienia ,które posiadają wszelkie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe na świadczenie usług wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego 2. Warunki o których mowa w ust. 1. oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy . 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia (art. 24 ust. 2a ustawy). 5. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 6. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 7. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 8. Niewypełnienie albo błędne wypełnienie formularzy ofertowych, lub złożenie w tych dokumentach nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik postępowania, wobec niemożliwości ich uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, lub poprawienia na podstawie art. 87 ustawy Pzp będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych. 9. Nie złożenie w terminie wymaganych oświadczeń lub dokumentów a także wymaganych pełnomocnictw, pomimo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące : 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej : dla spełnienia warunku wymagane jest: a) oświadczenie nr 1 Wykonawcy, 2. Warunki o których mowa w ust. 1. oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy . 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia (art. 24 ust. 2a ustawy). 5. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 6. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. V siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. 7. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. 8. Niewypełnienie albo błędne wypełnienie formularzy ofertowych, lub złożenie w tych dokumentach nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik postępowania, wobec niemożliwości ich uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, lub poprawienia na podstawie art. 87 ustawy Pzp będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych. 9. Nie złożenie w terminie wymaganych oświadczeń lub dokumentów a także wymaganych pełnomocnictw, pomimo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przy ocenie spełnienia wymagań podmiotowych, bądź odrzuceniem oferty przy ocenie spełnienia wymagań przedmiotowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) pełnomocnictwo - o którym mowa w pkt. 6. 1) - 3) - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie; 3) zmniejszenia ilości aparatów na skutek wycofania z eksploatacji wraz z proporcjonalnym obniżeniem ceny umowy; 4) zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego z przyczyn wynikających z wystąpienia siły wyższej .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, pok. 218 II piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Lifepak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Lifepak - 43 sztuki aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Zoll.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Zoll - 13 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Cardio-serw i Responder.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: Cardio-serw i Responder - 2 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: AED SaveOne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: AED SaveOne- 17 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: AED Lifeline.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne defibrylatorów model: AED Lifeline- 14 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: paraPac, rescuPac,babyPac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: paraPac, rescuPac,babyPac - 25 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: Ambu-matic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: Ambu-matic - 13 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: CereVent,Medumat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: CereVent,Medumat- 4 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: Oxylog.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne respiratorów transportowych model: Oxylog 1000- 1 szt. aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeglądy techniczne kapnometrów model:EMMA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne kapnometrów model:EMMA - 35 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przeglądy techniczne urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowe model: Lukas.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowe model: Lukas - 9 szt. aparatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeglądy techniczne urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowe model: AutoPulse.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowe model: AutoPulse - 1 szt. aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeglądy techniczne komory do transportu chorych zakaźnie model: BioBag.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne komory do transportu chorych zakaźnie model: BioBag- 1 szt. aparatru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeglądy techniczne aparatu rtg stacjonarnego , diagnostycznego model: Editor Hfe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne aparatu rtg stacjonarnego , diagnostycznego model: Editor Hfe - 1 szt.aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przeglądy techniczne zestawu do ucyfrowienia zdjęć rtg model: typ DIREKT DIGITIZER, REGIUS SIGMA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne zestawu do ucyfrowienia zdjęć rtg model: typ DIREKT DIGITIZER, REGIUS SIGMA - 1 szt.aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przeglądy techniczne inkubatora ATOM V808.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne inkubatora ATOM V808 - 1 szt. aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przeglądy techniczne rektoskopu model: Kleen Spec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne rektoskopu model: Kleen Spec - 1 szt. aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: przeglądy techniczne ultrasonografu model : Chison 8300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeglądy techniczne ultrasonografu model : Chison 8300- 1 szt. aparatu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.