To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104552 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Ciechanów: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73529 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79968 - 2017 z dnia 2017-05-08 r., 81935 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, krajowy numer identyfikacyjny
13037782400000, ul.
Plac Jana Pawła II
6,
06400
Ciechanów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
236 749 200, faks
23 672 29 63, e-mail
umciech@ci.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.umciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZPI-ZP.271.1.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegająca na rewitalizacji zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta wzdłuż traktu średniowiecznego oraz został wpisany do Rejestru Zabytków, a także Gminnej i Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. Obszar, na którym znajduje się przedmiotowa kamienica, został wpisany do rejestru zabytków oraz stanowi strefę ochrony konserwatorskiej i archeologicznej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy: Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 3 wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę; Etap II: wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca w ramach Etapu I przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opracowania kompletu dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych, uwzględniając wszystkie obowiązujące przepisy, a w szczególności Prawo budowlane oraz Prawo zamówień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem art. 29, art. 30, art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4. Komplet opracowanej dokumentacji, o której mowa w ust. 3 (w dalszej części jako: "dokumentacja") ma zawierać w szczególności: 1) projekt budowlany - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg; 2) projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg; 3) projekt czasowej organizacji ruchu - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg; 4) kosztorysy - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie .ath; 5) przedmiary robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie .ath; 6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF; 7) projekt powykonawczy - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg. 5. Dokumentacja musi zawierać wszystkie wymagane prawem, opinie, pozwolenia, sprawdzenia, konieczne ekspertyzy, uzgodnienia itp. 6. Wykonawca przedłoży dokumentację, o której mowa w ust. 4 pkt. 3) do zaopiniowania lub zatwierdzenia przez odpowiednie instytucje lub organy (jeśli wymagane). 7. Wykonawca w ramach Przedmiotu Umowy zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, o której mowa w ust. 3 i 4 pkt. 1)-6). 8. Przedmiot Umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją zawierającą co najmniej rzuty kondygnacji oraz elewacji budynku. 9. Wykonawca - w terminie 10 dni roboczych od daty podpisania Umowy - przedłoży Zamawiającemu, celem zatwierdzenia, koncepcję w wersji papierowej lub elektronicznej, a następnie: 1) Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania koncepcji do zatwierdzenia, wniesie do niej uwagi lub zatwierdzi przedłożoną koncepcję, 2) w przypadku braku akceptacji, o której mowa w pkt. 1) Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia uwag, ma obowiązek poprawienia koncepcji z uwzględnieniem uwag Zamawiającego i przedłożenia jej ponownie Zamawiającemu do akceptacji; w takim przypadku powtórzona zostaje procedura, o której mowa w pkt.1), 10. Po uzgodnieniu koncepcji przez Zamawiającego, Wykonawca na jej podstawie wykona dokumentację, o której mowa w ust. 3 i 4 pkt. 1)-6). 11. W przypadku braku uzgodnienia koncepcji w terminie do 35 dni roboczych od daty podpisania Umowy, przy jednoczesnym dochowaniu procedury, o której mowa w ust. 10, w tym terminów obligujących Strony, Zamawiający ma prawo - w terminie 30 dni licząc od daty upływu ww. terminu - odstąpić od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. W przypadku dwukrotnej odmowy akceptacji koncepcji, Zamawiający ma prawo - w terminie 30 dni od stwierdzenia drugiego przypadku braku akceptacji koncepcji - do odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wykonawca w ramach Etapu II przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji o której mowa w niniejszym rozdziale w pkt. 2 dotyczących rewitalizacji obiektu kamienicy, na którą będą składały się między innymi roboty budowlane i konserwatorskie w zakresie zewnętrznym obiektu mające na celu odtworzenie elewacji budynku z lat 30-tych (wraz ze wszystkimi detalami architektonicznymi) oraz roboty związane ze zmianą sposobu użytkowania obiektu - zgodnie z wytycznymi PFU - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Etap II wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę pokrycia dachowego wraz z elementami konstrukcyjnymi; 2) przebudowę pomieszczeń wewnętrznych; 3) roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; 4) wykonanie instalacji i przyłączy. 14. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz dane dotyczące planowanego zamierzenia inwestycyjnego do zagadnień projektowych zawierają następujące dokumenty: 1) Audyt energetyczny- stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ; 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: "Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową zabytkowej kamienicy z przeznaczeniem na cele kulturalne i edukacyjne"- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Inwentaryzacja i opinia techniczna - stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45211350-7,
45213000-9,
45260000-7,
45300000-0,
45330000-9,
45310000-3,
45320000-6,
45400000-1,
45453000-7,
65000000-3,
71000000-8,
71221000-3,
71220000-6,
71320000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7392081.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4896753,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Zakup UPS w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Pęchcińska w miejscowości Niechodzin
- Przebudowa kancelarii i adaptacja otoczenia leśniczówki Dunaj (nr inw. 110/104).
- Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride przy Dworcu PKP Ciechanów Przemysłowy
- Remonty w placówkach oświatowych 2025 r. - II
- Przebudowa, termoizolacja i remont budynku Szkoły Podstawowej w Chotumiu wraz z instalacjami oraz montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.