eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówRewitalizacja zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn."Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104552 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Ciechanów: Rewitalizacja zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 73529 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 79968 - 2017 z dnia 2017-05-08 r., 81935 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, krajowy numer identyfikacyjny 13037782400000, ul. Plac Jana Pawła II 6, 06400 Ciechanów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 749 200, faks 23 672 29 63, e-mail umciech@ci.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZPI-ZP.271.1.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegająca na rewitalizacji zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno - kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta wzdłuż traktu średniowiecznego oraz został wpisany do Rejestru Zabytków, a także Gminnej i Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. Obszar, na którym znajduje się przedmiotowa kamienica, został wpisany do rejestru zabytków oraz stanowi strefę ochrony konserwatorskiej i archeologicznej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy: Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 3 wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę; Etap II: wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca w ramach Etapu I przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opracowania kompletu dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych, uwzględniając wszystkie obowiązujące przepisy, a w szczególności Prawo budowlane oraz Prawo zamówień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem art. 29, art. 30, art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4. Komplet opracowanej dokumentacji, o której mowa w ust. 3 (w dalszej części jako: "dokumentacja") ma zawierać w szczególności: 1) projekt budowlany - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg; 2) projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg; 3) projekt czasowej organizacji ruchu - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg; 4) kosztorysy - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie .ath; 5) przedmiary robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie .ath; 6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF; 7) projekt powykonawczy - 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg. 5. Dokumentacja musi zawierać wszystkie wymagane prawem, opinie, pozwolenia, sprawdzenia, konieczne ekspertyzy, uzgodnienia itp. 6. Wykonawca przedłoży dokumentację, o której mowa w ust. 4 pkt. 3) do zaopiniowania lub zatwierdzenia przez odpowiednie instytucje lub organy (jeśli wymagane). 7. Wykonawca w ramach Przedmiotu Umowy zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, o której mowa w ust. 3 i 4 pkt. 1)-6). 8. Przedmiot Umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją zawierającą co najmniej rzuty kondygnacji oraz elewacji budynku. 9. Wykonawca - w terminie 10 dni roboczych od daty podpisania Umowy - przedłoży Zamawiającemu, celem zatwierdzenia, koncepcję w wersji papierowej lub elektronicznej, a następnie: 1) Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania koncepcji do zatwierdzenia, wniesie do niej uwagi lub zatwierdzi przedłożoną koncepcję, 2) w przypadku braku akceptacji, o której mowa w pkt. 1) Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia uwag, ma obowiązek poprawienia koncepcji z uwzględnieniem uwag Zamawiającego i przedłożenia jej ponownie Zamawiającemu do akceptacji; w takim przypadku powtórzona zostaje procedura, o której mowa w pkt.1), 10. Po uzgodnieniu koncepcji przez Zamawiającego, Wykonawca na jej podstawie wykona dokumentację, o której mowa w ust. 3 i 4 pkt. 1)-6). 11. W przypadku braku uzgodnienia koncepcji w terminie do 35 dni roboczych od daty podpisania Umowy, przy jednoczesnym dochowaniu procedury, o której mowa w ust. 10, w tym terminów obligujących Strony, Zamawiający ma prawo - w terminie 30 dni licząc od daty upływu ww. terminu - odstąpić od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. W przypadku dwukrotnej odmowy akceptacji koncepcji, Zamawiający ma prawo - w terminie 30 dni od stwierdzenia drugiego przypadku braku akceptacji koncepcji - do odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wykonawca w ramach Etapu II przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji o której mowa w niniejszym rozdziale w pkt. 2 dotyczących rewitalizacji obiektu kamienicy, na którą będą składały się między innymi roboty budowlane i konserwatorskie w zakresie zewnętrznym obiektu mające na celu odtworzenie elewacji budynku z lat 30-tych (wraz ze wszystkimi detalami architektonicznymi) oraz roboty związane ze zmianą sposobu użytkowania obiektu - zgodnie z wytycznymi PFU - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Etap II wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę pokrycia dachowego wraz z elementami konstrukcyjnymi; 2) przebudowę pomieszczeń wewnętrznych; 3) roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; 4) wykonanie instalacji i przyłączy. 14. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz dane dotyczące planowanego zamierzenia inwestycyjnego do zagadnień projektowych zawierają następujące dokumenty: 1) Audyt energetyczny- stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ; 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: "Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową zabytkowej kamienicy z przeznaczeniem na cele kulturalne i edukacyjne"- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Inwentaryzacja i opinia techniczna - stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45211350-7, 45213000-9, 45260000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3, 45320000-6, 45400000-1, 45453000-7, 65000000-3, 71000000-8, 71221000-3, 71220000-6, 71320000-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7392081.51
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane "CIECHBUD" Sp. z o. o., ciechbud@data.pl, ul. Gen. J. Hallera 32, 13-200, Działdowo, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4896753,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4896753,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5599712,76
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.