To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104560 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Chorzów: "Zakup i dostawa wyrobów medycznych: endoprotez stawu biodrowego, implantów do zespoleń, systemu reduktorów do operacji rewizyjnych dla Bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich z podziałem na trzy części."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519710-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, krajowy numer identyfikacyjny
27150341000000, ul.
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41500
Chorzów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 499 115, faks
322 413 952, e-mail
zp@zsm.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsm.com.pl; e-mail: zp@zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa wyrobów medycznych: endoprotez stawu biodrowego, implantów do zespoleń, systemu reduktorów do operacji rewizyjnych dla Bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich z podziałem na trzy części."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZZSM/ZP/ 25 /2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa wyrobów medycznych: endoprotez stawu biodrowego, implantów do zespoleń, systemu reduktorów do operacji rewizyjnych dla Bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich z podziałem na trzy części: Część zamówienia nr 1 - Endoproteza stawu biodrowego całkowita, bezcementowa, przynasadowa; Część zamówienia nr 2 - Implanty do zespoleń: śruby i płytki LCP tytanowe; Część zamówienia nr 3 - System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego. Asortyment będący przedmiotem postępowania został szczegółowo opisany wraz z podaniem ilości w formularzu specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ. Dla wyrobów medycznych Zamawiający wymaga (zgodnie z informacją zawartą w opisie dla danej części zamówienia - formularzu specyfikacji asortymentowo-cenowej - Załącznik nr 2 do SIWZ) dostarczenia instrumentarium do zabiegów oraz wymiany zużytych elementów ww. instrumentarium, a także zagwarantowania, iż instrumentarium do zakładania implantów dostarczone będzie w kontenerze do sterylizacji. Ponadto w zależności od części zamówienia Zamawiający wymaga udostępnienia instrumentarium, kontenerów do sterylizacji i napędów. Koszt użyczenia i wymiany uszkodzonych części instrumentarium lub narzędzi na nowe należy wliczyć do wartości oferowanych endoprotez. Analogicznie koszt użyczenia kontenerów do sterylizacji, napędów, itp. oraz wymiany na nowe należy wkalkulować w ogólną wartość oferty dla części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca. Opis powyższych wymagań zamieszczono odpowiednio w opisie przedmiotu zamówienia dla danej części, której dotyczą niniejsze dodatkowe wymagania. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę niezbędnych szkoleń personelu medycznego w ramach zawartej umowy poprzetargowej na dostawę wyrobów medycznych. Szkolenia obejmować będą zakres wiedzy merytorycznej wraz ze szkoleniem praktycznym z użyciem produktów, które Wykonawca będzie dostarczał w ramach umowy. Opis zasad realizacji szkoleń ujęto w § 5 ust. 10 projektu umowy. Wartość szacunkowa zamówienia bez VAT dla poszczególnych części zamówienia wynosi: 87 037,04 zł - Część zamówienia nr 1 - Endoproteza stawu biodrowego całkowita, bezcementowa, przynasadowa; 42 690,00 zł - Część zamówienia nr 2 - Implanty do zespoleń: śruby i płytki LCP tytanowe; 18 500,00 zł - Część zamówienia nr 3 - System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33183100-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część zamówienia nr 1 - Endoproteza stawu biodrowego całkowita, bezcementowa, przynasadowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87037.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 91800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część zamówienia nr 2 - Implanty do zespoleń: śruby i płytki LCP tytanowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42690 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44506,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część zamówienia nr 3 - System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19980 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wywóz stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą kriogenicznych zbiorników ciekłego tlenu
- Program sportowo-rekreacyjny dla pracowników
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty c.o., gaz - paczka nr 1
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.