eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRenowacja elewacji budynku szpitala Jonshera przy ul. Milionowej w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Łódź: Renowacja elewacji budynku szpitala Jonshera przy ul. Milionowej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 104591 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Urbanistyki i Architektury Oddział Ochrony Zabytków, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384384, 6384330, fax 042 6384279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji budynku szpitala Jonshera przy ul. Milionowej w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji budynku szpitala Jonschera przy ul. Milionowej 14 w Łodzi Projekt remontu elewacji pawilonu \B\ szpitala Miejskiego im. Dr Karola Jonschera w Łodzi obejmuje rozwiązania mające na celu wyremontowanie i przywrócenie do stanu zbliżonego do pierwotnego elewacji oraz elementów najbliższego otoczenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 30000,-zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca który: - w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej trzy remonty elewacji zabytkowych kamienic, w tym jedna z renowacją powierzchni ceglanych . Wartość wszystkich prac powinna wynosić łącznie minimum 2.000.000 zł.(brutto). Należy wypełnić załącznik nr 3. Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć końcowe protokoły odbioru robót (bezusterkowe lub ewentualne protokoły usunięcia usterek) oraz referencje wystawione przez zamawiającego lub użytkownika . - załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 1. 000.000 ,- złotych.. - wykonawca zapewni co najmniej jednego kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację zamówienia publicznego, który musi posiadać niezbędne uprawnienia budowlane w tym do kierowania r. bud. przy obiektach zabytkowych ( co najmniej dwuletnie doświadczenie) i musi przynależeć do samorządu zawodowego. - wykonawca musi dysponować sprzętem do czyszczenia powierzchni kamiennych zapewniającym wykonanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 16 grudnia 2002r. §3, pkt 2 i 3. - spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie \spełnia/niespełnia\.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a. formularz oferty załącznik nr 1, b. pisemne oświadczenie , że spełnia następujące warunki załącznik nr 2, - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawy, - posiada niezbędne uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów oraz aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu, d. pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty , e. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do wysokości co najmniej 1.000.000,- złotych, f. zawartość załącznika nr 3 opisana w pkt. 5 niniejszej specyfikacji (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy wykazać doświadczenie łącznie) , g. wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia i wpis do izby samorządu zawodowego ) załącznik nr4 (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy wykazać osoby łącznie), h. dokument zakupu bądź wynajmu na okres realizacji umowy urządzenia do czyszczenia powierzchni kamiennych zapewniającego wykonanie robót z użyciem ścierniw niemetalicznych w osłonie wodnej lub mieszaninie z wodą i sprężonym powietrzem, i. akceptowane warunki umowy załącznik nr 5, j. kosztorys uproszczony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres rękojmi - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Ochrony Zabytków UMŁ, Łódź, ul. Tymienieckiego 5, pok.6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Oddział Ochrony Zabytków UMŁ, Łódź, ul. Tymienieckiego 5, pok.17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.