Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: wykonanie zespołu kortów tenisowych o nawierzchni mineralnej wraz z zapleczem sanitarnym, balonem pneumatycznym i domkiem kortowym w Centrum Rekreacji SPISKA przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, do kontaktów: Alina Onzol, ul. Wejherowska 2, 54-239 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563501, 3548172, fax 071 3509766, e-mail: mosir@mosir.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mosir.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Alina Onzol, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 354 81 74, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Alina Onzol, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 354 81 74, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Alina Onzol, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 354 81 74, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład budżetowy; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zespołu kortów tenisowych o nawierzchni mineralnej wraz z zapleczem sanitarnym, balonem pneumatycznym i domkiem kortowym w Centrum Rekreacji SPISKA przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Spiska 1 we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zespołu (ośmiu) kortów tenisowych o nawierzchni mineralnej wraz z zapleczem sanitarnym, balonem pneumatycznym przykrywającym 4 korty i domkiem kortowym w Centrum Rekreacji SPISKA przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu, w zakresie: 1)wykonania robót ziemnych na powierzchni 1125 m2 - podbudowy i nawierzchnie mineralne kortów, drogi i ciągi piesze o nawierzchni z kostki brukowej, trawniki 2) wykonania robót budowlanych kubaturowych i wykończeniowych - budynek zaplecza obsługi kortów o konstrukcji tradycyjnej i powierzchni zabudowy 127,06 m2 - 3)wykonania sieci zewnętrznych - sanitarnej i deszczowej oraz wewnętrznych - wodnej i sanitarnej, 4) wykonania sieci ciepłowniczej zasilającej agregat wentylacyjno - grzewczy hali pneumatycznej, 5) wykonania instalacji elektrycznej - zasilanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, zasilanie agregatu wentylacyjno - grzewczego balonu, 6)dostawy i montaż urządzeń sanitarnych, 7) dostawy i montażu balonu z kompletnym wyposażeniem - kotwy, powłoki, agregat wentylacyjno - grzewczy, agregat prądotwórczy zasilania awaryjnego, system sterowania, oświetlenie i wyposażenie sportowe, 8)wykonania i montażu ogrodzeń. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.10 - Jednofunkcyjne ośrodki sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.10 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia dotyczy wykonania robót ziemnych na powierzchni 1125m2 robót budowlanych kubaturowych i wykończeniowych na pow. 127,06m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 PLN, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. udokumentować należyte wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym przynajmniej dwóch kortów tenisowych o nawierzchni mineralnej, oraz dysponować osobami do pełnienia nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50% ceny oferty brutto, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt. 1-4 zostanie dokonana na zasadzie TAK/NIE (SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykonawca udokumentuje należyte wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym przynajmniej dwóch kortów tenisowych o nawierzchni mineralnej, w tym celu dołączy do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób pełniących nadzór nad wykonaniem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, 6) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla osób pełniących nadzór nad wykonaniem zamówienia, 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50% ceny oferty brutto.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.wroc.pl. Opłata: 57 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1. gotówką w kasie Zamawiającego przy ul. Wejherowskiej 2 we Wrocławiu w godz. 8.00 - 15.00, 2. przelewem na konto Zamawiającego BZ WBK I O/Wrocław Nr 15 1090 2398 0000 0001 0332 5167. 3. do prośby o przesłanie SIWZ dołączyć kopię przelewu lub dowodu wpłaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2007, godzina 10:00, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.01.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku przy ul. Drzewnej 19 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników do bieżącej diagnostyki do pracowni cytometrii w podziale na dwa pakiety.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- SZP/242-100/2025 Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - zadania.
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Miastkowie
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Połoń, gmina Jednorożec
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.