Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Prostki: Realizacja zadań z Projektu Wyrównanie szans - Internet w Gminie Prostki
Numer ogłoszenia: 104625 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Prostkach , ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. ()87) 611 20 12, faks (087) 611 20 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań z Projektu Wyrównanie szans - Internet w Gminie Prostki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I. Komputery z dostarczeniem do BO, uruchomieniem i konfiguracją - ilość 40 szt. Typ Komputer: stacjonarny, Wydajność obliczeniowa: powinien osiągać w teście wydajności SYSMARK 2007 Preview - Productivity wynik minimum 204 punktów a w teście SYSMARK 2007 Preview - E-learning wynik co najmniej 175 (http://www.bapco.com/results#SYSmark-2007) lub równoważny, Pamięć operacyjna : 4 GB możliwość rozbudowy do 8GB, Parametry pamięci masowej (HDD) Min. 250 GB (SATA2 lub SATA3), Obudowa - Typu MiniTower lub MikroTower lub SlimTower, wyposażona w min. 4 kieszenie: 2 szt. 5,25 zewnętrzne i 2 szt. 3,5 wewnętrzne, kolor obudowy ciemny (czarny, szary, grafitowy itp.), Zasilacz o mocy dostosowanej do wydajności komputera z funkcją PFC pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego, Certyfikaty i standardy: Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty), sprzęt zgodny z normą Energy Star 5.0, Wymagania dodatkowe: - wbudowane porty: VGA, DVI lub VGA i HDMI, - minimum 6 portów USB 2.0, w tym dwa z przodu obudowy, - porty słuchawek i mikrofonu wyprowadzony na przód obudowy, - karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45 może być zintegrowana z płytą główną, - karta muzyczna może być zintegrowana z płytą główną, - karta graficzna - zintegrowana współdzieląca pamięć z pamięcią operacyjną, - płyta główna wymagania minimalne: 1 wolne złączem PCI Express x16, 1 wolne złącze PCI Express x1; 1 wolne złącza SATA 2.0 lub SATA3.0; najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy, Klawiatura USB lub PS/2 w układzie polski programisty, Mysz optyczna lub laserowa z rolką USB, Nagrywarka DVD +/-RW SATA wraz z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt, Dołączony nośnik ze sterownikami, Podkładka pod mysz, Kabel patchkord UTP 3 m z zalewanymi końcówkami, Kabel zasilający 220V II. Monitor LCD - ilość 40 szt. Typ ekranu: ciekłokrystaliczny LCD, Technologia podświetlenia : LED, Wielkość matrycy: minimum 18,5, panoramiczna, Minimalna rozdzielczość 1366 x 768, Wbudowane głośniki minimum 2 szt., Kąty widzenia minimum: poziomy 160/ pionowy 160, Kontrast minimum 1000:1, Czas reakcji matrycy maksymalnie 5 ms, Jasność minimum 250 cd/m2, Certyfikaty: Energy Star 5.0, Kolor ciemny (czarny, szary, grafitowy itp.), Wbudowany zasilacz, Złącz VGA i DVI lub VGA i HDMI, Kabel Audio Mini Jack / Mini Jack Kabel zasilający 220V Gwarancja na cały zestaw z monitorem - minimum do 30.09.2015 roku, - Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Wykonawca zagwarantuje 1. dla każdego komputera zainstalowanie systemu operacyjnego w języku polskim kompatybilnego z systemem użytkowanym przez Zamawiającego, nie wymagającego aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu + nośnik cyfrowy. 2. dla każdego komputera zainstalowanie pakietu antywirusowego w języku polskim z licencją minimum do 30.09.2013 roku, opis poniżej, 3. każdy komputer musi zostać objęty gwarancją producenta minimum do 30.09.2013 roku, świadczoną na miejscu u użytkownika, III. Aplikacja antywirusowa - zainstalowana na 40 stacjach komputerowych Oprogramowanie antywirusowe: Z licencją na nowe definicje wirusów minimum do 30.09.2013 roku Program musi być w języku polskim, Oprogramowanie ma chronić przed wirusami oraz wszelkimi innymi zagrożeniami jak robaki internetowe, spyware, rotkity, powinien zapewnić pełną ochrona komputera, ochronę poczty i Internetu. Wykonawca powinien zapewnić wsparcie informatyczne w przypadku wystąpienia problemów konfiguracyjnych lub softwarowych związanych z powyższym programem oraz na własny koszt przeprowadzić uaktualnienie oprogramowania do nowszej wersji jeśli takową wprowadzi producent nie później niż 6 miesiące od jej udostępnienia do pobrania. IV. Stacja kliencka wraz z montażem Urządzenia powinno być przystosowane do pracy na zewnętrz oraz wyposażone w gniazdo Ethernet 10/100 lub 10/100/1000 w standardzie RJ-45. Zasilane w standardzie POE Zamawiający dopuszcza przesyłanie sygnału internetowego wewnątrz budynku poprzez LAN lub dzięki urządzeniom działającym w technologii PLC(Power Line Communication). Pasmo pracy urządzenia 2,4 GHz lub 5 GHz. Układ antenowy zintegrowany z urządzeniem lub antena zewnętrzna. Ze względu na stabilność i niezawodność zalecane jest wykorzystanie urządzeń zgodnych z oprogramowaniem MikroTik Level 3 lub wyższym. Praca w paśmie 5 GHz lub 2,4 GHz, połączeń bezprzewodowych w warunkach zewnętrznych. Urządzenie może pracować, jako bezprzewodowy router lub całkowicie transparentny most w parze z kolejnym urządzeniem lub innym urządzeniem radiowym. Urządzenie powinno wykorzystywać zaawansowane algorytmy automatycznego doboru schematu modulacji, zaimplementowane w modułach radiowych, pozwalające poprawić efektywność wykorzystania dostępnego pasma radiowego. Zamontowane urządzenia powinno zapewnić wysoką efektywność wykorzystania dostępnego pasma radiowego, możliwości regulacji wykorzystywanej szerokości kanału radiowego oraz zaawansowanych mechanizmów dynamicznie minimalizujących wpływ interferencji i szumów (ANI - Adaptive Noise Immunity). V. Pakiet aplikacji biurowej Pakiet biurowy składający się minimum z: - arkusza kalkulacyjnego obsługującego formaty: (txt, csv, ods, ots, xls, html), - programu do tworzenia prezentacji obsługujący formaty: odp, otp, ppt, pps, - edytor tekstu obsługujący formaty: (txt, rtf, odt, ott, doc, dot, html), Musi posiadać możliwość dokonywania bezpłatnej aktualizacji i poprawek przez Internet. Interfejs programu, pomoc w programie, dokumentacja dostępna w języku polskim. Usługa instalacji na komputerach + dodatkowy nośnik np. CD. VI. Modernizacja sprzętu Bezpośrednio przed terminem zakończenia funkcjonowania projektu (max do 30.09.2015 r.) Wykonawca przeprowadzi jednorazową usługę modernizacji wszystkich stacji roboczych (komputery stacjonarne w ilości 40 szt.). Modernizacja ta obejmie podwojenie zainstalowanej pamięci operacyjnej, wymianę procesorów na możliwie najwydajniejsze dla tej platformy a jeśli to konieczne wraz z wymianą płyty głównej, rozbudowę pamięci dyskowej o co najmniej 100%, wymianę zużytych klawiatur i myszy. Aktualizację oprogramowania - uprgade Biosu, czyszczenie sprzętu. Każda modernizacja zostanie potwierdzona kartą modernizacji. VII. Aktualizacja oprogramowania antywirusowego Pod koniec ważności licencji oprogramowania antywirusowego, bezpośrednio przed terminem zakończenia funkcjonowania projektu (do dnia 30.09.2015 r.) Wykonawca dostarczy uaktualnienie powyższych licencji na kolejne 3 lata. VIII. Dzierżawa infrastruktury oraz koszty adaptacji budynków w celu montażu konstrukcji wsporczych. Wykonawca przedstawi zakres prac oraz koszty związane z przystosowaniem wytypowanych obiektów do montażu konstrukcji wsporczych na budynkach. Prace przygotowawcze będą polegały na przygotowaniu wyznaczonego obiektu do montażu konstrukcji wsporczej np. dodatkowe kotwienie naciągów, wzmocnienie więźby dachowej, wylewki betonowe w celu wzmocnienia mocowania lin stalowych służących do stabilizacji masztu. Zaprojektowanie (jeżeli wymagane) i wykonanie ochrony odgromowej i przepięciowej elementów systemu. Ochronę odgromową i przepięciową należy wykonać ściśle zgodnie z wymaganiami producenta systemu radiowego, stosując odgromniki i ochronniki przepięciowe wymagane i zalecane przez producenta systemu radiowego. IX. Usługa konfiguracji stacji klienckiej, Wykonawca zobowiązany będzie do konfiguracji zamontowanych stacji klienckich (zawizowania anten między punktem nadawczym a stacją odbiorczą - połączenie dystrybucyjne punkt-punkt) jak również konfiguracji połączenia miedzy stacją kliencką i komputerem beneficjenta. X. Usługa doradztwa technicznego i konserwacji, W ramach realizacji projektu wykonawca będzie zobowiązany do stałego doradztwa technicznego w zakresie usługi dostępu do Internetu. Usługa doradztwa będzie polegała na gotowości Wykonawcy na wniosek Zamawiającego do przeniesienia usługi dostępu do Internetu we wskazane nowe miejsce na terenie gminy Prostki. Czynność tę Wykonawca wykona w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W przypadku braku możliwości technicznych wykonania połączenia Zamawiający wskaże kolejną lokalizację z listy rezerwowej. Koszt przenosin wliczony jest w cenę zamówienia. XI. Usługa dostępu do Internetu, 1. Wykonawca doprowadzi i uruchomi łącze internetowe do 40 beneficjentów ostatecznych zamieszkałych na terenie gminy Prostki. Lista lokalizacji do wgląda na żądanie Wykonawcy. 2. Wymagana technologia przesyłu: - standard IEEE 802.11abgn, W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. 3. Zainstalowane łącze internetowe ma zapewnić dostęp do wskazanego punktu (stacja komputerowa) w gospodarstwie BO. 4. Wykonawca przez okres 25 miesięcy świadczyć będzie usługę dostępu do Internetu (01.09.2013 r. - 30.09.2015 r.). 5. Łącza dostępu do sieci internet o transferze minimum: - w technologii Ethernet, full duplex - 2 Mbit (Download) / 2 Mbit (Upload) do każdej stacji roboczej, Reakcja na awarię 48h roboczych od momentu zgłoszenia. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowaną ilość przesłanych bądź odebranych danych. XII. Koszty stworzenia i utrzymania platformy internetowej, Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie platformy internetowej. W ramach zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwie różniące się od siebie propozycje projektu graficznego strony. Wykonanie strony do dnia 30.09.2013 r. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania strony i pod stron zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem, z uwzględnieniem wytycznych i uwag zgłoszonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania strony www, aplikacji, bez naruszania godności i praw autorskich osób fizycznych i instytucji. Bezpieczeństwo: Strona i aplikacja powinny spełniać podstawowe zasady bezpieczeństwa. Wykonawca jest obowiązany zabezpieczyć dane osobowe zgodnie z art. 35 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). Ogólne wymagania: Strona musi być dostosowana do rozdzielczości 1024x768 w taki sposób, aby na ekranach o tej rozdzielczości nie istniała konieczność przewijania strony w poziomie. Strona i aplikacja ma być wykonana z użyciem technologii HTML, PHP, MySQL i CSS. Strona musi być poprawnie wyświetlana (zgodność z projektem graficznym) i wspierać następujące przeglądarki: - Opera 11 (lub nowszych) - Chrome 14 (lub nowszych) - Mozilla FireFox 12 (lub nowszych) - Internet Explorer 8 (lub nowszych) - Safari 5 (lub nowszych) W przypadku przeglądarek; Internet Explorer 7. Mozilla FireFox 3.6 dopuszczalne są częściowe różnice od wizualnej strony wynikające wyłącznie z braku obsługi niektórych rozwiązań. Platforma internetowa będzie obsługiwana i uaktualniana przez Wykonawcę przez okres do dnia 30.09.2015 r. Treści i zdjęcia do umieszczenia na stronę przekaże Zamawiający. XIII. Usługa zapewnienia ciągłości pracy sprzętu i Internetu Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i utrzymanie 24 h infolinii dla osób objętych projektem. Wsparcie będzie w zakresie: obsługi komputera, obsługi Internetu, problemy ze sprzętem, pośrednictwo zgłoszeń do serwisu gwarancyjnego. BO - beneficjenci ostateczni zostaną zapoznani z numerem infolinii i będą mieli możliwość 24h kontaktu. Zakłada się prowadzenie rejestru zgłoszeń, oraz opis podjętych działań. Rejestr powinien zawierać: datę zgłoszenia, nazwisko zgłaszającego oraz adres, godzina przyjęcia zgłoszenia, zakres tematyczny, przeprowadzone interwencje oraz czas zamknięcia zgłoszenia. Rejestr będzie przedstawiony Zamawiającemu, każdorazowo na jego żądanie. Akceptowana jest forma papierowa jak i elektroniczna zapisu. XIV. Usługa stałego serwisu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych sprzętu u BO i urządzeń w sieci. Sprzęt objęty serwisem (40 sztuk) będą zlokalizowane na terenie Gminy Prostki. Zakres usług będzie obejmować: 1. wykonywanie przeglądów sprzętu - nie rzadziej niż raz na dwanaście miesięcy przeprowadzenie przeglądu komputera na miejscu u użytkownika w celu sprawdzenia jego funkcjonowania - przegląd potwierdzony kartą przeglądu , 2. reinstalacja i przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego przekazanego przez Zamawiającego, 3. prowadzenie bazy urządzeń wraz ze zmianą ich lokalizacji, 4. utrzymanie obrazów instalacyjnych wg. zaleceń Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługę serwisu przez okres do dnia 30.09.2015 r.: 1. podjęcia działań serwisowych w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii; 2. usunięcia usterki (naprawy) w ciągu najpóźniej 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii; 3. w przypadku braku możliwości naprawy w miejscu użytkowania sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. 4. Dostępność serwisu: w każdy dzień roboczy w godzinach od 09.00 do 17.00 XV. Usługa przeprowadzenia szkoleń Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń wraz z dowozem z zakresu obsługi komputera i Internetu. Wykonawca zapewni na okres szkolenia bazę lokalową. Szkolenia odbywać się będą w grupach maksymalnie 15 osobowych. Szkolenia mogą odbywać się w cyklu popołudniowym (w godzinach od 16:00 do 20:00 w dniach od poniedziałku do piątku) oraz weekendowym (w godzinach od 8:00 do 16:00 w piątek, sobotę, niedzielę - z wyjątkiem świąt). Łączna liczba uczestników szkoleń: 40 osób ( +/- 5 osób). Czas trwania szkolenia na jednego uczestnika - łącznie 24 godziny szkoleniowe. Godzina szkoleniowa wynosi 45 minut. Rekrutację osób do projektu przeprowadzi Zamawiający. W ramach realizacji szkoleń wykonawca zapewni: 1. transport osób, a do przewozu dzieci opiekę osoby dorosłej (oprócz kierowcy). Odbiór uczestników z ich miejscowości zamieszkania i transport do miejsca odbywania się szkolenia. 2. sale szkoleniowe przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, w co najmniej rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice, plansze, sprzęt A/V, itp., 3. sale komputerowe wyposażone w stanowiska komputerowe z dostępem do Internetu, 4. catering - ciastka, paluszki, kawa, herbata, soki, woda (uzupełniane w trakcie szkolenia), a w przypadku szkoleń trwających powyżej 6 godz. dodatkowo obiad, 5. warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania szkolenia zgodne przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 6. swobodny dostęp do sanitariatów, 7. nieodpłatnie materiały własne i opracowania wykładowców, 8. materiały piśmiennicze (długopis, ołówek, notatnik formatu A4), które po zakończeniu szkolenia przekazuje każdemu z uczestników na własność, 9. ubezpieczenie osób uczestniczących w szkoleniu od następstw nieszczęśliwych wypadków, w przypadku szkoleń prowadzonych przy stanowiskach komputerowych, 10. wydanie certyfikatów ukończenia szkolenia, który powinien zawierać minimum: imię i nazwisko uczestnika, nazwę i adres Wykonawcy, zakres tematyczny zajęć, informację: Realizacja zadań z Projektu Wyrównanie szans - Internet w Gminie Prostki oraz logotypy: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka i Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, po akceptacji wzoru certyfikatu przez Zamawiającego Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia następującej dokumentacji: - list obecności uczestników ( podpisywane przez uczestników); - list odbioru certyfikatów (podpisywane przez uczestników); - list uczestników ubezpieczonych od NNW, - dzienników zawierających terminy i godziny oraz zakresy merytoryczne poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy); - protokołu podsumowującego realizację zadania (po zakończeniu szkoleń dla wszystkich uczestników); Zakres tematyczny: 1. Podstawy obsługi komputera 2. Obsługa pulpitu 3. Operacje na katalogach (folderach) i plikach 4. Panel sterowania. 5. Instalowanie i odinstalowywanie programów. Ochrona komputera przed wirusami. 6. Praca z tekstem. 7. Tabulatory 8. Prezentowanie informacji w tabelach. Modyfikowanie tabel. 9. Tworzenie diagramów. Wstawianie i modyfikowanie rysunków i obrazów. 10. Internet, przeglądarki i wyszukiwarki internetowe. Bezpieczne korzystanie z Internetu 11. Sprawne wyszukiwanie w sieci Internet informacji w dziedzinach, min.: a. Ofert zatrudnienia b. Możliwości samo zatrudnienia c. Informacji od organów samorządowych d. Informacji urzędowych e. Porad w zakresie zdrowia, edukacji, gospodarstwa domowego, rozwijania swoich zainteresowań, nauki języków obcych, itp. 12. Komunikowanie się w Internecie: 13. Sprawne poruszanie się po arkuszu kalkulacyjnym. Wprowadzanie i edycja danych. 14. Automatyczne wypełnianie komórek arkusza danymi i seriami danych. 15. Tworzenie prostych wykresów. XVI. Promocja projektu Realizator projektu powinien zapewnić wykonanie kampanii promocyjnej w mediach, wydruków plakatów, ulotek i naklejek na sprzęt kupiony w ramach projektu i innych materiałów poligraficznych, oraz materiały reklamowe (długopisy, smycze, gadżety, odzież i akcesoria komputerowe z nadrukami). Przewidziany jest zaprojektowanie, wykonanie tablic informacyjnych i montaż w strefach objętych projektem z informacją o źródle dofinansowania projektu. Promocja przewiduje spójną kampanię wizualizacyjną na terenie całej gminy. Przewiduje się zapotrzebowanie na następujące ilości niżej wymienionych elementów kampanii: 1. Kampania promocyjna w mediach: a. Ogłoszenia w mediach radiowych (Radio 5) - 24 informacje 2. Produkty poligraficzne : b. Plakaty z opracowaniem graficznym, pełny kolor, gramatura min 160 g/m2 => 200 szt. c. Ulotka reklamowa z opracowaniem graficznym, 1/4 A4, pełny kolor obustronnie, wykrojnik nieregularny, kreda 120 g/m2, => 500 szt. d. Naklejka informacyjna, chemo i wodoodporna, pełny kolor, rozmiar 30x50 mm, => 240 szt. e. Naklejki przeciwkradzieżowe typu VOID rozmiar 30x10 mm, => 240 szt. 3. Materiały reklamowe: a. Długopis z nadrukiem, => 1000 szt. b. Smycze, => 500 szt. c. Pendrive min 16 G => 150 szt. 4. Tablice informacyjne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego oraz wykonania tablic informacyjnych: W ilości 2 szt. - wymiary 70 x 90 cm - tablice pamiątkowe zewnętrzne, Wytyczne w zakresie promocji znajdują się w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 (PO IG) http://www.wwpe.gov.pl/files/POIG/Przewodnik_dla_beneficjentow_dot_i_i_prom_proj_wersja_28.06.2010_czysty.pdf.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 48.93.10.00 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.22.00.00 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 72.21.29.30 - Usługi opracowywania oprogramowania szkoleniowego i rozrywkowego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12.500,00zł, słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczeniem usług dostępu do Internetu dla minimum 30 abonentów w sposób ciągły przez okres, co najmniej 24 miesięcy o parametrach łącza 2 Mbit/s (pobieranie) / 2 Mbit/s (wysyłanie) b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca wykaże, że posiada osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonania: a. Usług - co najmniej 2 osoby z wykształceniem informatycznym, (w celu zapewnienia właściwego serwisu sprzętu IT), b. Dostaw - 2 osoby posiadające minimum 3 letnie doświadczenie przy montażu, uruchamianiu, konfiguracji i wdrażaniu dostarczonego systemu informatycznego Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku sytuacji ekonomicznej: a) wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 150 tys. zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 tys. zł. b) wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 tys. zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prostki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-28-046/12-00 Projektu pn. Wyrównanie szans - Internet w Gminie Prostki, w ramach działa lania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Dostawa licencji Microsoft 365 lub równoważnych na okres od 7 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.