eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuchówOrganizacja i przeprowadzenie cyklu warsztatów i szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym pn Kierunek - samodzielność i niezależność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Tuchów: Organizacja i przeprowadzenie cyklu warsztatów i szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym pn Kierunek - samodzielność i niezależność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie.
Numer ogłoszenia: 104642 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Jana Pawła II 4, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 14 6525489, faks 14 6525489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie cyklu warsztatów i szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym pn Kierunek - samodzielność i niezależność współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla 28 osób w następującej tematyce obszarów: 1. Obszar I - Wzmocnienia kompetencji społecznych - dla 28 osób, 2. Obszar II - Doradztwo zawodowe - dla 28 osób, 3. Obszar III - Wzmocnienie zdolności zawodowych, w tym: - kurs przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kat. B - dla 11 osób, - kurs florystyki i bukieciarstwa z elementami decupage - dla 12 osób, - kurs opiekun/ka osoby starszej i niepełnosprawnej - dla 8 osób, - kurs profesjonalny sprzedawca obejmujący obsługę kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych oraz podstawy obsługi programu do fakturowania - dla 16 osób, - kurs komputerowy - dla 6 osób,- kurs opiekunki dziecięcej - dla 11 osób, - kurs operatora koparko - ładowarki - dla 8 osób,- kurs operatora wózka widłowego - dla 6 osób,- kurs stylizacji paznokci - dla 6 osób, Szczegółowy zakres szkoleń: Ad. 1 Wzmocnienie kompetencji społecznych. W tym obszarze tematycznym zawarte są szkolenia i warsztaty dla 28 osób, w łącznym wymiarze 190 godzin dydaktycznych (po 60 godzin dydaktycznych dla 2 grup szkoleniowych) oraz 70 godzin dydaktycznych indywidualnych konsultacji. Szkolenie i warsztaty mają na celu rozwój i doskonalenie umiejętności interpersonalnych niezbędnych w przeciwstawianiu się sytuacji bezradności i wykluczeniu społecznemu, umiejętności rodzicielsko-wychowawczych, przygotowanie uczestników do podjęcia zwiększonej aktywności życiowej, podniesienie kompetencji społecznych poprzez: - doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnych, skuteczne porozumiewanie się, rozwiązywanie konfliktów, panowanie nad emocjami i umiejętne ich wyrażanie w trakcie pełnienia różnych ról społecznych, umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w życiu osobistym i społecznym, dostarczenie wiedzy w zakresie analizy obecnych swoich mocnych i słabych stron i sposobów wspierania siebie i poznanie aspiracji,przełamywanie barier, kreatywność i budowa zachowań asertywnych, - wzmocnienie poczucia własnej wartości i pozytywnego myślenia, motywowanie do zmian postaw życiowych, kształtowanie własnej motywacji, kultura osobista i jej znaczenie w budowaniu więzi, umiejętne gospodarowanie budżetem domowym, podstawowe prawa człowieka w aspekcie funkcjonowania w społeczeństwie, indywidualne wsparcie psychologiczne w wymiarze min. 2 godzin dla każdego uczestnika, z możliwością objęcia dodatkowym poradnictwem osób wymagających szczególnego wsparcia. Łączna liczba godzin warsztatów - indywidualnego wsparcia nie może być większa niż 70 godzin dla wszystkich uczestników. Ad. 2. Doradztwo zawodowe. Szkolenie dla 28 osób, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych (32 godziny dydaktyczne zajęć grupowych i 28 godzin zajęć indywidualnych), obejmujące zagadnienia: analiza sytuacji zawodowej, doradztwo w wyborze kierunku rozwoju zawodowego, przełamanie niechęci do pracy i poczucia bezradności, umiejętności poruszania się na otwartym rynku pracy, ABC poszukiwania pracy, metody efektywnego poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych,przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej, sztuka wizualizacji własnej osoby oraz poprawna mowa ciała. Praktyczne zagadnienia dotyczące poprawy wizerunku w formie warsztatów. Ad. 3. Wzmocnienie zdolności zawodowych. Obszar ten obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych obejmujących część teoretyczną i praktyczną w zakresie: A. Kurs przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kategorii B - dla 11 osób obejmującego dwie części: I. 35 godzin dydaktycznych teoretycznych aspektów pracy przedstawiciela handlowego w zakresie:- technik sprzedaży, elementów marketingu w procesie sprzedaży, negocjacji, pozyskiwania klientów, prezentacji produktów, podstaw rachunkowości finansowej, II. Kurs prawa jazdy kat. B. zgodny z planem szkolenia kandydatów na kierowców lub motorniczych określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów. Ponadto wykonawca zobowiązuje się: Wynająć i pokryć koszty wynajęcia sali przystosowanej do prowadzenia zajęć teoretycznych na terenie miasta Tuchowa. Koszty te należy wliczyć w kalkulację kosztów kursu. Zorganizować zajęcia praktycznej nauki jazdy - jako miejsca rozpoczęcia i zakończenia teren miasta Tuchowa. Zapewnić catering uczestnikom kursu prawa jazdy kat. B - jeśli zajęcia w ciągu jednego dnia będą trwać dłużej niż 4 godziny dydaktyczne - w postaci gorącego posiłku oraz zimnych napojów. Przeprowadzić i pokryć koszty niezbędnych badań lekarskich dla kandydatów na kierowców - dla 11 uczestników kursu na prawo jazdy kat B. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentację w tej sprawie - lista osób, kopie zaświadczeń lekarskich lub wykaz osób przebadanych potwierdzoną przez lekarza. Przeprowadzić wewnętrzny egzamin po ukończeniu kursu prawa jazdy kat. B - wg odrębnych przepisów. Zorganizować i pokryć koszty dla 11 kursantów pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego na prawo jazdy kat. B w MORD Tarnów. Koszty te należy wliczyć w kalkulacje kosztów kursu. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentacje w tej sprawie -wykaz osób zgłoszonych do egzaminu w MORD i potwierdzenie opłaty poświadczonej przez MORD. B. Kurs florystyki i bukieciarstwa z elementami decupage dla 12 osób, w wymiarze 80 godzin dydaktycznych, obejmujący bloki tematyczne:-materiał roślinny, rodzaje, utrwalanie i pielęgnacja materiału roślinnego,- asortyment roślin ozdobnych, artykułów i narzędzi dekoracyjnych,- kompozycje florystyczne-bukiet, wiązanka, pojedynczy kwiat,- zasady wykonywania kompozycji i dekoracji okolicznościowych - ślubnych, żałobnych, itp.,- organizacja pracy kwiaciarni, - aranżacja przestrzenna, dekorowanie kwiatami,- style i techniki decupage, - przygotowanie powierzchni do decupage, dobór, naklejanie, komponowanie motywów,- tworzenie biżuterii,- zdobienie przedmiotów tkaniną i papierem, Szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną - w formie warsztatów i ćwiczeń, z wykorzystaniem materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. C. Kurs opiekun/ka osoby starszej i niepełnosprawnej dla 8 osób w wymiarze 80 godzin dydaktycznych, przygotowujący do pracy w charakterze opiekuna/nki domowej. Kurs powinien zawierać między innymi bloki tematyczne: - aspekty psychologiczne, medyczne i społeczne opieki nad osobą starszą, niepełnosprawną, organizacja opieki nad osobą w domu, podstawy higieny i pielęgnacji, podstawy rehabilitacji i aktywizacji, podstawy racjonalnego żywienia, organizacja zająć w gospodarstwie domowym klienta, zajęcia praktyczne w instytucji zajmującej się opieką nad osobami starszymi lub niepełnosprawnymi - w wymiarze nie mniejszym niż 8 godzin dydaktycznych, podstawy udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. D. Kurs profesjonalny sprzedawca obejmujący obsługę kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych oraz podstawy obsługi programu do fakturowania dla 16 osób. Szkolenie obejmowało będzie 60 godzin dydaktycznych, w tym zajęć teoretyczne i praktycznych. Zakresem tematycznym obejmie: I. Ogólne zagadnienia - minimum 10 godzin dydaktycznych w zakresie; przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej, organizacji i technik sprzedaży detalicznej, organizacji zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów, wykonywania i dokumentowania podstawowych obliczeń sklepowych, trening umiejętności sprzedaży, obsługa klienta. II.Obsługa kas fiskalnych i terminala kart płatniczych- minimum 25 godzin dydaktycznych (zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin), w tym zagadnienia: prawo podatkowe, obowiązki kasjera, rodzaj kas i systemów fiskalnych, ich zastosowanie w poszczególnych gałęziach gospodarki, sposoby prowadzenia sprzedaży na kasie fiskalnej, praktyczna obsługa sprzedaży przy użyciu kas i gastronomicznych systemów fiskalnych z wykorzystaniem grup towarowych, kodów towarowych, czytnika kodów kreskowych, rozliczanie finansowe i zamykanie doby fiskalnej, sprzedaż na drukarkach fiskalnych przy użyciu oprogramowania komputerowego typu POS, sporządzanie raportów miesięcznych i towarowych, obsługa terminala kart płatniczych. III. Fakturowanie z wykorzystaniem programu komputerowego - minimum 25 godzin dydaktycznych (zajęcia praktyczne w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin), w tym zagadnienia:obowiązek wystawiania faktur, podmioty zobowiązane, dokumentowanie transakcji, rodzaj transakcji, termin wystawiania faktur itp., zasady wystawiania faktur, w tym treść i forma, rodzaje i zawartość dokumentów, ich dane: faktura VAT, E-faktury, faktury korygujące, noty korygujące, duplikaty faktur, anulowanie faktur, refakturowanie, korygowanie pomyłek itp. E. Kurs komputerowy dla 6 osób w wymiarze 60 godzin dydaktycznych przygotowujący do samodzielnej pracy z komputerem. Kurs powinien zawierać następujące bloki tematyczne: podstawowe informacje z zakresu budowy, elementów składowych komputera, podstawy systemu operacyjnego, funkcje systemu, pulpitu Windows, przegląd zasobów komputera, przepisach BHP pracy przy komputerze, organizacja danych na dysku, nośniki danych, operacje na plikach, folderach, tworzenie i kasowanie, kopiowanie i przenoszenie, wklejanie, zapisywanie danych na nośnikach, podstawy pracy z edytorem tekstu - wprowadzanie tekstu, formatowanie, funkcje wypunktowania, numerowania, pisownia i gramatyka, skróty klawiszowe, wstawianie grafiki, tabel, symboli - instalowanie programów użytkowych, podstawy pracy z programem MS Excel - tworzenie i formatowanie tabel, wykonywanie prostych obliczeń w arkuszu, tworzenie i formatowanie wykresów, podstawy pracy z programem Power Point, zasady wydruku dokumentów, obsługa stron internetowych, wyszukiwarki internetowe, metody wyszukiwania, podstawowe zasady budowy stron internetowych, zakładanie skrzynki e-mail i jej obsługa, F. Kurs opiekunki dziecięcej dla 11 osób w wymiarze 80 godzin dydaktycznych, przygotowujący do pracy w charakterze opiekunki do dziecka. Kurs powinien zawierać między innymi bloki tematyczne: podstawy psychologii rozwojowej wieku dziecięcego z elementami pedagogiki i socjologii, podstawy anatomii rozwojowej dziecka, pielęgnacja dziecka, podstawy pierwszej pomocy przedmedycznej, żywienie dziecka, organizacja czasu, gry i zabawy, G. Kurs operatora koparko-ładowarki klasy III dla 8 osób w wymiarze 176 godzin zegarowych obejmujących zajęcia teoretyczne 116 godzin i praktyczne 60 godzin. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do przystąpienia do egzaminu i uzyskania uprawnień w zakresie obsługi koparko-ładowarek kl.III wszystkie typy. Program kursu powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz.1263). Minimalny zakres tematyczny kursu powinien obejmować m.in.:użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa koparko-ładowarek, technologia robót, zajęcia praktyczne w zakresie obsługi i nauki jazdy, - egzamin teoretyczny i praktyczny. Wykonawca zobowiązuje się:1.zorganizować i pokryć koszty badań lekarskich dopuszczających do uczestnictwa w szkoleniu. Koszty te należy wliczyć w kalkulację kosztów kursu. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą - lista osób, kopie zaświadczeń lub wykaz przebadanych osób potwierdzoną przez lekarza,2.Przeprowadzić egzamin wewnętrzny, 3.Zorganizować i pokryć koszty egzaminu Komisji Egzaminującej Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Koszty te należy wliczyć w kalkulację kosztów. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentację - lista osób i potwierdzenie wniesionej opłaty za egzamin,4.Wynająć i pokryć koszty wynajęcia sali (placu) do przeprowadzenia zajęć.5.Zorganizować kurs na terenie Tuchowa lub w obrębie powiatu tarnowskiego, a jeżeli Wykonawca zdecyduje się przeprowadzić kurs w innym miejscu niż Tuchów - zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Koszty te należy wliczyć w cenę kursu.6. Zapewnić catering uczestnikom kursu - jeśli zajęcia w ciągu jednego dnia będą trwać dłużej niż 4 godziny dydaktyczne - w postaci gorącego posiłku oraz zimnych napojów. Koszty te należy wliczyć w kalkulację kosztów kursu. H. Kurs operatora wózka widłowego dla 6 osób w wymiarze 67 godzin zegarowych (49 godzin zajęć teoretycznych, 18 godzin zajęć praktycznych, w tym 15 godzin indywidualnej praktycznej nauki jazdy). Minimalny zakres kursu powinien obejmować m.in.: podstawowe wiadomości o dozorze technicznym, rodzaje i typy stosowanych wózków widłowych oraz ich wyposażenie,budowa wózków widłowych, wiadomości z zakresu bhp, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, czynności operatora w czasie pracy wózkami, przed i po rozpoczęciu pracy, praktyczna nauka jazdy, wymiana butli gazowej i sprawdzanie szczelności instalacji. Wykonawca zobowiązuje się:1.zorganizować i pokryć koszty badań lekarskich dopuszczających do uczestnictwa w szkoleniu. Koszty te należy wliczyć w kalkulację kosztów kursu. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą - lista osób, kopie zaświadczeń lub wykaz przebadanych osób potwierdzoną przez lekarza.2.Przeprowadzić egzamin wewnętrzny. 3.Zorganizować i pokryć koszty egzaminu państwowego przed Urzędem Dozoru Technicznego. Koszty te należy wliczyć w kalkulację kosztów. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentację - lista osób i potwierdzenie wniesionej opłaty za egzamin. 4.Wynająć i pokryć koszty wynajęcia sali (placu) do przeprowadzenia zajęć. 5.Zorganizować kurs n terenie Tuchowa lub w obrębie powiatu tarnowskiego, a jeżeli Wykonawca zdecyduje się przeprowadzić kurs w innym miejscu niż Tuchów - zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Koszty te należy wliczyć w cenę kursu. 6. Zapewnić catering uczestnikom kursu - jeśli zajęcia w ciągu jednego dnia będą trwać dłużej niż 4 godziny dydaktyczne - w postaci gorącego posiłku oraz zimnych napojów. Koszty te należy wliczyć w kalkulację kosztów kursu. I. Kurs stylizacji paznokci dla 6 osób w wymiarze 50 godzin dydaktycznych w tym minimum 40 godzin zajęć praktycznych. Kurs powinien zawierać następujące zagadnienia: wiedza na temat dłoni, charakterystyka i budowa paznokcia, sposoby pielęgnacji, choroby, defekty, zapoznanie się z przepisami BHP w gabinecie kosmetycznym, specyfikacja pracy, wyposażenie pomieszczenia, metody i środki, zasady dezynfekcji i sterylizacji, manicure biologiczny, cążkowy, za pomocą frezarki, metody i techniki przedłużania paznokci np. żelowa i akrylowa, zdobienie paznokci różnymi technikami. 3.3. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się: 1. Przedłożyć szczegółowy program szkoleń zgodny ze SIWZ, ze wskazaniem formy i metod nauczania, oraz ilością godzin teoretycznych i praktycznych - jako załącznik do oferty sporządzony w całości przez Wykonawcę. 2. Przedłożyć harmonogram zajęć szkoleniowych - z chwilą zawarcia umowy. Harmonogram obejmował będzie liczbę grup, liczbę osób w grupach, szczegółowy termin i rozkład zajęć. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od zawarcia umowy. 3. Prowadzić zajęcia w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych z Zamawiającym po podpisaniu umowy (według opracowanego harmonogramu szkoleń), w wymiarze nieprzekraczającym 7 godzin dydaktycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut, lub zegarowych - 1 godzina zegarowa = 60 minut. Zapewnić przerwę min. 30 minutową - obiadową i inne według zapotrzebowania uczestników szkolenia. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 18.00.4. Do ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie/kurs/warsztaty od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie zajęć oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem.5. Zapewnić uczestnikom szkoleń sprzęt, narzędzia i materiały niezbędne do praktycznej części szkoleń, wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do oferty.6. Zapewnić uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowo - dydaktyczne, związane z tematyką szkoleń, wskazane przez Wykonawcę w ofercie oraz oznakowania tych materiałów poprzez umieszczenie logotypu promującego projekt współfinansowany ze środków EFS: Program Operacyjny Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej (UE) Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz nazwy projektu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. 7. Zabezpieczyć niezbędny do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych sprzęt techniczny i audiowizualny, komputerowy (sprzęt komputerowy wymagany do prowadzenia części teoretycznej kursu prawa jazdy kat. B oraz kursu komputerowego z niezbędnym oprogramowaniem), a także kasy fiskalne, terminale kart płatniczych. 8. Niezwłocznie po ukończeniu szkolenia do wydania każdemu uczestnikowi szkoleń zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających ukończenie poszczególnego szkolenia/kursu z logotypami: POKL, UE i EFS oraz nazwą projektu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL (za każde szkolenie oddzielnie). Zaświadczenia/ certyfikaty będą podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Dostarczyć Zamawiającemu kopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów oraz imienną listę potwierdzającą ich otrzymanie.9. Prowadzić szkolenia wyłącznie na terenie miasta Tuchowa. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózka widłowego i koparko - ładowarki oraz praktycznej części kursu opiekun/ka osoby starszej i niepełnosprawnej w obrębie powiatu tarnowskiego zapewniając dojazd uczestnikom kursu.10. Prowadzić listy obecności (potwierdzenie obecności przez uczestnika własnoręcznym podpisem), a także rejestrować i niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach (pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób). Wykonawca przekaże na żądanie Zamawiającgo kopię listy obecności w każdym czasie trwania zajęć. Oryginał listy należy przekazać po zakończeniu zajęć - niezwłocznie.11. Prowadzić dziennik zajęć edukacyjnych odrębny dla każdego rodzaju zajęć, każdej grupy. Dziennik ma zawierać imię i nazwisko uczestnika, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, z podpisami wykładowców/trenerów prowadzących zajęcia. 12. Prowadzić rejestry/listy odbioru materiałów szkoleniowo- dydaktycznych przez uczestników zajęć i przekazać je wraz z kopią przekazanych materiałów Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń. 13. Prowadzić rejestry/listy korzystania z cateringu przez uczestników zajęć i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń. 14. Systematycznie przeprowadzać wśród uczestników szkolenia ankiet służących do jego oceny. Wypełnione przez uczestników szkolenia ankiety (ex-ante i ex-post) oraz ich analizę należy dostarczyć Zamawiającemu. 15. Prowadzić rejestry/ listy innych usług skierowanych do uczestników projektu organizowanych przez Wykonawcę takich jak: lista osób otrzymujących zaświadczenie lekarskie, lista osób za które opłacony został egzamin na prawo jazdy, operatora wózków widłowych, koparko - ładowarki i inne. 3.4. Wykonawca wskaże w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia kursantów - na każdym etapie. Do kontroli Wykonawcy w zakresie przebiegu zajęć oraz prawidłowości realizacji przedmiotu umowy mają prawo również Instytucja Wdrażająca/Pośrednicząca oraz inne podmioty uprawnione. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany w zakresie liczby uczestników poszczególnych kursów w obszarze III Wzmocnienie zdolności zawodowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. Wykonawca musi udokumentować wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia - jako agencja poradnictwa zawodowego prowadzonego przez Marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2 usług obejmujących swym zakresem usługi szkoleniowe w zakresie kompetencji społecznych, doradztwa zawodowego i kursów zawodowych - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały lub są wykonane należycie - ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie wykazu wykonywanych usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią ten warunek, jeśli wykażą dysponowanie na czas realizacji szkoleń/kursów/warsztatów sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zajęć dla każdego uczestnika

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • każda osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia posiada co najmniej roczny staż pracy oraz posiada kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć w poszczególnej tematyce (licencje). Zajęcia w obszarze wzmacniania kompetencji społecznych powinny być prowadzone przez co najmniej jedną osobę z wykształceniem psychologicznym, która posiada psychologiczną i terapeutyczną praktykę zawodową oraz uprawnienia trenerskie. Doradztwo zawodowe powinno być prowadzone, przez co najmniej jednego licencjonowanego doradcę zawodowego posiadającego wiedzę na temat uwarunkowań lokalnego rynku pracy. Kurs prawa jazdy kat. B, operatora wózków widłowych, operatora koparko - ładowarki powinien być prowadzony przez kwalifikowanych instruktorów zgodnie z odrębnymi przepisami,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie potwierdzające dobrą kondycje finansową i ekonomiczną Wykonawcy,Wskazanie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy, 8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia oraz dysponowaniu sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia, Dokument pełnomocnictwa oraz wykaz osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy, Szczegółowy program szkoleń, ze wskazaniem formy i metod nauczania oraz ilością godzin teoretycznych i praktycznych, Wykaz sprzętu, urządzeń, narzędzi i materiałów szkoleniowo - dydaktycznych do teoretycznej i praktycznej realizacji przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.pl BIP Gminy Tuchów/zakładka zamówienia publiczne i ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie, ul. Jana Pawła II 4, 33-170 Tuchów I piętro, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tuchowie, ul. Jana Pawła II 4, 33-170 Tuchów I piętro, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 7.1., Poddziałanie 7.1.1 - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.