Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-13
Tomaszów Mazowiecki: Dostawy odczynników do badań biochemicznych, immunochemicznych, hematologicznych, koagulologicznych, parametrów równowagi kwasowo - zasadowej i dodatkowych części zużywalnych, materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów
Numer ogłoszenia: 10464 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257235, faks 044 7257235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.tomaszow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników do badań biochemicznych, immunochemicznych, hematologicznych, koagulologicznych, parametrów równowagi kwasowo - zasadowej i dodatkowych części zużywalnych, materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy odczynników i dodatkowych części zużywalnych do wykonywania badań biochemicznych, immunochemicznych, hematologicznych, koagulologicznych, parametrów równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dzierżawą analizatorów w okresie 5 miesięcy. Opis żądanych parametrów, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zawarty jest w załączniku 2 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.69.64.00 - Odczynniki izotopowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - gdy jest ona niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności nie spełnia wszystkich wymogów - przedmiotu zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Warunki dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odczynniki z terminem ważności minimum 8 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego 2. Termin dostawy odczynników sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb przez okres 5 miesięcy od daty podpisania umowy, 3. Realizacja cząstkowych zamówień w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienie może być złożone: faxem, telefonicznie bądź e-mailem 4. Termin bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi oferowanego aparatu- w ciągu 2 dni od daty jego dostawy 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Jana Pawła II 35, Tomaszów Maz. - bezpośredni odbiorca 6. Wykonawca zainstaluje aparat bezpośredniego u odbiorcy w okresie maksymalnie 2 tygodni od dnia podpisania umowy i obie strony podpiszą protokół odbioru technicznego i oddanie urządzenia do eksploatacji 7. Termin płatności 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury 8. Wykonawca zapewni obsługę serwisową analizatora przez autoryzowany serwis. W razie awarii analizatora, serwis przystąpi do naprawy w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od zgłoszenia awarii, W przypadku niedotrzymania terminu Wykonawca wykona niezbędne badania w innym laboratorium na swój koszt ( koszt badań i transportu) 9. Instrukcje obsługi analizatora w j. polskim..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia - formularz cenowy - parametry graniczne wg załącznika nr 2. Zamawiający prosi o dołączenie dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 w formie elektronicznej ( na dyskietce, płycie CD) 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3.1 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5,6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7a i pkt 7c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. 11. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi by w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 12. Foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim (lub przetłumaczone na język polski) dotyczące sprzętu dzierżawy i potwierdzające wymagane parametry analizatora zawarte w załączniku 2 SIWZ. Zamawiający dopuszcza foldery, ulotki i katalogi również w języku angielskim pod warunkiem złożenia oświadczenia Wykonawcy, że w razie wezwania Zamawiającego dostarczy tłumaczenie na język polski wymaganej pozycji w wyznaczonym we wniosku terminie - dotyczy wszystkich pozycji. 13. Deklaracje zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Dyrektywy UE nr 93/42 z 14.06.1993 o wyrobach medycznych lub 98/79 o wyrobach medycznych używanych do diagnozy in vitro. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski, ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 8 w formularzu oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tomaszowskie Centrum Zdrowia ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz., Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Tomaszowskie Centrum Zdrowia ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz., Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań biochemicznych, materiały zużywalne, kontrolne, kalibratory wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań immunochemicznych, materiały zużywalne, kontrolne, kalibratory wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań hematologicznych, materiały kontrolne, materiały zużywalne, kalibratory oraz dzierżawa analizatora hematologicznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań koagulologicznych, materiały zużywalne, kontrolne, kalibratory wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, materiały zużywalne, kontrolne, kalibratory wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania tych badań..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6, 33.69.64.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa paliw płynnych w ciągu roku 2025
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą urządzeń diagnostycznych i medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawa zestawów do redukcji patogenów w osoczu i KKP
- Dostawa wyrobów do diagnostyki dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.