eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPRZEBUDOWA SKRZYŻOWAŃ DROGI KRAJOWEJ NR 20 Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 21 W MIASTKU I Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 212 W BYTOWIE CZĘŚĆ Nr 1 - Przebudowa skrzyżowania dróg krajowych nr 20 i 21 w m. Miastko w km 182+192 CZĘŚĆ Nr 2 - Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 20 z droga wojewódzką nr 212 w m. Bytów w km 224+313

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Gdańsk: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWAŃ DROGI KRAJOWEJ NR 20 Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 21 W MIASTKU I Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 212 W BYTOWIE CZĘŚĆ Nr 1 - Przebudowa skrzyżowania dróg krajowych nr 20 i 21 w m. Miastko w km 182+192 CZĘŚĆ Nr 2 - Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 20 z droga wojewódzką nr 212 w m. Bytów w km 224+313
Numer ogłoszenia: 104673 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWAŃ DROGI KRAJOWEJ NR 20 Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 21 W MIASTKU I Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 212 W BYTOWIE CZĘŚĆ Nr 1 - Przebudowa skrzyżowania dróg krajowych nr 20 i 21 w m. Miastko w km 182+192 CZĘŚĆ Nr 2 - Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 20 z droga wojewódzką nr 212 w m. Bytów w km 224+313.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę skrzyżowania skanalizowanego dróg krajowych nr 20 i 21 w m. Miastko w km 182+192 oraz przebudowę skrzyżowania skanalizowanego drogi krajowej nr 20 z drogą wojewódzką nr 212 w m. Bytów w km 224+313 na skrzyżowania typu małe rondo wraz z budową chodników i ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych z azylem oraz przebudową oświetlenia ulicznego i uzbrojenia podziemnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.30-9, 45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8, 45.33.20.00-3, 45.23.12.20-3, 45.23.24.60-4, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.23.10-8, 77.21.16.00-8, 34.92.21.00-7, 35.12.10.00-8, 90.52.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych Części zamówienia: CZĘŚĆ Nr 1 - 100 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy), CZĘŚĆ Nr 2 - 150 000 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). Jeżeli Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną Część, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych Części, na które Wykonawca składa ofertę częściową.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: A) CZĘŚĆ Nr 1 Przebudowa skrzyżowania dróg krajowych nr 20 i 21 w m. Miastko w km 182+192: - dwóch zadań drogowych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg i ulic (z których co najmniej jedna jest klasy G) wraz z infrastrukturą i uzbrojeniem o wartości łącznej nie mniejszej 6 mln zł brutto, w tym jednego o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł brutto, a w ramach tych zadań wykonaniu w tym czasie minimum 5 000 m2 nawierzchni (warstwy ścieralnej), w tym minimum 3 000 m2 nawierzchni w ramach jednego pojedynczego zadania. B) CZĘŚĆ Nr 2 Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 20 z drogą wojewódzką nr 212 w m. Bytów w km 224+313: - dwóch zadań drogowych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg i ulic (z których co najmniej jedna jest klasy G) wraz z infrastrukturą i uzbrojeniem o wartości łącznej nie mniejszej 10 mln zł brutto, w tym jednego o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł brutto, a w ramach tych zadań wykonaniu w tym czasie minimum 9 000 m2 nawierzchni (warstwy ścieralnej), w tym minimum 5 000 m2 nawierzchni w ramach jednego pojedynczego zadania. Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części, wymagane w podpunktach A) i B) wartości i ilości robót należy zsumować. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu lub Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia następujące narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne, wymienione poniżej: 1) Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 100 Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania umożliwiająca produkcję mieszanek mineralno-bitumicznych zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. - 1 szt. 2) Mieszarka do wytwarzania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - min. 1 szt. lub alternatywnie Zamawiający dopuści zakup gotowej mieszanki z kruszywa łamanego do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie pod warunkiem spełnienia przez zakupioną mieszankę wszystkich warunków i wymagań dla materiałów (kruszywa) oraz gotowej mieszanki zapisanych w DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Specyfikacja Techniczna D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 3) Frezarka sterowana elektronicznie wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej - min 1 szt. 4) Układarka do rozkładania mieszanki podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z elektronicznym sterowaniem grubością układanej warstwy - min. 1 szt. 5) Walce wibracyjne do zagęszczania podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciężarze co najmniej 15 ton. - min. 2 szt. 6) Układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 1 szt. 7) Walce ogumione o regulowanym ciśnieniu w oponach o ciężarze od 10 do 20 ton - min. 2 szt. 8) Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości zapewniającej ciągłość robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać - odrębnie na każdą część zamówienia - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy - minimum 1 osoba: - minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, doświadczenie zawodowe 36 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy branży drogowej nad co najmniej 2 robotami drogowymi wykonywanymi na drodze klasy co najmniej G, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy branży drogowej nad jedną budową o zakresie i w technologii porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 3 mln zł dla CZĘŚCI NR 1 i 5 mln zł dla CZĘŚCI NR 2. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu lub Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC). 2) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót branży drogowej - minimum 1 osoba: - minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, doświadczenie zawodowe minimum 24 miesiące pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej przy realizacji robót na drogach klasy co najmniej G. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej oraz nie dopuszcza pełnienia tych funkcji przez tą samą osobę na więcej niż jednej części. a) Osoby wskazane na stanowiska wymienione w poz. 1 ÷ 2 winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów (np. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń). b) Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12, pkt 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). c) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku w poz. 1÷2 rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót w danej branży. d) Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku osób wymienionych w poz. 1÷2 nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. e) Przez podobne roboty branży drogowej rozumie się prace polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg i ulic klasy co najmniej G. 3) Osoba na stanowisko Geodety - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2 (zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne tekst jednolity Dz. U. Nr 240 z 2005 r., poz. 2027, Art. 43) od co najmniej 5 lat i doświadczenie minimum 24 miesiące na stanowisku geodety w branży drogowej. a) Przez uprawnienia geodezyjne rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.). b) Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394) oraz Rozporządzeniu z dnia 13 listopada 2008 r. w sprawie stażu adaptacyjnego i testu umiejętności w toku postępowania w sprawie uznania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. z 2008 r., Nr 219, poz. 1406).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać: a) Przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 12 mln zł dla CZĘŚCI NR 1 i 20 mln zł dla CZĘŚCI NR 2. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części, powyższe wartości przychodów należy zsumować. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt 7.2 IDW, Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt III 4), na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej Umowy: 1.1. z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 1.2. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje (na piśmie) Zamawiający; 1.3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron; 1.4. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 1.5. jeżeli nastąpi zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia; 1.6. wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych Dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień odbioru końcowego robót) wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 niniejszej Umowy; 1.7. wydłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy, jeżeli ze względu na konieczność wykonania zamówień dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umową zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w przypadku, gdy wartość tych usług przekroczy kwotę 14 000 euro), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych podstawowych określonego w niniejszej Umowie; 1.8. wydłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w Kosztorysie Ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w niniejszej Umowie; 1.9. skrócenia terminu zakończenia realizacji Umowy, jeżeli ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych lub rezygnacji z wykonania niektórych elementów robót (popartych pisemnym uzasadnieniem Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego) możliwe będzie skrócenie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w niniejszej Umowie; 1.10. wzrostu wynagrodzenia wskutek zaistnienia okoliczności - innych niż wskazane wyżej - wynikających z postanowień § 7 ust. 1 niniejszej Umowy; 1.11. wydłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne. 2. O ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z powodu siły wyższej, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w: GDDKiA Oddz. Gdańsk, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk. Opłata: IDW 11,90 zł, Mat. Przet. dla Części 1-478,82 zł, Mat. Przet. dla Części 2-532,70 zł. SIWZ pobrana ze str www bezpł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy, na wezwanie Zamawiającego przedłoży m.in. a) Kopie wymaganych uprawnień budowlanych (wraz z kopiami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) i geodezyjnych dotyczące osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inne podmioty w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych innych podmiotów). b) Kopię opłaconej polisy (lub innego dokumentu) ubezpieczenia, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, uwzględniającą następujące wymagania Zamawiającego: Minimalne warunki ubezpieczenia: - Minimalne ubezpieczenie robót oraz placu budowy i materiałów równe wartości robót wg Oferty (Cenie Ofertowej) bez podatku VAT, - Minimalne ubezpieczenie z tytułu śmierci lub kalectwa 0,25 mln zł od każdego zdarzenia. Okres ubezpieczenia - na czas trwania budowy. Zakres ubezpieczenia - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (CAR) +OC. Ubezpieczenie powinno potwierdzać, że ubezpieczonymi są: A) WYKONAWCA, B) ZAMAWIAJĄCY, tj. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, C) PODWYKONAWCY i inne firmy formalnie zatrudnione na budowie. Wykonawca robót budowlanych winien przedłożyć ubezpieczenie zawarte na powyższych warunkach, łącznie z uaktualnioną polisą ogólną, oddzielnie dla każdej części zamówienia, najpóźniej w dniu podpisania umowy. c) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % zaoferowanej ceny całkowitej podanej w ofercie, na warunkach określonych w Rozdziale 1 SIWZ Instrukcja dla Wykonawców w pkt 16..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa skrzyżowania dróg krajowych nr 20 i 21 w m. Miastko w km 182+192.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę skrzyżowania skanalizowanego dróg krajowych nr 20 i 21 w m. Miastko w km 182+192 na skrzyżowanie typu małe rondo wraz z budową chodników i ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych z azylem oraz przebudową oświetlenia ulicznego i uzbrojenia podziemnego. Zakres robót obejmuje: a) Roboty drogowe; b) Budowę kanalizacji deszczowej; c) Przebudowę urządzeń elektroenergetycznych; d) Oświetlenie drogowe; e) Przebudowę sieci telekomunikacyjnych; f) Projekt zieleni; g) Organizację i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; h) Przeszukanie terenu na obecność niewypałów i niewybuchów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.30-9, 45.23.31.40-2, 45.33.20.00-3, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.23.10-8, 77.21.16.00-8, 34.92.21.00-7, 35.12.10.00-8, 90.52.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 20 z droga wojewódzką nr 212 w m. Bytów w km 224+313.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę skrzyżowania skanalizowanego drogi krajowej nr 20 z drogą wojewódzką nr 212 w m. Bytów w km 224+313 na skrzyżowanie typu małe rondo wraz z budową chodników i ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych z azylem oraz przebudową oświetlenia ulicznego i uzbrojenia podziemnego. Zakres robót obejmuje: a) Roboty drogowe, b) Przebudowę sieci wodociągowej; c) Budowę kanalizacji deszczowej; d) Przebudowę sieci gazowej; e) Przebudowę sieci sanitarnej; f) Przebudowę kolizji elektroenergetycznych SN-15 i nn-0,4 kV; g) Oświetlenie drogowe; h) Teletechnikę; i) Zieleń projektowaną; j) Organizację i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; k) Przeszukanie terenu na obecność niewypałów i niewybuchów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.30-9, 45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8, 45.33.20.00-3, 45.25.12.20-3, 45.23.24.60-4, 45.23.14.00-9, 45.23.23.10-8, 77.21.16.00-8, 34.92.21.00-7, 35.12.10.00-8, 90.52.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.