Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Olsztyn: Różny drobny sprzęt meyczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 104677 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy, ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, fax 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różny drobny sprzęt meyczny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres dostaw zawiera Zakres - 5 pakietów, razem 52 zadania w pakietach m.in.: cewniki, zgłębniki żołądkowe, strzykawki, kaniukle, igły medyczne do wkłuć dożylnych, zestawy do przetoczeń i drenażu, dreny, elektrody do EKG, przedłużacze , aparaty do pomp, opatrunek do leczenia ran oparzeniowych II st. itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- załącznik nr 2. B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o charakterze podobnym do zamawianego przedmiotu oraz wartości brutto nie mniejszej niż łączna kwota za oferowane przez wykonawcę przedmioty w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców /minimum 6 dostaw/ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie minimum 6 np. listów referencyjnych wystawionych i podpisanych przez innych uprawnionych Zamawiających - Dyrektor, Prezes, itp.. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 - wzór zał. nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w ofercie wg klucza \spełnia\ lub \nie spełnia\.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena użytkowa dotyczy zadań: nr 1 - 16; 18; 21 -27; 32 - 35; 43 - 49; 51 - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt. I. 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn - Dział zamówień publicznych pokój nr 22; termin otwarcia ofert 2007-07-09 o godz. 12.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA! Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: dotyczy zadań: nr 1 - 16; 18; 21 -27; 32 - 35; 43 - 49; 51. Ocena użytkowa 30% i cena 70%. W zakresie zadań nr 17; 19- 20; 28 - 31; 36 - 42; 50; 52 - kryterium stanowi 100% Cena. Odnośnie zadań nr 1 - 16; 18; 21 -27; 32 - 35; 43 - 49; 51 wymagane jest złożenie wraz z ofertą próbek oferowanego asortymentu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: różny drobny spzęt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 10 zadań m.in cewniki, zgłębniki, strzykawki do pomp, zestawy wysokopróżniowe, przyrząd do przetaczania krwi i płynów, igły, przedłużacze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - różny drobny spzęt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet zawiera zadania od nr 11 do 20 m.in cewniki różne rodzaje, zgłębniki, igły do Vascu-portu, zestawy do gastrostomii, siatka pow. przeszczepy skórne, ostrza do dermatomu Zimmer,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - różny drobny spzęt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera zad. od nr 21 do 30 m.in. zestawy do drenażu opłucnej, elektrody EKG, plastry stabilizujące, cewniki Broviak, bloker itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - różny drobny spzęt jednorazowego użytku cd..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera zad. od nr 31 - 40 m.in. okulary ochronne do fototerapii, igły do znieczóleń wew. oponowych, zeastawy zewnątrz oponowe, dreny różne rozmiary, strzykawki do pomp Brauna, Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych do pompy ATOM , Aparat do przetoczeń do pompy do żywienia dojelitowego MINIFLO itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - różny drobny spzęt jednorazowego użytku cd..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera zad. od nr 41 do 52 m.in cbiurety, aparaty do pomp, cewniki neonatologiczne, zestawy do przezskórnej kaniulacji żył i nakłuwania tętnic, przedłużenia wkłuć centralnych, zestawy do cewnikowania żył, cewniki do wenesekcji, filtry bakteryjne pediatryczne, opatrunek Ag. itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.