Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Przemyśl: Dostawa warzyw świeżych, przetworzonych, mrożonych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 10468 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, fax 016 6763271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw świeżych, przetworzonych, mrożonych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 Dostawa warzyw świeżych, przetworzonych, owoców, jaj kurzych, Załącznik nr 2 Dostawa warzyw mrożonych, Załącznik nr 3 Dostawa owoców
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.11.11 - 01.12.11.11 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.12.11.13 - 01.12.11.13 01.12.11.10 - 01.12.11.10 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.12.60 - 01.12.12.60 01.12.12.40 - 01.12.12.40 01.12.12.70 - 01.12.12.70 01.12.14.20 - 01.12.14.20 01.13.30.00 - 01.13.30.00 01.13.12.40 - 01.13.12.40 Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 p.z.p.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg formularza stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia: 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką) osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentu przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BiOSG 37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34 pok. 210 bud. 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria jawna BiOSG 37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw świezych, przetworzonych, owoców, jaj kurzych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw świezych, przetworzonych, owoców, jaj kurzych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6, 01.12.11.11-2, 01.12.11.12-9, 01.12.11.13-6, 01.12.11.10-5, 01.12.14.10-8, 01.12.12.60-1, 01.12.12.40-5, 01.12.14.10-8, 01.13.30.00-8, 01.24.20.00-5, 01.13.13.21-0, 15.33.11.42-4, 15.33.11.42-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw mrożonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw mrożonych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0, 01.13.12.10-9, 01.31.11.10-5, 01.13.12.40-8, 01.13.13.40-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawy produktów leczniczych - onkologia
- " Dostawa aparatu RTG pantomograficznego "
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Lubaczowie i Przeworsku
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa Informatycznego", w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Przebudowa DP nr 2417R Żurawica Bolestraszyce i 2124R Żurawica Buszkowice oraz DP nr 2418R Żurawica Osobowa -Żurawica Rozrządowa- oprac. dok. proj. w celu uzysk. decyzji ZRID lub Pozwolenie na budowę
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawę artykułów spożywczych - jajka, mrożonki, artykuły dla
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r. roku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.