eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaWykonanie usługi przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu w Powiatowym Szpitalu w Iławie nr sprawy 7/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Iława: Wykonanie usługi przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu w Powiatowym Szpitalu w Iławie nr sprawy 7/2012
Numer ogłoszenia: 104694 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu w Powiatowym Szpitalu w Iławie nr sprawy 7/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy (24 miesięcy dla Zadania nr 3) w Powiatowym Szpitalu w Iławie 7/2012. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności: a) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, b) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego, c) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, d) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania. 1.1. Czynności przeglądowo-konserwujące obejmują w szczególności: a) wymianę materiałów eksploatacyjnych, b) sprawdzenie prawidłowości działania, c) sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, d) sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów, e) ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, f) legalizację. Zadanie nr 1 Przeglądy techniczne sprzętu Pracowni Endoskopii I Zadanie nr 2 Przeglądy techniczne sprzętu Pracowni Endoskopii II Zadanie nr 3 Przegląd techniczny myjnia automatycznej w Pracowni endoskopii Zadanie nr 4 Przegląd techniczny pomp infuzyjnych Medima Zadanie nr 5 Przegląd techniczny sprzęt różny I Zadanie nr 6 Przegląd techniczny sprzęt różny II Zadanie nr 7 Przegląd techniczny ultrasonografów Zadanie nr 8 Przegląd techniczny inkubatorów I Zadanie nr 9 Przegląd techniczny inkubatorów II Zadanie nr 10 Przegląd techniczny sprzęt różny III Zadanie nr 11 Przegląd techniczny zestawu laparoskopowego I Zadanie nr 12 Przegląd techniczny zestawu laparoskopowego II Zadanie nr 13 Przegląd techniczny kardiomonitorów Zadanie nr 14 Przegląd techniczny lamp operacyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty 2. Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3. Zaakceptowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, b) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. c) istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. d) obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. e) odchylenia od kursu walut wzrost/spadek o więcej niż 10% w stosunku do kursu z dnia podpisania umowy (wg tabeli NBP), f) zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa- w przypadku zaistnienia takich zmian g) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Przeglądy techniczne sprzętu Pracowni Endoskopii I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Olympus Procesor video Evis Exera II CV-165 1 2 Olympus Źródło światła Evis Exera II CLE-165 1 3 Olympus Pompa OFP 1 4 Olympus Monitor LCD 19 OEV 191 1 5 Olympus Wózek endoskopowy WM-NP-1 1 6 Olympus Kolonoskop CF Q 165 L OLYMPUS 1 7 Olympus Gastroskop GIF Q 165 OLYMPUS 1 8 Olympus Gastroskop XQ 30 OLYMPUS 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Przeglądy techniczne sprzętu Pracowni Endoskopii II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pentax Zasilacz PENTAX EB 1 2 Precoptic Źródło światła z pompą PRECOPTIC BOC 1 3 Pentax Duodenoskop PENTAX FD 34V 1 4 Ultron Myjka ultradźwiękowa ULTRON U-509 1 5 Precoptic Rektoskop PRECOPTIC I 42/46 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Przegląd techniczny myjnia automatycznej w Pracowni endoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Olympus Myjnia automatyczna OLYMPUS ETD 3 BASIC PAA 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Przegląd techniczny pomp infuzyjnych Medima.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 Medima Pompa infuzyjna Medima S1 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Przegląd techniczny sprzęt różny I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 Erbe Diatermia elektrochirurgiczna ICC80 1 2 Kendrolab Cieplarka B6060 1 3 BOB Źródło światła BOB-OM 1 4 MRL Defibrylator ze stymulatorem MRL-Lite 1 5 BTL Kardiotokograf (KTG) FC 700 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Przegląd techniczny sprzęt różny II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 ELLTEC Podgrzewacz płynów Animec AM-2S 2 2 B.Braun Stymulator HNS12 1 3 Fresenius - Kabi Pompa infuzyjna A2Pilot 3 4 B.Braun Pompa infuzyjna Perfursor 1 5 Ascor Pompa infuzyjna AP12 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Przegląd techniczny ultrasonografów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 Honda Electronic HS-200 1 2 GE LOGIQ 3 PRO 1 3 GE LOGIQ P5 1 4 Siemens SI450 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Przegląd techniczny inkubatorów I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 Dreager Isolette C2000 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Przegląd techniczny inkubatorów II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 Unimed Inkubator SNR10 1 2 Unimed Inkubator SNR10M 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Przegląd techniczny sprzęt różny III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 ZTM Bydgoszcz Stanowisko do resuscytacji RN-3M 1 2 CareFusion Urządzenie do wspomagania oddechu Infant Flow 2 3 Ohmeda Inkubator IWS 3400 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Przegląd techniczny zestawu laparoskopowego I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 B. Braun Kamera PV 420, źródło światła OP932, pompa PG055, pompa PG070, monitor PV944, PG080, GN 300, GN 324, PE218A, PE889A 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Przegląd techniczny zestawu laparoskopowego II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 Storz Kamera Tele-Cam, monitor sony PVN/2030MD, źródło światła halogen 25, endoflator do laparoskopii 26430520, endomat 26331020 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Przegląd techniczny kardiomonitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 Emtel Kardiomonitor FX2000MD 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 Przegląd techniczny lamp operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. Producent Urządzenie ilość sztuk sprzętu 1 2 3 4 1 Steris Lampa operacyjna bezcieniowa dwugłowicowa Harmony LC500 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.