To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-05
Szubin: dostawa mięsa i wędlin oraz pieczywa dla stołówek oświatowych na terenie gm. Szubin w roku 2015
Numer ogłoszenia: 1046 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236237 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji, ul. Kcyńska 12A, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3842152, 3842454, faks 052 3842152, 3842454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa i wędlin oraz pieczywa dla stołówek oświatowych na terenie gm. Szubin w roku 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla stołówek placówek oświatowych na terenie gm. Szubin z podziałem na 8 zadań: Zadanie I - dostawa mięsa i wędlin CPV 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Zamówienie dotyczy dostawy mięsa i wędlin w roku 2015 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I zawarty jest w załączniku 4 do SIWZ. Zadanie II - dostawa pieczywa CPV 15.81.00.00-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Zamówienie dotyczy dostawy pieczywa w roku 2015 do Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Szubinie, Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Szubinie oraz Zespołu Szkół w Szubinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II zawarty jest w załączniku 4a do SIWZ. Częstotliwość dostawy towarów odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Osobami upoważnionymi do składania zamówień są: Samorządowe Przedszkole Nr 2 w Szubinie - Pani Anita Grzybowska 52 384-24-47 Samorządowe Przedszkole Nr 3 w Szubinie - Pani Wioletta Maćkowiak 52 384-24-26 Zespół Szkół w Szubinie - Pani Krystyna Leśniewska 52 384-24-81 Zamówienie składane będzie za pomocą faxu bądź e-maila w formie wykazu produktów wraz z terminem dostawy, ceną jednostkową brutto oraz potrzebną ilością. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu co do ilości (mniejszej ilości) ze względu na aktualne potrzeby stołówek. Dostawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do przestrzegania cen widniejących na formularzach cenowych przez cały okres trwania umowy. Faktury VAT wystawiane będą każdorazowo, oddzielnie na poszczególne placówki tj. Samorządowe Przedszkole Nr 2 w Szubinie , ul. Dąbrowskiego 16, 89-200 Szubin NIP 558-16-46-716 Samorządowe Przedszkole Nr 3 w Szubinie, Plac Kościelny 2, 89-200 Szubin NIP 558-16-46-722 Zespół Szkół w Szubinie, ul. Tysiąclecia 1, 89-200 Szubin NIP 558-17-35-897. Zamawiający informuje, że w razie pomyłek i błędów dotyczących nazwy jednostki, nazw produktów, ilości i cen faktura VAT nie zostanie zapłacona do momentu dostarczenia przez Dostawcę korekty. Dostawa towaru następować będzie transportem własnym Dostawcy. Zamawiający zastrzega, że środki transportu przeznaczone do przewozu żywności winny być zgodne z obowiązującymi przepisami. Dostarczony towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, bez wad fizycznych oraz powinien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia przez Dostawcę towaru niezgodnego z wysłanym zamówieniem, niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówieniowego towaru w wyznaczonym terminie, a także niedokonania niezwłocznej wymiany towaru niewłaściwego na właściwy, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu wyszczególnionego w zamówieniu towaru w dowolnej jednostce handlowej obciążając powstałymi kosztami Dostawcę, który nie wywiązał się z postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także umowy. Zamawiający podzielił zamówienie na zadania i dopuścił możliwość złożenia oferty na całość zamówienia lub na poszczególne zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa mięsa i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Maciej Kwieciński, ul. Żnińska 4, 88-400 Bożejewiczki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105377,59
Oferta z najniższą ceną: 105377,59 / Oferta z najwyższą ceną: 112887,93
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKO S.A., ul. Startowa 2a, 85-744 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42807,28
Oferta z najniższą ceną: 42807,28 / Oferta z najwyższą ceną: 42807,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin 2025
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku z podziałem na 4 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.