To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104700 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Latowicz: Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Latowiczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500579-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny
71158273000000, ul.
ul. Rynek
6,
05334
Latowicz, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
025 7521080 w. 15, faks
025 7521080 w. 29, e-mail
uglatowicz@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://latowicz.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Latowiczu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IPPR.271.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Przebudowy ulicy Nadrzecznej Latowiczu na odcinku od km 0+000 do km 0+371, określonym w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. Zakres prac oraz warstwy konstrukcyjne i ich grubość należy wykonać zgodnie z opisem i rysunkami zawartymi w dokumentacji technicznej, a także zgodnie z korektą rysunków do projektu technicznego (TOM III). Zakres prac obejmuje: a) wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m z kruszywa naturalnego łamanego dolomitowego o składzie i frakcji - 30% 0-16mm, -70% 16-32mm i grubości po zagęszczeniu 15cm, pozostałą szerokość poboczy do szerokości łącznej pobocza minimum 0,75 m wyrównać gruntem rodzimym pozyskanym z korytowania w ramach prac związanych z uporządkowaniem placu budowy b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4cm wraz z uprzednim skropieniem nawierzchni asfaltem c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 4cm wraz z uprzednim skropieniem nawierzchni asfaltem c) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego dolomitowego o składzie i frakcji - 0-31mm i grubości po zagęszczeniu 10cm d) usługa geodezyjna tyczenia oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Uwaga: Materiał pozyskany z prac ziemnych (korytowania pobocza) przeznaczony jest do wbudowania przez Wykonawcę w pobocze do uzyskania łącznej szerokości pobocza minimum 0,75m w ramach prac związanych z uporządkowaniem terenu budowy. Wykonawca wykona wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu umowy m.in regulację wysokościową studzienek infrastruktury technicznej (woda, kanalizacja). 2) Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/ Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Okres zatrudnienia - czas trwania umowy o realizację zamówienia. 3)Zamawiający wymaga 36 miesięcy rękojmi na wszystkie roboty budowlane wykonane w ramach niniejszego zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45112000-5,
45233320-8,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT227475.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 129736.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.