Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Oleśnica: JEDNORAZOWA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO W ILOŚCI 13 000 L ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 W ILOŚCI 2 000 L NA POTRZEBY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLEŚNICY
Numer ogłoszenia: 104716 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Kopernika 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3142091, faks 071 3147025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: JEDNORAZOWA DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO W ILOŚCI 13 000 L ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 W ILOŚCI 2 000 L NA POTRZEBY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLEŚNICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa paliw płynnych: oleju napędowego w ilości 13 000 l oraz benzyny bezołowiowej 95 w ilości 2 000 l na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ nie będzie wymagał dokumentów, o których mowa w paragrafie 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). Za wystarczające do potwierdzenia, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna dołączenie do oferty oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), w związku z art. 44 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy
ul. Kopernika 4; 56-400 Oleśnica (sekretariat I piętro godziny pracy 7.30-15.30) oraz na stronie internetowej : www.straz.olesnica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy ul. Kopernika 4, 56-400 Oleśnica (sekretariat I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Opracowanie planu ogólnego gminy Oleśnica.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Miejskiej Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Oleśnicy
- ZAKUP I DOSTAWA USG WRAZ Z AKCESORIAMI NA ODDZIAŁ POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
- Budowa dróg i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica
- Organizacja i świadczenie usług ratownictwa wodnego na Basenie Krytym i Aquaparku Letnim Oleśnickiego Kompleksu Rekreacyjnego.
- Remont dachu papowego i remont kominów w Szkole Podstawowej nr 4 w Oleśnicy przy ul. Paderewskiego 2
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz zbiornika na paliwo w formie użyczenia
- Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego oleju napędowego dla potrzeb Grójeckiej Spółki Komunalnej sp. z o. o. w Grójcu
- Dostawa paliw, olejów oraz innych artykułów do środków transportowych i maszyn eksploatowanych w Nadleśnictwie Supraśl
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Miejskiej Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Oleśnicy
- Zakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów będących w Dyspozycji Przedsiębiorstwo Komunikacji, Transportu i Usług Komunalnych Gminy Bełchatów Sp. z o.o.
- Sukcesywny zakup paliwa i płynu AdBlue (z dystrybutora) w systemie bezgotówkowego realizowania transakcji przy użyciu kart paliwowych na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu - część II.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.