eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych oraz wywieszanie rozkładów jazdy, komunikatów o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i informacji miasta Białegostoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Białystok: Wykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych oraz wywieszanie rozkładów jazdy, komunikatów o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i informacji miasta Białegostoku.
Numer ogłoszenia: 104721 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8786000, fax 085 8786265, 8786775.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych oraz wywieszanie rozkładów jazdy, komunikatów o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i informacji miasta Białegostoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie prac w zakresie naprawy, remontów i utrzymania urządzeń przystankowych oraz wywieszanie rozkładów jazdy, komunikatów o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i informacji Miasta Białystok. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a/ roboty ślusarskie, b/ roboty stolarskie, c/ roboty spawalnicze, d/ roboty malarskie, e/ drobne roboty drogowe - układanie chodników, obrzeży, f/ wstawianie szyb w wiatach, g/ wywieszanie i wymiana rozkładów, znaków, informacji, komunikatów, h/ mycie urządzeń będących wyposażeniem przystanków komunikacji miejskiej, i/ przechowywanie materiałów naprawczych i urządzeń przystankowych stanowiących własność Miasta, zdemontowanych z przystanków komunikacji miejskiej lub zakupionych z przeznaczeniem do realizacji przedmiotu zamówienia w warunkach zabezpieczających przed zniszczeniem lub kradzieżą, j/prowadzenie ewidencji magazynowej: ilościowej, przychodu i rozchodu, materiałów naprawczych stanowiących własność Miasta w programie MS Excel. Wykonawca zobowiązany jest na wnioski Zamawiającego do przesyłania pocztą e-mail aktualnych danych o przychodzie i rozchodzie oraz stanu magazynowego materiałów Miasta. 3. W sytuacjach zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu na przystanku komunikacji miejskiej spowodowanego złym stanem technicznym urządzeń przystankowych, w przypadku powiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, tego samego dnia przystąpić do realizacji prac interwencyjnych (prace będą potwierdzone protokołem konieczności przesłanym faksem). 4.W sytuacjach wymagających natychmiastowych zmian w ruchu (np. zamknięcia ulic dla komunikacji miejskiej), jeśli będzie to niezbędne, Wykonawca powiadomiony przez Zamawiającego telefonicznie, niezwłocznie, tego samego dnia przystąpi do wywieszania informacji dla pasażerów o zaistniałych zmianach (prace będą potwierdzone protokołem konieczności przesłanym faksem) oraz ustawi słupki przystanków tymczasowych . 5. Przy zmianie rozkładów jazdy i informacji dla pasażerów strony ustalają : a/ jeżeli wymianie podlegają rozkłady od jednej do trzech linii, Wykonawca przystąpi do wymiany na 2 dni przed wejściem w życie zmian i zakończy ją nie później niż w przeddzień tych zmian, b/ jeżeli wymianie podlegają rozkłady na trasach powyżej 3 linii, Wykonawca przystąpi do wymiany 3 dni przed wejściem w życie zmian i zakończy ją w przeddzień daty tych zmian, c/ jeżeli sytuacja wymaga natychmiastowego umieszczenia komunikatów na przystankach, Wykonawca zmobilizuje do tej pracy dodatkowych pracowników w ilości niezbędnej do wykonania zadania. 6 .Dni ustawowo wolne od pracy nie są wyłączone z konieczności świadczenia usług objętych zakresem zamówienia przez Wykonawcę w okolicznościach, o których mowa w pkt. 3 , 4 i 5c. 7. Wykaz najczęściej wykonywanych prace, objętych zakresem zamówienia wraz z określeniem ilości roboczogodzin przeznaczonych do ich wykonania, określa załącznik nr 1 do SIWZ. 8.Specyfikacja Techniczna wymagań konstrukcyjnych i naprawczych urządzeń przystankowych określa - załącznik nr 2 do SIWZ. 9.Informacja o obszarze objętym zamówieniem: a/ długość tras komunikacyjnych - 192 km, b/ ilość przystanków - 671 szt., c/ ilość wiat przystankowych ogółem -308, d/ ilość gablot i tablic z informacjami dla pasażerów - 631, e/ ilość ławeczek dla pasażerów - 138, f/ ilość słupków przystankowych - 416. Zamawiający zastrzega, iż w czasie realizacji zamówienia obszar może ulec zmianie w granicach plus, minus 10%. 11.Wykonawca musi dysponować ogrodzonym placem składowym o powierzchni min. 200m2 , przeznaczonym do przechowywania urządzeń zdemontowanych na przystankach oraz pomieszczeniem warsztatowym o powierzchni nie mniejszej niż 50m2 . Magazyn winien być zlokalizowany w odległości max.10km od granic Białegostoku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ dysponują po jednej jednostce następującego sprzętu do realizacji zamówienia: - samochód ciężarowy lub ciągnik o ładowności nie mniejszej niż 2000 kg, - samochód dostawczy, - agregat prądotwórczy przewoźny, - agregat spawalniczy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 , 3) wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia , jakim dysponuje wykonawca .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku ul.Składowa 11 pok.206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiegow Białymstoku ul.Składowa 11 pok.205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.