To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Gdynia: Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 104729 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97895 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uporządkowaniu następujących terenów gminnych w Gdyni: a) przy ul. Małokackiej-Stryjskiej 29, b) przy ul. Inżynierskiej 1, c) przy ul. Architektów, d) przy ul. Dickmana-Miegonia-Marynarskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.60.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA "STACHTRANS" Stanisław Milewczyk
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA "STACHTRANS" Stanisław Milewczyk
- FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA STACHTRANS, ul. Oliwska 9, 84-208 Kielno, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39000,00
Oferta z najniższą ceną: 39000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa - nr ZD)491)DZ)220-W)2011 została zawarta w dniu 30.12.2011r. na kwotę netto: 164.074,07 złotych, brutto: 177.200,00 złotych Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. FIRMA PRYWATNA WIELOBRANŻOWA STACHTRANS. z siedzibą w Kielnie (84-208) przy ul. Oliwskiej 48. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na uporządkowaniu terenu gminnego, w tym usunięcie pergoli śmietnikowej zlokalizowanej w rejonie ul. Sojowej CPV: 90.51.20.00-9, 90.60.00.00-3 Wartość zamówienia podstawowego wynosi - netto: 185.000,00 złotych, brutto 199.800,00 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 50%, tj.: netto 185.000,00 złotych x 50% = 92.500,00 zł, brutto: 199.800,00 złotych x 50% = 99.900,00 zł. Wartość poprzedniego zamówienia uzupełniającego z dnia 25.07.2011 (EZP.271.14.2012) wynosiła: netto: 4.000,00 zł, brutto: 4.320,00 zł, co stanowi ok. 4,324 % zamówienia uzupełniającego. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 37.000,00 zł, brutto: 39.960,00 zł, co stanowi ok. 20% zamówienia podstawowego. Łączna wartość zamówień uzupełniających - (37.000,00 zł + 4.000,00 zł = 41.000,00 zł netto) nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego (22,16%), czyli kwoty 185.000,00 zł. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 330737-2011 z dnia 14.12.2011 oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 2.3 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 16 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Morskiego Festiwalu Nauki
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Opracowanie studium wykonalności "Rozbudowa systemu bezpieczeństwa żeglugi morskiej poprzez budowę i modernizację systemu łączności operacyjnej Służby SAR".
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa przystani rybackiej "Kąty Rybackie II" w Kątach Rybackich, gmina Sztutowo" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- 23.2025 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL).
- Na sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.