To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Kraków: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz papieru do ploterów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 104749 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58810 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz papieru do ploterów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego oraz papieru do ploterów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. Zamówienie składa się z trzech części: Część 1 - zamówienia obejmuje dostawę druków akcydensowych typu: rozliczenie zaliczki, kart urlopowych, polecenia księgowania, raportów kasowych, itp.; galanterii biurowej typu: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty, spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp. Część 2 - zamówienia obejmuje dostawę: papieru kserograficznego A4 i A3. Część 3 - zamówienia obejmuje dostawę papieru do plotera. Szczegółowe zestawienia druków akcydensowych, galanterii biurowej, rodzajów papieru kserograficznego, stanowiących przedmiot dostawy, zawarte są w załącznikach do SIWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia. Część 1- załącznik nr 5, część 2 - załącznik nr 6, część 3 - załącznik nr 7 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia i stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. Część 1 - załącznik nr 8, część 2 - załącznik nr 9, część 3 - załącznik nr 10. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe i papier wynosi: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFRR: PT MRPO na lata 2007-2013; MRPO na lata 2007-2013; PO PT 2007-2013, INTERREG IVC, projekt ECREIN+, EFS w ramach: PT POKL 2007-2013, Proj.sys. POKL na lata 2007-2013 Działanie 9.2 PO KL; Poddziałanie 9.1.2 PO KL; Projektu systemowego POKL na lata 2007-2013 Poddziałanie 7.2.1 PO KL; Projektu systemowego 9.2 POKL; EFR: Rozwój Obszarów Wiejskich, Europa inwestująca w obszary wiejskie, Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, PROW (PT); KSOW w ramach PROW;.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa druków akcydensowych, galanterii biurowej typu: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty, spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro-Land Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227528,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191618,63
Oferta z najniższą ceną: 191618,63 / Oferta z najwyższą ceną: 211607,77
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa papieru kserograficznego A4 i A3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner w Biurze Sp z o.o., ul. Przewóz 34C, 30-716 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90164,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69958,11
Oferta z najniższą ceną: 69958,11 / Oferta z najwyższą ceną: 77359,18
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa papieru do plotera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAT USŁUGI INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAT USŁUGI INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
- MAT Usługi Informatyczne s.j. M. Tarczyński, T. Musialik, P. Łabuda, ul. Rzemieślnicza 1, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43383,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26855,74
Oferta z najniższą ceną: 26855,74 / Oferta z najwyższą ceną: 26855,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.