Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Szczecin: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części.
Numer ogłoszenia: 104779 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie i wymianie drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w podziale na dwie części: Część I - Rejon 2, 3, 4, 5, 8. Część II - Rejon 6, 7, 9, 10, 13, 14, 15. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej lub drzwiowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2)demontaż drewnianych okien i drzwi balkonowych, 3)montaż okien i drzwi balkonowych z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, 4)wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 5)wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 6)wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 7)wykonanie obróbek tynkarskich, 8)regulację skrzydeł okiennych i drzwiowych, 9)pomalowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 10)niezwłoczne wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi i gruzu powstałego z demontażu stolarki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 1)dla części I zamówienia w wysokości 5.696,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt sześć złotych) 2)dla części II zamówienia w wysokości 5.561,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt jeden złotych) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.07.2009 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 105015591000002243552706, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ust 3 pkt. 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.spełniają następujący warunek dodatkowy - wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie wraz z osadzeniem stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV o łącznej powierzchni 400 m2 . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK ul. Mariacka 25, pok. nr 9 po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20 zł na konto 93105015591000002243552706.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9 I pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana drewnanej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Rejonie nr 2, 3, 4, 5, 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej lub drzwiowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2)demontaż drewnianych okien i drzwi balkonowych, 3)montaż okien i drzwi balkonowych z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, 4)wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 5)wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 6)wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 7)wykonanie obróbek tynkarskich, 8)regulację skrzydeł okiennych i drzwiowych, 9)pomalowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 10)niezwłoczne wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi i gruzu powstałego z demontażu stolarki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarzadzanych przez ZBiLK w Rejonie nr 6, 7, 9, 10, 13, 14, 15..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej lub drzwiowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2)demontaż drewnianych okien i drzwi balkonowych, 3)montaż okien i drzwi balkonowych z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, 4)wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 5)wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 6)wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 7)wykonanie obróbek tynkarskich, 8)regulację skrzydeł okiennych i drzwiowych, 9)pomalowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 10)niezwłoczne wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi i gruzu powstałego z demontażu stolarki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Adaptacja pomieszczeń remizy OSP w Dąbrówce Tuchowskiej do potrzeb szkoły podstawowej i przedszkola- Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku OSP oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU
- Modernizacja kompleksu sportowego MOJE BOISKO- ORLIK 2012 w Jeżowie Sudeckim.
- Wymiana stolarki budowlanej
- Przebudowa budynku w m. Płąchawy poprzez dobudowę windy zewnętrznej wraz z remontem pomieszczeń Klubu Samopomocy
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.