Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Suchań: Remont dachu kościoła filialnego p.w. Św. Antoniego w miejscowości Żukowo.
Numer ogłoszenia: 10477 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia p.w. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy , ul. Kardynała Augusta Hlonda 12, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 562 40 21, faks 91 562 40 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościół Katolicki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu kościoła filialnego p.w. Św. Antoniego w miejscowości Żukowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1)prace rozbiórkowe, 2)impregnację drewna, 3)ołacenie połaci dachowych, 4)pokrycie dachu, 5)obróbki blacharskie, 6)montaż rynien i rur spustowych, 7)wywiezienie gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do specyfikacji: 1)dokumentacja projektowa, 2)przedmiar robót, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące udziału udziału w postępowaniu: 1.Dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: wykonawca powinien wykonać okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. o charakterze budowy lub remontu dachu o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. 2.Dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca powinien dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej, należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3.Dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4.Dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Spełnienie ww warunków należy potwierdzić składając dokumenty i oświadczenia opisane w następnym punkcie ogłoszenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dotyczących udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wyżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego są zobowiązani złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy kierownika budowy) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą. Do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz potwierdzające co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzymskokatolicka Parafia p.w. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy w Suchaniu, ul. Kardynała Augusta Hlonda 12, 73-132 Suchań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Rzymskokatolicka Parafia p.w. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy w Suchaniu, ul. Kardynała Augusta Hlonda 12, 73-132 Suchań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Tczewie"
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.