Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Puławy: Przeprowadzenie szkoleń/ warsztatów realizowanych przez MOPS w Puławach w ramach projektu systemowego Aktywni-niezależni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 104780 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8868419, faks 081 8868420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń/ warsztatów realizowanych przez MOPS w Puławach w ramach projektu systemowego Aktywni-niezależni współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie: treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie opracowania planu zmiany osobistej, treningu kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego i gospodarowania budżetem domowym, warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni - niezależni realizowanego przez MOPS w Puławach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: a) część I zamówienia: co najmniej 3 szkolenia (zał. nr 4) skierowane do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, których zakres tematyczny zawierał minimalny zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w załączniku nr 1; b) część II zamówienia: co najmniej 3 szkolenia (zał. nr 4) skierowane do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, których zakres tematyczny zawierał minimalny zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w załączniku nr 1; c) część III zamówienia: co najmniej 3 szkolenia/warsztaty(zał. nr 4) skierowane do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, których zakres tematyczny zawierał minimalny zakres tematyczny opisany w przedmiocie zamówienia w załączniku nr 1; 2.Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 4 w zakresie każdej części zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) część I zamówienia : wykładowcami/trenerami (minimum dwoma) z co najmniej wykształceniem wyższym psychologicznym oraz uprawnieniami w zakresie psychoterapii (certyfikat, zaświadczenie lub dyplom po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych - zamawiający nie wymaga dołączenia w/w dokumentów, informacje o uprawnieniach mają być zawarte w stosownych oświadczeniach (załącznik nr 6). Każda z tych osób będzie posiadać doświadczenie (załącznik nr 5) w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń/treningów dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym o tematyce obejmującej podniesienie kompetencji i umiejętności społecznych obejmujących minimalny zakres tematyczny podany przez zamawiającego. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową (wykazaną w załączniku nr 5) z doświadczeniem i wykształceniem co najmniej takim jak kadra podstawowa. b) część II zamówienia : wykładowcami/trenerami (minimum jednym) z co najmniej wykształceniem wyższym i uprawnieniami trenera umiejętności miękkich (certyfikat, zaświadczenie lub dyplom po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych - zamawiający nie wymaga dołączenia w/w dokumentów, informacje o uprawnieniach mają być zawarte w stosownych oświadczeniach (załącznik nr 6). Każda z tych osób będzie posiadać doświadczenie (załącznik nr 5) w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń/treningów skierowanych do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym o tematyce obejmującej radzenie sobie z obowiązkami życia codziennego i gospodarowania budżetem domowym, zawierających minimalny zakres tematyczny podany przez zamawiającego. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową (wykazaną w załączniku nr 5) z doświadczeniem i wykształceniem co najmniej takim jak kadra podstawowa. c) część III zamówienia: doradcami zawodowymi (minimum jednym) z co najmniej wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego (certyfikat, zaświadczenie lub dyplom po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych - zamawiający nie wymaga dołączenia w/w dokumentów, informacje o uprawnieniach mają być zawarte w stosownych oświadczeniach (załącznik nr 6). Każda z tych osób będzie posiadać doświadczenie (załącznik nr 5) w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń/ warsztatów dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z zakresu aktywnego poszukiwania pracy zawierającego minimalny zakres tematyczny podany przez zamawiającego. W przypadku zmiany kadry podstawowej wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową (wykazaną w załączniku nr 5) z doświadczeniem i wykształceniem co najmniej takim jak kadra podstawowa. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 5 i oświadczenia wykonawcy, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje oraz uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 6).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofert (załącznik nr 3); Szczegółowy program szkolenia (załącznik nr 8); Oświadczenie o nie zaleganiu - US, ZUS, KRUS (załącznik nr 9)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia zdarzeń losowych; b) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ; c) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych; d) Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywni - niezależni współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie opracowania planu zmiany osobistej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość osób kierowanych na szkolenie: 70 osób, 7 grup po 10 osób (zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5% czyli o 3 osoby). Czas trwania szkolenia 280 godzin dydaktycznych czyli 40 godzin dydaktycznych na jedną grupę (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) +2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad. Warunki organizacji czasu trwania zajęć: dla 4 grup zajęcia będą prowadzone w dni od poniedziałku do czwartku z wyjątkiem dni świątecznych i 08.06.2012 roku (nieodpłatna sala nr 11 na terenie MOPS Puławy), dla 3 grup zajęcia będą prowadzone w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i 08.06.2012 roku (sala na terenie miasta Puławy, koszty wynajmu sali pokrywa wykonawca, są wliczone do kosztu usługi). Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. o Doświadczenie wykładowcy/ trenera (kadra podstawowa) w prowadzeniu tego typu szkoleń/warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych w zakresie radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego i gospodarowania budżetem domowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość osób kierowanych na szkolenie: 20 osób, 2 grupy po 10 osób (zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5% czyli o 1 osobę). Czas trwania szkolenia 48 godzin dydaktycznych, czyli 24 godziny dydaktyczne na jedną grupę (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) +2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad. Warunki organizacji czasu trwania zajęć: Zajęcia będą prowadzone w dni od poniedziałku do czwartku z wyjątkiem dni świątecznych (nieodpłatna sala nr 11 na terenie MOPS Puławy). Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 15:00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. o Doświadczenie trenera/ wykładowcy (kadra podstawowa) w prowadzeniu tego typu szkoleń/warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość osób kierowanych na szkolenie: 67 osób, 5 grup: 2 grupy po 14 osób i 3 grupy po 13 osób (zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 5% czyli o 3 osoby) Czas trwania szkolenia 80 godzin dydaktycznych czyli 16 godzin dydaktycznych na grupę (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) +2 przerwy kawowe i jedna przerwa na obiad. Warunki organizacji czasu trwania zajęć: Zajęcia będą prowadzone w dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych oraz 08.06.2012 r. (sala na terenie miasta Puławy, koszty wynajmu sali pokrywa wykonawca, są wliczone do kosztu usługi). Zajęcia mogą się rozpoczynać najwcześniej o godzinie 8:00, natomiast muszą się zakończyć najpóźniej o godzinie 16:00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. o Doświadczenie wykładowcy/ trenera (kadra podstawowa) w prowadzeniu tego typu szkoleń/warsztatów (w ciągu ostatnich trzech lat) - 40
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 3 zadania
- "Zakup i sukcesywna dostawa talonów w formie papierowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025r."
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.