To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 104783 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Knurów: Budowa boiska szkolnego w MSP Nr 7
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533020-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7, krajowy numer identyfikacyjny
106805200000, ul.
ul. Jedności Narodowej
5,
44194
Knurów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 352 739, faks
322 352 739, e-mail
dw@knurow.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://msp7.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska szkolnego w MSP Nr 7
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PT-I/KS/71/36/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa boiska szkolnego w MSP Nr 7", zlokalizowanym w Knurowie przy ul. Jedności Narodowej 5. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 1.2. Roboty ziemne i badanie gruntu, 1.3. Drogi piesze, 1.4. Boiska sportowe zewnętrzne: 1.4.1. Boisko wielofunkcyjne do piłki ręcznej oraz futsala o wym. 44,00 x 22,00 m, 1.4.2. Boisko wielofunkcyjne z wpisanym boiskiem do koszykówki i siatkówki o wym. 32,10 x 19,10 m, 1.4.3. Skocznia w dal + trójskok, 1.4.4. Bieżnia prosta 100 m, 1.4.5. Bieżnia okólna 200 m, 1.4.6. Pole do pchnięcia kulą, 1.4.7. Pole gier podwórkowych; 1.5. Wielofunkcyjny plac rekreacyjny: 1.5.1. Dostawa i montaż urządzeń TRX 1.5.2. Dostawa i montaż trampoliny 1.5.3. Dostawa i montaż stepu 1.5.4. Dostawa i montaż piramidy do wspinania 1.5.5. Dostawa i montaż równoważni, 1.6. Nawierzchnie, 1.7. Odwodnienie, 1.8. Wyposażenie boisk, 1.9. Mała architektura, 1.10. Piłkochwyty, 1.11. Schody terenowe, 1.12. Balustrady, 1.13. Murek oporowy, 1.14. Rekultywacja terenów zielonych, 1.15. Demontaż instalacji elektrycznej, 1.16. Instalacja oświetlenia zewnętrznego. Szczegółowy zakres przedmiotu zadania określają dokumentacje projektowe oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111000-8,
45111240-2,
45111291-4,
45200000-9,
45212220-4,
45212140-9,
45233200-1,
45262311-4,
45300000-0,
45340000-2,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (pzp) (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z ze. zm.) W terminie składania ofert na wykonanie niniejszego zadania, tj. do dnia 5 lipca 2017 r. do godziny 9.00, wpłynęły dwie oferty. Cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 1.690.344,50 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej, zaproponowanej przez Wykonawcę | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1773267.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych.
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.