eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRozbiórka budynków biurowo-gospodarczych w Opolu przy ul. Poświatowskiej 4a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Opole: Rozbiórka budynków biurowo-gospodarczych w Opolu przy ul. Poświatowskiej 4a
Numer ogłoszenia: 104794 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków biurowo-gospodarczych w Opolu przy ul. Poświatowskiej 4a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: \Rozbiórka budynków biurowo-gospodarczych w Opolu przy ul. Poświatowskiej 4a - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa (DP)oraz Specyfikacje Techniczne (ST), stanowiące załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy Wykonawca (lub partnerzy łącznie) ma do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne doświadczenie w zakresie: - robót budowlano-rozbiórkowych,, w tym: kierownika robót z co najmniej 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającego odpowiednie uprawnienia i człon-kostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa 2) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca (lub partnerzy łącznie) w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006/2007), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty budowlane w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych o łącznej wartości co najmniej 150.000 zł, poświadczone stosownymi dokumentami o ich należytym wykonaniu. 2. Przepisy ustawy Pzp i SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty (złożone wraz z ofertą)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (1) - wypełniony formularz \Oferta\ (formularz - załącznik nr 1) (2) - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (formularz - załącznik nr 2) (3) - informacja o pracownikach odpowiedzialnych za realizację robót (formularz - załącznik nr 2a) (4) - uprawnienia zawodowe i zaśw. o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa kierownika robót (5) - wykaz większych robót budowlano-rozbiórkowych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006/2007) - (formularz - załącznik nr 2b) (6) - dokumenty potwierdzającymi należyte wykonanie robót wykazanych w załączniku nr 2b (np. referencje, protokoły odbioru robót) (7) - dane dot. podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (formularz - załącznik nr 3) - jeśli brak podwykonawcy wpisać \nie dotyczy\ i również załączyć do oferty (8) -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub oszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (9) - pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (10)- dowód wniesienia wadium w wysokości 3000,- zł 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt 2),8),9) - pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt 8), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Opolski 45-082 Opole, ul. Piastowska 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiat Opolski 45-082 Opole, ul. Piastowska 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.