eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolimówPrzebudowa istniejącego mostu na rzece Rawce w miejscowości Sokołów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-27

Bolimów: Przebudowa istniejącego mostu na rzece Rawce w miejscowości Sokołów
Numer ogłoszenia: 104796 - 2016; data zamieszczenia: 27.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53548 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolimów, ul. Łowicka 9, 99-417 Bolimów, woj. łódzkie, tel. 046 8380305, faks 046 8380386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego mostu na rzece Rawce w miejscowości Sokołów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres inwestycji wchodzi rozbiórka istniejącego mostu, budowa nowego mostu i lokalne umocnienie koryta rzeki przy podporach oraz terenu zalewowego. Nie przewiduje się utwardzenia istniejącej gruntowej drogi gminnej, jedynie regulację nasypów drogi w zakresie dowiązania do projektowanego mostu. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie gminy Bolimów w powiecie skierniewickim, województwie łódzkim, na terenie wsi Sokołów i Ziąbki. Przebudowywany most w ciągu nieutwardzonej drogi gminnej zlokalizowany jest po wschodniej stronie istniejącej drogi powiatowej Bolimów - Jasionna, wzdłuż której znajduje się luźna zabudowa jednorodzinna. Gruntowa droga gminna jest dojazdem do terenów zabudowy zagrodowej, rolnych i leśnych. Most przecina rzekę Rawkę: w km 8+300 rzeki (wg ewidencji Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie), w km 9+649 rzeki ( wg ewidencji Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, Inspektoratu w Rawie Mazowieckiej). Inwestycja zlokalizowana na terenie Obszaru Chronionego Krajobrazu Pradoliny Warszawsko-Berlińskiej oraz na obrzeżach rezerwatu Rawka (dane przyjęte z Geoserwisu Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska). Data budowy istniejącego mostu jest bliżej nieokreślona. Most jest obiektem trójprzęsłowym o przęsłach wolnopodpartych. Konstrukcja mostu jest stalowo - drewniana. Na dwuteowych stalowych dźwigarach głównych oparta jest drewniana konstrukcja pomostu. Podpory pośrednie mostu są wykonane w postaci jarzma drewnianego. Konstrukcja przyczółków mostu jest drewniano- betonowa. Krawędzie obiektu zabezpieczone są obustronnie balustradami drewnianymi. Przebudowa istniejącego mostu pociąga za sobą konieczność całkowitej rozbiórki wszystkich elementów istniejącej konstrukcji. Rozbiórka obejmie: pomost i poprzecznice drewniane, balustrady drewniane, stalowe dźwigary główne wraz ze stalowymi poprzecznicami, jarzma drewniane wraz z palami drewnianymi, drewniane i betonowe elementy przyczółków, gruz i kamienie przy skarpach nasypu. Z uwagi na gruntową nawierzchnię istniejącej drogi gminnej nie ma konieczności rozbiórki elementów konstrukcyjnych drogi. Elementy stalowe i drewniane z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia przewiezie wskazany wyżej asortyment (wraz z załadunkiem i rozładunkiem) w miejsce wskazane przez Zamawiającego - plac przy gminnej oczyszczalni ścieków w Bolimowie. Most po przebudowie będzie dwuprzęsłowy ciągły o konstrukcji stalowo-drewnianej odpowiadającej konstrukcji istniejącej. Przewidziano sześć stalowych dźwigarów dwuteowych IPN600 stężonych poprzecznicami stalowymi wykonanymi z dwuteownikow IPN360 oraz skratowaniem wykonanym z kątowników równoramiennych 130x130mm. Na ruszcie stalowym wbudowane będą poprzeczne belki drewniane i drewniana nawierzchnia jezdni. Całość konstrukcji wykonana będzie ze stali S235J2+M. Elementy rusztu będą spawane zgodnie z technologią spawania opracowaną przez Wykonawcę. Dźwigary zostaną ukształtowane z pochyleniem podłużnym 0,5% - wg rysunków szczegółowych. Poprzecznice stalowe będą mocowane do dźwigarów głównych metodą spawania bez pośrednictwa blach węzłowych. Skratowania będą łączone z dźwigarami głównymi za pośrednictwem blach węzłowych, poprzez spawanie. Całą konstrukcję stalową należy zabezpieczyć antykorozyjnie przez cynkowanie i malowanie zestawem farb epoksydowo-poliuretanowych. Na ruszcie stalowym wbudowane będą poprzeczne belki drewniane. Belki łączone będą do konstrukcji stalowej za pomocą śrub ze stali nierdzewnej. Pomiędzy dźwigarami stalowymi, a poprzecznicami drewnianymi należy wbudować przekładki z papy. Na belkach poprzecznych ułożone będą podłużne legary podopaskowe i podłużna oraz poprzeczna dylina jezdni. Na podłużnych legarach podopaskowych ułożone zostaną legary poprzeczne i nawierzchnia drewniana opasek. Poprzeczne belki drewniane i legary opasek należy wykonać z drewna sosnowego lub świerkowego klasy C30wg PN-EN 338 o wytrzymałości charakterystycznej na zginanie fm,k=30MPa. Drewno należy zaimpregnować zgodnie z SST. Elementy konstrukcji drewnianej należy łączyć ze sobą za pomocą śrub lub gwoździ ze stali nierdzewnej - zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi. Ze względu na lokalizację mostu w terenie zagrożonym powodzią, nie przewiduje się ustawienia podpór tymczasowych, ani rusztowań pełnych pod mostem. Droga na moście będzie jednojezdniowa jednopasowa. Krawędzie drogi na moście zabezpieczone będą obustronnymi stalowymi balustradami. Nie przewiduje się chodników na moście. Przyczółki projektuje się jako pełnościenne monolityczne żelbetowe, ze skrzydłami północnymi równoległymi do osi mostu i południowymi rozwartymi. Za przyczółkami projektuje się wbudować płyty przejściowe. Filar projektuje się jako monolityczny pełnościenny żelbetowy. Podpory mostu posadowione będą pośrednio na palach żelbetowych prefabrykowanych wbijanych o wymiarach 40x40cm. Sposób odwodnienia mostu jest zgodny ze stanem istniejącym. Zaprojektowano powierzchniowe odwodnienie mostu przez wykształcenie spadku poprzecznego 2% oraz spadku podłużnego 0,5%. Ażurowe ułożenie nawierzchni jezdni i opasek uniemożliwi gromadzenie się wody na obiekcie. Parametry techniczno - geometryczne nowego obiektu: Rozpiętość teoretyczna przęseł: 14+14m, Światło poziome mostu: 13,25+13,25m, Długość całkowita: 28,80m, Długość wraz ze skrzydłami: 37,20m, Szerokość całkowita: 5,7m, Szerokość jezdni: 4,0m, Oś mostu w planie: prosta, Kąt skosu: 90°, Rzędna spodu konstrukcji: min. 86,51m.n.p.m., Nośność: klasa D obciążenia wg PN-85-S-10030, Km rzeki: 8+300 rzeki (wg ewidencji RZGW), 9+649 rzeki ( wg ewidencji WZMIUW). Nie przewiduje się utwardzenia istniejącej nawierzchni gruntowej. Dowiązanie jezdni mostu do dojazdów należy wykonać przez ukształtowanie nasypów z gruntu przepuszczalnego zagęszczonego do Is-1, na którym ułożona będzie warstwa o grubości 40cm z kruszywa łamanego 4-63 mm zagęszczonego mechanicznie. Z uwagi na znaczną głębokość wyboju przy filarze projektuje się lokalne umocnienie dna w pobliżu filara i przyczółka zachodniego za pomocą warstwy ciężkiego narzutu z kamienia hydrotechnicznego grubości średniej 40cm. Narzut wykonać należy z kamienia hydrotechnicznego 80x120mm. Ze względu na możliwość rozmycia terenu zalewowego pod przęsłem wschodnim mostu, zakłada się jego umocnienie powierzchniowe narzutem z kamienia hydrotechnicznego 20-75mm, grubości warstwy 15cm. Narzut należy wykonać pod mostem oraz na odcinku 5m za i przed mostem. Prace należy prowadzić zgodnie wymienionymi decyzjami uzyskanymi przez Zamawiającego w celu realizacji inwestycji: Decyzją Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska zezwalającą na odstępstwo od zakazu budowy lub przebudowy obiektów budowlanych i urządzeń technicznych na terenach parków narodowych oraz rezerwatów, Decyzją pozwoleniem wodnoprawnym wydanym przez Marszałka Wojewodztwa Łodzkiego, Decyzją Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej zwalniającą od zakazu wykonania robot na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót, projekty budowlane i wykonawcze oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Dokumenty powyższe stanowią załącznik do SIWZ i stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOSTY TARNOBRZEG Sp. z o.o., ul. Górnicza 5B, 39-402 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650402,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1070486,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1070486,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1559997,97

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.