eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2011 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Kielce: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 104814 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33676 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2011 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programów szkoleniowych i na ich podstawie przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce. 2.Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części/zadań. Zadanie 1. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu BHP i ppoż. dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno - biurowych. Zadania 2. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu nowej Instrukcji Kancelaryjnej. Zadanie 3. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy o finansach publicznych. Zadanie 4. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych. Zadanie 5. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa budowlanego. Zadanie 6. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa geodezyjnego i rozporządzeń dotyczących zmian w przepisach geodezyjnych. Zadanie 7. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia doskonalącego dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym. Zadanie 8. Przygotowanie i przeprowadzenie 2 - dniowego szkolenia doskonalącego, wyjazdowego dla auditorów wewnętrznych z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym. Zadanie 9. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania czasem i asertywności. Zadanie 10. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu zasad akcji kurierskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu BHP i ppoż. dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno - biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERWIS KADR Tomasz Mazur, ul.Iłżecka 20, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15780,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu nowej Instrukcji Kancelaryjnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy o finansach publicznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Kwitek, ul.Jaśminowa 10, 44-190 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa budowlanego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APEXnet Centrum Szkoleń Administracji Publicznej s.c., Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4816,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia doskonalącego dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quality Progress, ul.Wł.Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12915,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie 2 - dniowego szkolenia doskonalącego, wyjazdowego dla auditorów wewnętrznych z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quality Progress, ul.Wł.Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20356,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania czasem i asertywności.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Dejko, STUDIUM DOSKONALENIA ZDOLNOŚCI POZNAWCZYCH, Stoczek 9, 21-077 Spiczyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3542,40

  • Oferta z najniższą ceną: 150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15498,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.