Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Skołyszyn: Przebudowa pomieszczeń SP ZOZ w Skołyszynie
Numer ogłoszenia: 104826 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie, Skołyszyn 232, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 4491024, fax 013 4491024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń SP ZOZ w Skołyszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: \Przebudowa pomieszczeń SP ZOZ w Skołyszynie przeznaczonych na gabinet rehabilitacji oraz remont gabinetu lekarskiego i zabiegowego\. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1/ Rozbiórka i przebudowa ścianek działowych. 2/ Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 3/ Uzupełnienie tynków wewnętrznych. 4/ Wykonanie instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznej. 5/ Remont sanitariatów (ułożenie płytek, biały montaż). 6/ Remont podłóg. 7/ Malowanie, tapetowanie pomieszczeń. Ogólna powierzchnia użytkowa przebudowanych i remontowanych pomieszczeń wynosi: 126,28 m2, w skład których wchodzi: -pokój 101 - hol - 14,77 m, -pokój 102 - poczekalnia - 15,86 m2, -pokój 103 - istn. gabinet lekarski - 17,11 m2; -pokój 104 - istn. gabinet lekarski - 15,25 m2; -pokój 105 - WC dla niepełnosprawnych - 4,77 m2; -pokój 106 - łazienka + WC dla niepełnosprawnych - 6,97 m2, -pokój 107 - szatnia - 3,12 m2; -pokój 108 - korytarz - 3,64 m2; -pokój 109 - boks terapii ruchowej - 19,81 m2, -pokój 110 - magazyn - 0,72 m2; -pokój 111 - korytarz - 6 ,20 m2, -pokój 112 - boks terapii - 6,01 m2; -pokój 113 - boks terapii - 6,03 m2; -pokój 114 - boks terapii - 6,02 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania w/w zadania, tj. : 1/ Dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem - Kierownik (kierownicy) budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności. 2/ Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania: a/ co najmniej po dwie roboty budowlane związane ze wznoszeniem, przebudową obiektów użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000 zł każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 1/ Nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne. 2/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2ustawy). Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia albo nie spełnia\, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania przez Wykonawcę części robót objętych zamówieniem podwykonawcom w zakresie: - stolarki okiennej i drzwiowej; - instalacji wod.-kan., c.o.; - instalacji elektrycznej. Pozostałe roboty Wykonawca musi wykonać osobiście.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia zawarty jest na formularzu ofertowym jako zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Zawiadamiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z wzorem jako zał. nr 4 do SIWZ; 2. wykaz proponowanych kierowników (kierownika) budowy w wymaganej specjalności wraz z kserokopią uprawnień; 3. aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt.2 ppkt 1-2. Dokumenty wymienione w pkt 3 ppkt 1 - 3 składane mogą by wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3 w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawiera w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maj 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żąda zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą by składane (DzU nr 87, poz. 605). 5. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skolyszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie 38-242 Skołyszyn 232, pok. nr 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie 38-242 Skołyszyn 232, pok. nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.