eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu sali wykładowej wraz z zapleczem sanitarnym w Centrum Kształcenia Ustawicznego przy ul. Noakowskiego 6 w Warszawie (znak sprawy ZP-D-IX-341-34/07).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Warszawa: Wykonanie remontu sali wykładowej wraz z zapleczem sanitarnym w Centrum Kształcenia Ustawicznego przy ul. Noakowskiego 6 w Warszawie (znak sprawy ZP-D-IX-341-34/07).
Numer ogłoszenia: 104827 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, fax 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu sali wykładowej wraz z zapleczem sanitarnym w Centrum Kształcenia Ustawicznego przy ul. Noakowskiego 6 w Warszawie (znak sprawy ZP-D-IX-341-34/07)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu sali wykładowej z modernizacją sanitariatów przy sali w Centrum Kształcenia Ustawicznego przy ul. Noakowskiego 6 w Warszawie. W zakres robót wchodzi: - remont sali wykładowej z doposażeniem w ekran, tablice i katedrę, - wykonanie wyjść ewakuacyjnych z wymianą drzwi wewnętrznych, - demontaż boazerii, - wykonanie sufitu podwieszonego w sali wykładowej, - wymiana podłóg drewnianych z wykonaniem warstw izolacyjnych - ok. 123m2, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w sali wykładowej z wyprowadzeniem kanału ponad dach - kubatura sali 610 m2, - wymiana instalacji elektrycznej w sali wykładowej i sanitariatach z montażem mechanizmów do otwierania okien, - remont schodów i sanitariatów przy sali wykładowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zmianami). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca musi spełniać warunek. 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia w zakresie robót instalacyjnych. Wartość zrealizowanego zamówienia nie może być mniejsza niż 200000,00 zł (brutto). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. 3. Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, zgodnie z treścią SIWZ. Ocena spełnienia warunków zamówienia dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Wykaz robót, (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia w zakresie robót instalacyjnych. Wartość zamówienia nie może być mniejsza niż 200000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru robót - dopuszczamy oryginały, notarialnie potwierdzone kopie tych dokumentów oraz kserokopie tych dokumentów potwierdzone przez wykonawców za zgodność z oryginałem). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. 4. Dowód wniesienia wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Żurawia 43, pokój nr 408 lub listem poleconym za pobraniem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.