Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Częstochowa: Przeprowadzenie w latach 2013 i 2014 profilowanych kursów językowych pozalekcyjnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę
Numer ogłoszenia: 104832 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie w latach 2013 i 2014 profilowanych kursów językowych pozalekcyjnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie w latach 2013 i 2014 profilowanych kursów językowych pozalekcyjnych w dziesięciu liceach ogólnokształcących, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Zaplanuj swoją karierę, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Zamówienie podzielone jest na 32 części: CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil humanistyczny) w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób. CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil medyczny) w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 19 osób. CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil ekonomiczny) w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil humanistyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób. CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil medyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil informatyczny) w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil informatyczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 16 osób. CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil ekonomiczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 18 osób. CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil humanistyczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osoby. CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil medyczny) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób. CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie kursu języka angielskiego (prawo i nauki polityczne) w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr. W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 14 osób. CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil psychologiczno - pedagogiczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 36 osób. CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil humanistyczny) w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 11 osób. CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil techniczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 11 osób. CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil medyczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 2 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 26 osób. CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil humanistyczny) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób. CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie kursu języka angielskiego (prawo i nauki polityczne) w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób. CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil informatyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osoby. CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil ekonomiczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 9 osób. CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil medyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 16 osób. CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie kursu języka angielskiego (prawo i nauki polityczne) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 osób. CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil humanistyczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1. Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 23 osoby. CZĘŚĆ nr 23: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil psychologiczno-pedagogiczny) w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1. Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 7 osób. CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil ekonomiczny) w VI Liceum Ogólnokształcącym im. J. Dąbrowskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 14 osób. CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil ekonomiczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 22 osoby. CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil medyczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 osób. CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie kursu języka angielskiego (prawo i nauki polityczne) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób. CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil psychologiczno - pedagogiczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 4 osoby. CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil humanistyczny) w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób. CZĘŚĆ nr 30: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil medyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 13 osób. CZĘŚĆ nr 31: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil informatyczny) w XII Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 8 osób. CZĘŚĆ nr 32: Prowadzenie kursu języka angielskiego (profil ekonomiczny) w IX Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 180 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. 2. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. 3. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez zamawiającego. 4. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 5. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut. 6. Za realizację zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie części: 1 - 32 dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria: a) wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z częścią zamówienia, na którą składana jest oferta (germanistyka lub anglistyka lub romanistyka) lub posiadanie dokumentów potwierdzających kwalifikacje do nauczania języków obcych zgodnych z częścią zamówienia, na którą składana jest oferta (germanistyka lub anglistyka lub romanistyka). b) doświadczenie w pracy z młodzieżą ponadgimnazjalną; c) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w nauczaniu języków obcych profilowanych, tzn. języków obcych ze słownictwem specjalistycznym (zgodnym z profilem właściwym dla części, na którą składana jest oferta). Z wypełnionego przez wykonawcę załącznika nr 2 do specyfikacji Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia musi wyraźnie i jednoznacznie wynikać spełnianie warunku, określonego w punkcie 5.2. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. W związku z nowelizacją ustawy Prawo zamówień publicznych, która weszła w życie 20.02.2013 r. oraz Rozporządzeniem z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, które weszło w życie 20.02.2013 r. zamawiający żąda nw. dokumentów: 1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informacja, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zawarta w druku OFERTA. II. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punkcie 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. muszą być złożone w oryginale. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.a) wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). III. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zleceniodawca dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Zleceniobiorcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 3. W prowadzonym postępowaniu porozumiewanie się będzie następowało w języku polskim; 4. W uzupełnieniu do punktu II.1.6) niniejszego ogłoszenia, zamawiający informuje, że wykonawca może złożyć ofertę najwyżej na trzy z wybranych przez siebie części zamówienia, wymienionych w punkcie 3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Otwarcie ofert odbędzie się 04/04/2013 r. o godz. 12:00 w Urzędzie Miasta Częstochowy w sali nr 108. 6. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280 z późn. zm.: Dz. U. z 2013 r., poz. 232); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238). 7. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17a, adres internetowy: www.uzp.gov.pl tel. +48 224587801, faks: +48 224587800. 8. Ogłoszenie zostało przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 15/03/2013 i został mu nadany nr referencyjny: 2013-036893. 9. Sprostowanie zostało przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 15/03/2013 i został mu nadany nr referencyjny: 2013-037039.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- 93.2024 Zakup dostępu do platformy e-learningowej do samodzielnej nauki języków obcych dla pracowników i doktorantów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
więcej: Oferowanie kursów językowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.