eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Ochrona targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a i cmentarza komunalnego przy ul. Staromorzysławskiej 5 w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Konin: Ochrona targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a i cmentarza komunalnego przy ul. Staromorzysławskiej 5 w Koninie
Numer ogłoszenia: 104835 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a i cmentarza komunalnego przy ul. Staromorzysławskiej 5 w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ochrona obiektów i obszarów targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a w Koninie, na którym w godzinach określonych przez Regulamin targowiska przebywają ludzie. Pracownicy wykonujący obowiązki wynikające z umowy zobowiązani są posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Pracą zespołu kieruje kierownik. Pracownicy ochrony pełnią służbę w mundurach z emblematami agencji i widocznym napisem o treści OCHRONA wyposażeni w urządzenia łączności bezprzewodowej służące do komunikowania się między sobą oraz kierownikiem zespołu. b) ochrony obiektów i obszarów cmentarza komunalnego przy ul. Staromorzysławskiej w Koninie, realizowana w godz. od 16:00 do 6:00 dnia następnego w dni powszednie, w wolne soboty i dni świąteczne w formie regularnych czterech patroli prewencyjnych. Zakres wykonywanych czynności polega na wykonywaniu podjazdów dwuosobowych grup pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, którzy wykonują obchody terenu cmentarza i zaplecza. W przypadku wykrycia przez grupę patrolową aktów wandalizmu lub przestępstwa pracownicy ochrony podejmą działania zatrzymania sprawców i powiadomienia odpowiednich służb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie ustalono

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej. Posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą a dnia 22-08-1997r o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.z2005r. nr 145,poz.1221 z późn.zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą się wykonaniem 3 usług ochrony obiektów oraz 2 usług patroli prewencyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie i ilości określonej w poniższym zestawieniu: - sprzęt łączności bezprzewodowej dla każdego pracownika bezpośrednio zatrudnionego do wykonania przedmiotu umowy, - środek transportu do dyspozycji grupy interwencyjno patrolowej, - wyposażenie ochrony osobistej, - elektroniczny system kontroli wartownika, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu technicznego. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: zatrudniają min 5 pracowników w tym 4 pracowników posiadających min. licencję ochrony fizycznej pierwszego stopnia, oraz dysponują dwu osobową grupą patrolowo interwencyjną w skład której wchodzi min jeden pracownik posiadający min. licencję ochrony fizycznej pierwszego stopnia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dot. warunku -. 1,). 2. Załącznik nr 2 - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą a dnia 22-08-1997r o ochronie osób i mienia - (dot. warunku -. pkt. 1,). 3. Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usług ochrony obiektów oraz 2 usług patroli prewencyjnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (dot. warunku -pkt. 2,). 4. Załącznik nr 4 - dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane z należytą starannością. W każdym z wymaganych dokumentów musi znajdować się jasna i nie budząca żadnych wątpliwości informacja, iż wykonawca wykonał w obiekcie lub obiektach stanowiących jeden kompleks, usługi w zakresie ochrony i patroli prewencyjnych - (dot. warunku -. pkt. 2,). 5. Załącznik nr 5 - wykaz sprzętu technicznego koniecznego do wykonania prac objętych zamówieniem tj: sprzęt łączności bezprzewodowej, środki transportu, wyposażenie ochrony osobistej, elektroniczny system kontroli wartownika lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu technicznego - (dot. warunku -. pkt.3,). 6. Załącznik nr 6 - wykaz pracowników, z określeniem ich funkcji przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie ich uprawnień zawodowych w zakresie ochrony fizycznej z podziałem na wartowników i grupa patrolowo interwencyjna lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - (dot. warunku -pkt. 4,). 7. Załącznik nr 7 - aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. - (dot. warunku -pkt. 5,). 8. Załącznik nr 8 -. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych - (dot. warunku pkt. 1,2,3,4,5,6). 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. 2.1. . Załącznik nr 9 - oświadczenie o akceptacji treść wzoru umowy przekazany w materiałach przetargowych. 2.2. Załącznik nr 10 - informacja o części zamówienia jaką zamierza zlecić Wykonawca podwykonawcom. 2.3. Załącznik nr 11 - pełnomocnictwo do podpisania oferty (składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna lub gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika nie wykazanego w rejestrze firmy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 08:50, miejsce: PGKiM Sp. z o.o.w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. nr 211..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.