eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzebudowa pokoju lekarskiego na sanitariat dla osób niepełnosprawnych i aneks socjalny oraz pomieszczeń technicznych i pomocniczych na archiwum w Komendzie Powiatowej Policji w Głubczycach przy ul. Chrobrego 6a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 104860 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Opole: Przebudowa pokoju lekarskiego na sanitariat dla osób niepełnosprawnych i aneks socjalny oraz pomieszczeń technicznych i pomocniczych na archiwum w Komendzie Powiatowej Policji w Głubczycach przy ul. Chrobrego 6a
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511333-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 53112570400000, ul. ul. Korfantego 2, 45077 Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670, faks , e-mail zamowienia@opolska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zamowienia.opolska.policja.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pokoju lekarskiego na sanitariat dla osób niepełnosprawnych i aneks socjalny oraz pomieszczeń technicznych i pomocniczych na archiwum w Komendzie Powiatowej Policji w Głubczycach przy ul. Chrobrego 6a

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WS-Z.2380. 9.1556.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pokoju lekarskiego na sanitariat dla osób niepełnosprawnych i aneks socjalny oraz pomieszczeń technicznych i pomocniczych na archiwum w Komendzie Powiatowej Policji w Głubczycach przy ul. Chrobrego 6a. Zakres robót obejmuje m.in.: Etap I. Przebudowa pokoju lekarskiego na sanitariat dla osób niepełnosprawnych i aneks socjalny: 1. Branża budowlana - architektura i konstrukcja: a) Rozbiórki istniejących ścian, b) Roboty murowe - wykonanie nowych ścianek, c) Osadzenie nowej stolarki drzwiowej, d) Wykonanie posadzek i okładzin ścian, e) Tynki wewnętrzne i roboty malarskie, 2. Branża elektryczna: a) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, b) Wykonanie nowej instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, 3. Branża instalacyjna - instalacje sanitarne i wentylacje: a) Wykonanie nowych instalacji c.o., b) Wykonanie nowej instalacji wod.-kan., Etap II. Przebudowa pomieszczeń technicznych i pomocniczych na archiwum: 1. Branża budowlana - architektura i konstrukcja: a) Rozbiórki istniejących ścian, b) Wykonania nowej konstrukcji wzmocnienia stropu nad piwnicą, c) Roboty murowe - wykonanie nowych ścianek działowych, d) Osadzenie stolarki specjalnej drzwiowej, e) Wykonanie posadzek i okładzin ścian, f) Tynki wewnętrzne i roboty malarskie, g) Wykonanie i osadzenie krat w oknach. 2. Branża elektryczna: a) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, b) Wykonanie nowej instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, c) Wykonanie, kontroli dostępu. 3. Branża instalacyjna - instalacje sanitarne i wentylacje: a) Wykonanie nowych instalacji c.o., b) Wykonanie nowej instalacji wod.-kan., c) Naprawa i regulacja istniejącej instalacji wentylacji. 4. Zakres prac modernizacyjnych do wykonania przy centrali wentylacyjnej Mistral 650T. Centrala Mistral 650T obsługuje obecnie pomieszczenia nr 2,3,4,5,6,7,11, ze względu na zmianę funkcji pomieszczeń centrala będzie obsługiwać pomieszczenia nr 2,3,4,10,wobec powyższego jej wydatek zostanie zmniejszony do 790 m3/h. Centrale należy zmodernizować w zakresie automatyki z dostosowaniem jej wydajności. Zakres modernizacji w zakresie dostosowania kanałów wentylacyjnych znajduje się w projekcie. Centrala jest wyposażona w sterownik typ AQVA 24 TF z czujnikiem TGA 130 i TGK 330 oraz manipulator Pro-Went RCT4 które należy wymienić lub zamienić na równoważne. Dodatkowe wyposażenie centrali które należy ująć przy wycenie: a) Zawór trójdrożny z siłownikiem elektrycznym Belimo Typu CM lub równoważny z mechanicznym pozycjonerem ( umożliwia mechaniczne zablokowanie minimalnego przepływu) . Dostosowanie istniejącego podejścia do nowego zaworu. b) Zakup i montaż falowników EMSD 751 do 0,71 KW lub równoważnych - dokładny typ należy określić na budowie po określeniu typów silników wentylatorów. Falowniki należy umieścić w przystosowanej szafce z wentylatorkiem mechanicznym. c) Zakup i montaż czujnika temperatury wody powrotnej ( wyłączenie centrali przy temperaturze 100C. d) Zakup i montaż czujnika temperatury powietrza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45216111-5
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45311000-0, 45331100-7, 45331210-1, 45262500-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT126035.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. BETA-ELEKTRO Józef Tonderys, , Pusta 3, 47-220 , Kędzierzyn-Koźle , kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162 230,63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162 230,63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162 230,63
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.