To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 104893 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Opole: Budowa parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw dla dzieci w ramach zadania pn. Rozwój terenów zieleni w Opolu poprzez budowę parku na osiedlu Malinka oraz wykonanie nasadzeń roślin na Wyspie Bolko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjek dofinansowany z POIiŚ 2014-2020 w ramach działania 2.5 "Poprawa jakości środowiska miejskiego" oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; nr. umowy POIS.02.05.00-00-0007/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533040-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001387-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny
53141266800000, ul.
Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 44 38 702,
77 44 38 704, faks
77 44 58 326, e-mail
pzp@um.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw dla dzieci w ramach zadania pn. Rozwój terenów zieleni w Opolu poprzez budowę parku na osiedlu Malinka oraz wykonanie nasadzeń roślin na Wyspie Bolko
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.042.3.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres wykonania obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw dla dzieci na Osiedlu Malinka w Opolu, na działkach nr 1094/10; 1094/11; 1099/7; 1101/8; 1103/10; 1099/8; 1101/9; 1103/11; 1094/3; 1103/5; 1099/5; 1101/6; 1094/8; 1076/3; 204/5; 1075/10 obręb Gosławice. Szczegółowy zakres prac określają: A.Program funkcjonalno-użytkowy dla zagospodarowania terenów zieleni urządzonej i towarzyszącej obiektom usług Publicznych na Osiedlu Malinka opracowany przez Pracownię Projektową "Projekt STUDIO 2000" - projektant mgr inż. arch. Beata Domińczyk Łyśniewska - załącznik nr 1; B.Koncepcja zagospodarowania terenów zieleni urządzonej i towarzyszącej obiektom usług publicznych na Osiedlu Malinka - projektant mgr inż. arch. Beata Domińczyk Łyśniewska - załącznik nr 2; C.Program funkcjonalny dla budowy monitoringu parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw opracowany przez Zbigniewa Gwizdka w uzgodnieniu ze Strażą Miejską w Opolu - załącznik nr 3; D.Wytyczne dotyczące zieleni - załącznik nr 4; E.W zakresie wykonania tablicy informacyjno-pamiątkowej: * Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji - załącznik nr 5; * Obowiązki informacyjne beneficjenta - załącznik nr 6; F.Warunki przyłączenia Tauron - załącznik nr 7; G.Warunki techniczne WIK - załącznik nr 8 i 9. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: - przedłożenia koncepcji (w wersji papierowej w 2 egzemplarzach) celem uzgodnienia jej z Zamawiającym oraz przyszłym użytkownikiem przed rozpoczęciem prac nad dokumentacją projektowo-kosztorysową, - uzyskania wszystkich informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, - uzyskania mapy niezbędnej do opracowania dokumentacji, - konsultacji wszystkich elementów, które mogą być wykonywane wariantowo i uzyskanie od Zamawiającego akceptacji wybranego rozwiązania, - uzyskania wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, zgód, opinii i sprawdzeń dokumentacji, w tym uzgodnienie dokumentacji i przyjętych rozwiązań z Zamawiającym oraz przyszłym użytkownikiem, - sporządzenia nie wymienionych imiennie opracowań, a niezbędnych z punktu widzenia kompletności przedmiotowej dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej czy innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację, - przygotowania stosownego wniosku i wystąpienia w imieniu Zamawiającego o uzyskanie decyzji o wyłączeniu z produkcji rolnej, - sporządzenia niezbędnego wniosku w imieniu Zamawiającego celem dokonania stosownego zgłoszenia/uzyskania decyzji o Pozwoleniu na Budowę. Koncepcja, jaką powinien złożyć Wykonawca Zamawiającemu do uzgodnienia powinna zawierać m. in.: A. Część opisową dotyczącą: ? zagospodarowania terenu dla każdego z elementów odrębnie z uwzględnieniem analizy funkcjonalno przestrzennej, infrastruktury technicznej, zieleni, oświetlenia zewnętrznego, monitoringu, elementów małej architektury itp. komunikacji, układu funkcjonalno- przestrzennego dla całego terenu przy założeniu, że plac zabaw dla dzieci oraz park edukacyjno-sensoryczny będą niezależne ekonomicznie, ? opis przyjętego rozwiązania projektowego zawierający przyjęte założenia projektowe, rozwiązania budowlano-konstrukcyjne, ponadto rozwiązania materiałowe, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych, zieleni, instalacji (np. instalacje sanitarne, elektryczne, w tym oświetlenie, monitoring itp. - uzgodnione z Zamawiającym), ? zestawienia wszystkich powierzchni, w tym powierzchni komunikacji z uwzględnieniem poszczególnych nawierzchni (oddzielnie), ? wszelkich wytycznych wyposażenia wraz ze specyfikacjami technicznymi wszelkich instalacji i urządzeń oraz elementów małej architektury. B. Część rysunkową składającą się z: ? koncepcji zagospodarowania terenu z uproszczonym rzutem, z zaznaczeniem wejść, układem komunikacji, zieleni (Wykonawca uwzględni rośliny i ich parametry zgodnie z załącznikiem nr 4 - Wytyczne zieleni) itp. w skali 1:500, zawierającą zestawienie charakterystycznych parametrów technicznych, ? bilansu terenu, ? rzutów wszystkich elementów zagospodarowania w postaci rysunków określających cechy obiektów, elementów, detali architektonicznych. Uwagi do realizacji zadania: - w zakresie roślin sezonowych (grządki itp.) konieczne jest wytyczenie zagonów: * podniesionych w strefie węchu (wykonanie skrzyń), * w gruncie w strefie smaku (ewentualnie podniesionych); - dla boiska należy przewidzieć wykonanie instalacji nawadniającej; - krany do mycia owoców (3 sztuki) działające czasowo (z czasowym odkręceniem wody;) - w strefie dotyku należy zaprojektować i wykonać stojaki na rowery; - w zakresie wykonania "pachnącego pola"-w strefie węchu należy zastosować łąkę kwietną z uwzględnieniem gatunków roślin pachnących; - zaleca się by szpalery drzew -zieleń izolacyjna -były jednego gatunku; - w strefie wzroku należy zastosować różnobarwne kwiaty, pędy, rośliny barwne, kolorową korę; - ciągi komunikacyjne przyjąć minimum główne x 1,5m; - przy wyborze odmian drzew owocowych należy zapewnić zapylacze dla poszczególnych gatunków; - należy przewidzieć osłony na pnie młodych drzew owocowych; - przy sadzeniu drzew - opalikować drzewa z min. 3 palików; - w zakresie tablicy Wykonawca jest zobowiązany do wykonania tablicy informacyjno-pamiątkowej (zgodnie z załącznikiem nr 5). Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być zrealizowana dla każdego z elementów zadania (park edukacyjno-sensoryczny i plac zabaw dla dzieci) odrębnie, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, koncepcją, wytycznymi udostępnionymi przez Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz.290 z późn. zmianami) i wszystkimi wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, b) Ustawą z dnia 27 marca 2003r. o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 poz. 778 z późn. zmianami), c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004, Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami), d) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462), e) Ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2016 r. poz.1020 z późn. zm.), f) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r., nr 130, poz. 1389). W efekcie wykonanych prac projektowych należy złożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową, przy czym należy ją wykonać oddzielnie dla parku edukacyjno-sensorycznego i dla placu zabaw dla dzieci: a) projekty budowlano-wykonawcze w zakresie i stopniu pozwalającym na realizację robót - 4 egz. b) kosztorys inwestorski - 1 egz. c) przedmiar robót - 1 egz. d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. e) uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i wykonanie dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonania robót budowlanych. Wszystkie elementy dotyczące opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, Wykonawca winien złożyć w siedzibie Zamawiającego w formie wydruku oraz w wersji elektronicznej - na płycie CD. Projekty w wersji elektronicznej powinny być ułożone w katalogach i plikach odpowiadających tomom oraz układowi dokumentacji i zapisane w formacie PDF oraz DWG. Do dokumentacji projektowej należy załączyć oświadczenia projektantów o wykonaniu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Dokumentacja musi być zaopatrzona w: - wykaz opracowań, - dokumenty formalno-prawne stanowiące podstawę do wykonania robót. Przekazywana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Powyższe dokumenty będą stanowić podstawę pisemnego przyjęcia dokumentacji projektowo-kosztorysowej do odbioru (wg określonego wzoru protokołu przyjęcia dokumentacji przez Zamawiającego do odbioru). Wykonawca w ramach robót budowlanych: 1) Uzyska wszelkie decyzje, opinie i uzgodnienie niezbędne do rozpoczęcia i realizacji robót; 2) Sporządzi przed rozpoczęciem budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późniejszymi zmianami); 3) Wyznaczy kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia budowlane; 4) Zobowiązany będzie w przypadku uszkodzenia elementów zagospodarowania, przewodów podziemnych lub instalacji do wykonania naprawy własnym staraniem i na własny koszt; 5) Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71200000-0
Dodatkowe kody CPV:
71320000-6,
71221000-3,
45000000-7,
45100000-8,
45110000-1,
45112000-5,
45112700-2,
45112710-5,
45112711-2,
45112712-9,
45112720-8,
45200000-9,
45236000-0,
45311000-0,
45311000-1,
45312000-7,
71000000-8,
71200000-0,
71300000-1,
71400000-2,
71400000-5,
71420000-8,
71500000-3,
71520000-9,
71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wartość najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu oferty przewyższa o 245 428,89 zł kwotę, jaka została przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, tj. 2 150 000,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.