Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Rybnik: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych do Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Numer ogłoszenia: 104894 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku , ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, faks 032 4328169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych do Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA PREPARATÓW DEZYNFEKCYJNYCH DO PAŃSTWOWEGO SZPITALA DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH W RYBNIKU w podziale na poszczególne pakiety (9) w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych) dla oferty całkowitej. W przypadku składania ofert czściowych dla : Pakietu 1 - 100,00 PLN, Pakietu 2 - 700,00 PLN, Pakietu 3 -350,00 PLN, Pakietu 4 - 1.800,00 PLN, Pakietu 5 - 350,00 PLN, Pakietu 6 - 500,00 PLN , Pakietu 7 - 300,00 PLN Pakietu 8 - 1.500,00 PLN, Pakietu 9 - 1.000,00 PLN Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert, zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 2. Formy wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Miejsce złożenia Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. o/Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352 Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w kasie w siedzibie zamawiającego, ul. Gliwicka 33, pok. nr 9, czynnej w godz. 8.00 do 14.30 (przerwa od 10.00 - 12.00) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dołączonej do oferty koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Jeżeli nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja Wykonawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/ niespełnia na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dołączonego do oferty wykazu, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 zamówienie (dla każdego pakietu oddzielnie), polegające na dostawie preparatów dezynfekcyjnych o wartości minimalnej brutto każde przedstawionych poniżej: pakiet nr 1: 3.500,00 PLN pakiet nr 2: 24.000,00 PLN pakiet nr 3: 12.000,00 PLN pakiet nr 4 : 68.000,00 PLN pakiet nr 5: 12.000,00 PLN pakiet nr 6: 18.000,00 PLN pakiet nr 7 : 10.000,00 PLN pakiet nr 8: 60.000,00 PLN pakiet nr 9: 46.000,00 PLN z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ 2)koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub konsygnacyjnego jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego zezwolenia, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną, lub oświadczenie, że posiadanie takich dokumentów nie są wymagane prawem, 3) aktualne ulotki oferowanych preparatów zawierające dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego, przeznaczenia, obszaru zastosowania, spektrum bójczego i czasu ekspozycji. 4) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków okreslonych w opisie przeznaczenia i właściwości preparatu (atest, certyfikaty, raporty badań). 5) dokumety dopuszczające do obrotu i stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. 6) Karty charakterystyki oferowanych produktów zgodne z obowiązującymi aktualnie przepisami będą wymagane przez Zamawiającego wraz z pierwszą dostawą towaru od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Budynek Administracji pokój 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego Budynek Admionistracji pokój 22 - Działa Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i metalowych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad.1: Paderewskiego 31, Zad.2: Paderewskiego 33 i 35, Zad.3: Paderewskiego 37
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa samochodu osobowego-używanego o masie do 3,5 tony na potrzeby SPZOZ WSS nr 3 Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 C
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.