eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HerbyPozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Herby: Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne.
Numer ogłoszenia: 104910 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby , ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby, woj. śląskie, tel. 034 3574009, 3574049, faks 034 3574085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/herby

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne w Nadleśnictwie Herby - Leśnictwie Trzepizury na terenie pohuraganowym na powierzchni ok. 105 ha..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: - Część nr 1 - wadium w wysokości 800 zł, (słownie: osiemset zł.), - Część nr 2 - wadium w wysokości 750 zł, (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł.), - Część nr 3 - wadium w wysokości 600 zł, (słownie: sześćset zł.), - Część nr 4 - wadium w wysokości 1300 zł, (słownie: tysiąc trzysta zł.), - Część nr 5 - wadium w wysokości 450 zł, (słownie: czterysta pięćdziesiąt zł.). Wadium należy wpłacić do dnia przetargu do godz. 10.00 przelewem na rachunek bankowynr nr 19 1050 1142 1000 0023 0667 7325 - ING Bank Śląski S.A. o/Lubliniec; ul. Plebiscytowa 2, 42-700 Lubliniec z dopiskiem na blankiecie przelewu, - Usługi - zrębki - 2009. Inne formy wpłaty muszą być zgodne z zapisami art. 45 ust 6 , a zwrot wadium nastąpi zgodnie z art 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat min. 1 usługi o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, - potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót. c/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą posiadanie (dysponowanie) minimum następujących maszyn i urządzeń lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. - Ciągnik zrywkowy - min. 1 szt., - Rębak - min. 1 szt. - Pilarka spalinowa - min. 1 szt. d/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: - uprawnioną obsługę do kierowania i obsługi ciągnika ( ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. 2003 nr 58, poz. 515 - z późniejszymi zmianami.- art. 88 ) oraz obsługę rębaka. - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi ( Zarz. nr 19 Dyrektora DGLP z dnia 14.07.1997 r.) - dla min. 1 pilarza. e/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcjum ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ); f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), - urzędujących członków władz osób prawnych. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli zajdzie taka konieczność do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wskaże takie osoby. k) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; l) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 8 do SIWZ. Jeżeli zajdzie taka konieczność do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią niezbędne urządzenia. m) informację na temat liczby osób będących w dyspozycji oferenta oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 7 do SIWZ, n) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych i wartościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone wykazem wykonanych w wyznaczonym okresie usług ( jeżeli dotyczy ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg załączonego wzoru - zał. nr 6 do SIWZ. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1) ppkt d,f,g,h,i składa dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 z późn. zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/herby.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Herby, ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Herby, ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby, pokój 23 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne w Nadleśnictwie Herby - Leśnictwie Trzepizury na terenie pohuraganowym - oddział 118 i 140 ( łącznie około 22 ha )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne w Nadleśnictwie Herby - Leśnictwie Trzepizury na terenie pohuraganowym oddział 119 i 141 ( łącznie około 21 ha )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne w Nadleśnictwie Herby - Leśnictwie Trzepizury na terenie pohuraganowym oddział 120, 121 i 142 ( łącznie około 17 ha )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne w Nadleśnictwie Herby - Leśnictwie Trzepizury na terenie pohuraganowym oddział 174, 203 i 204 ( łącznie około 34 ha )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne w Nadleśnictwie Herby - Leśnictwie Trzepizury na terenie pohuraganowym oddział 205, 206, 207 i 208 ( łącznie około 11 ha )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.