Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Kołobrzeg: \ Podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi powiatowej Dygowo -Gąskowo na powierzchni 10 250 m2\
Numer ogłoszenia: 104921 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax 094 3528810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: \ Podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi powiatowej Dygowo -Gąskowo na powierzchni 10 250 m2\.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi powiatowej Dygowo -Gąskowo na powierzchni 10 250 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót i kosztorysie nakładczym na wyżej wymienione roboty budowlane. Wszystkie dokumenty w załączeniu do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 4 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 1.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300 tys. zł., W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę powyższe warunki muszą być spełnione przez każdego z wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Potencjał kadrowy. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący kierownikiem budowy z nie mniej niż 3-letnim doświadczeniem jako kierownik podobnych robót, jak w przedmiocie zamówienia: posiadającym uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania w/w robotami, wpisanym na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek powinien spełnić co najmniej jeden z podmiotów składających wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do następującej jednostki sprzętu: kombajn drogowy do powierzchniowych utrwaleń wyposażony w automatyczny system dozowania, sterowania i kontroli wszystkich składników. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4) Doświadczenie. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od maja 2002 do maja 2007 przynajmniej 5 zadań w technologii utrwaleń powierzchniowych o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów stwierdzających należyte wykonanie powyższych robót. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Ocena spełnienia powyższych wymagań będzie dokonywana na podstawie stosownych dokumentów, oświadczeń, wykazów, które powinny być załączone do oferty (w przypadku kopii powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Poniższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z pkt. 8 podpunkt 2 SIWZ). 7) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na wartość zbliżoną do wartości przedmiotu zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 300 tys. zł (zgodnie z pkt. 8 podpunkt, 1 SIWZ). 9)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających w przybliżeniu swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z pkt. 8, podpunkt 4 SIWZ). 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w tym posiadany kombajn drogowy do utrwaleń powierzchniowych wyposażony w automatyczny system dozowania, sterowania i kontroli wszystkich składników. (zgodnie z pkt. 8, podpunkt 3 SIWZ) pełną dokumentację SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg przy ulicy Gryfitów 8,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kołobrzeski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, tel./fax (094) 35 288 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiat Kołobrzeski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, tel./fax (094) 35 288 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont głównego zasilania wody w Sanatorium Uzdrowiskowym PERŁA BAŁTYKU w Kołobrzegu
- Dostawa tlenu medycznego w butlach aluminiowych LIV 2L, 5L, 8L, 10L z dzierżawą butli dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 31-33
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.