Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-04
Bydgoszcz: Naprawy i konserwacje sprzętu mikrokomputerowego realizowane w okresie trzech lat 2012-2015.
Numer ogłoszenia: 104928 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3268200, faks 052 3268309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bank Centralny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacje sprzętu mikrokomputerowego realizowane w okresie trzech lat 2012-2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez wykonawcę usług naprawczych i konserwacyjnych sprzętu mikrokomputerowego, będącego w posiadaniu Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy. Usługi te będą świadczone w okresie trzech lat. Ilość sprzętu przewidzianego do objęcia umową: 106 komputerów, 85 drukarek oraz 10 innych, drobnych urządzeń mikrokomputerowych (skanery, zewnętrzne napędy CD-R, DVD-R itp.). Przewiduje się, że prace naprawcze obejmą ok. 90 roboczogodzin rocznie. Konserwacją i naprawą będą objęte mikrokomputery typu desktop oraz notebook (producenci: HP, Compaq, Fujitsu - Siemens, Dell), a także drukarki igłowe OKI, laserowe HP, atramentowe HP i Xerox, wierszowe Printronix. Usługi konserwacyjne świadczone w ramach opłaty za jej wykonanie obejmują: Zakres czynności wchodzących w skład konserwacji podstawowej: - czyszczenie obudowy jednostki centralnej mikrokomputera, monitora i drukarki, - czyszczenie ekranu monitora, - odkurzenie klawiatury wraz z oczyszczeniem klawiszy, - czyszczenie zamontowanych w jednostce centralnej napędów (FDD, CD, DVD) - odkurzenie wnętrza drukarki połączone z czyszczeniem na sucho prowadnicy głowicy drukującej (dla drukarek igłowych), - czyszczenie myszy, - czyszczenie głowic drukarek igłowych, Zakres czynności wchodzących w skład konserwacji rocznej. Konserwacja roczna to czynności wchodzące w skład konserwacji podstawowej wymienione w pkt. 2.1. oraz ponadto: - demontaż obudowy jednostki centralnej mikrokomputera i odkurzenie wnętrza komputera, - demontaż obudowy drukarki z czyszczeniem obudowy oraz odkurzeniem wnętrza drukarki. Zakres czynności wchodzących w skład usług naprawczych: - diagnostyka uszkodzenia sprzętu mikrokomputerowego, - pogwarancyjne naprawy uszkodzonego sprzętu mikrokomputerowego, - ocena stanu technicznego i ekspertyza pisemna urządzeń mikrokomputerowych. Sposób świadczenia usług naprawczych i konserwacyjnych. Czynności związane z konserwacją sprzętu mikrokomputerowego wymienione w ww zakresie konserwacji podstawowej będą wykonywane raz na kwartał, z czego w jednym, wyznaczonym przez zamawiającego kwartale w roku, zostanie przeprowadzona konserwacja roczna, z uwzględnieniem czynności wymienionych powyżej w zakresie konserwacji rocznej. Konserwacja sprzętu mikrokomputerowego może być wykonywana wyłącznie w siedzibie zamawiającego. Wszystkie konserwacje będą odbywały się według harmonogramu konserwacji, obejmującego terminy prowadzenia prac w poszczególnych komórkach organizacyjnych zamawiającego - w danym kwartale. Harmonogram ten będzie opracowywany przez zamawiającego i przekazywany każdorazowo wykonawcy najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem prac w danym kwartale. Naprawa sprzętu mikrokomputerowego przeprowadzana będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego, potwierdzonego faksem. Wykonawca przystąpi do naprawy zgłoszonego sprzętu w następującym reżimie czasowym: - przy zgłoszeniach do godziny 12:00 - w dniu zgłoszenia, - przy zgłoszeniach po godzinie 12:00 - w następnym dniu roboczym (po piątku kolejnym dniem roboczym jest poniedziałek). Przystąpienie do naprawy oznacza faktyczne rozpoczęcie prac nad uszkodzonym sprzętem. Naprawa sprzętu mikrokomputerowego będzie prowadzona w miejscu zainstalowania sprzętu, a w razie niemożliwości dokonania naprawy na miejscu tj. w siedzibie zamawiającego - u wykonawcy, pod warunkiem pozostawienia w miejscu zainstalowania stałych i wymiennych nośników danych. Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 5 dni roboczych. Może on ulec zmianie jedynie w uzasadnionych wypadkach i za zgodą zamawiającego. Miejscem świadczenia usług jest: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8 85-950 Bydgoszcz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia / umowy, których przedmiotem było świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu mikrokomputerowego o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Przez takie zadanie należy rozumieć wykonanie u jednego zamawiającego konserwacji co najmniej 40 komputerów, 30 drukarek oraz napraw komputerów typu desktop, notebook oraz drukarek igłowych, atramentowych i laserowych - w zakresie realizacji umowy długoterminowej trwającej nie krócej niż 1 rok.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Niedopuszczalne jest wprowadzanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych przez zamawiającego w treści SIWZ (w tym projektu umowy). Oprócz możliwości dokonania zmian treści umowy, o których mowa powyżej, zamawiający przewiduje także możliwości zmiany treści umowy w sytuacjach wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności na zobowiązania finansowe stron umowy. Wszelkie zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą oraz wymagają zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8 biuro przepustek - czynne w dni robocze od godz. 7:30 do 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.