Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Zwoleń: Przeliczanie szczegółowej osnowy poziomej III klasy z układu 1965 na państwowy układ współrzędnych geodezyjnych 2000
Numer ogłoszenia: 104934 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 048 6762520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeliczanie szczegółowej osnowy poziomej III klasy z układu 1965 na państwowy układ współrzędnych geodezyjnych 2000.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie przeliczania szczegółowej osnowy poziomej III klasy z układu 1965 na państwowy układ współrzędnych geodezyjnych 2000 oraz założenia bazy osnów w ilości 3000 punktów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają warunki techniczne przeliczania szczegółowej osnowy poziomej III klasy z układu 1965 na państwowy układ współrzędnych geodezyjnych 2000 stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 1860 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 59 9157 0002 0000 0007 0928 0021III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Zał. Nr 1 do SIWZ - Warunki techniczne wykonania robót 4. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę,jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca wskaże część zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane zapisami SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ. 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz zrealizowanych robót z podaniem szczegółowego zakresu robót, ich wartości, daty i miejsca wykonania w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch usług o przedmiocie i stopniu złożoności porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykaz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należytą realizację każdej z nich. Dokumentami potwierdzającymi wykonanie robót z należytą starannością mogą być referencje wystawione przez poprzednich zamawiających, protokoły odbioru końcowego. 4) uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, wymagane jest wskazanie minimum 2-ch osób posiadających uprawnienia geodezyjne w specjalności- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwestycyjne. 5) wymagane pełnomocnictwo, 6) dowód wpłaty wadium 7) ofertę cenową 8) wykaz podwykonawców Wykonawcy zagraniczni. Do formy i treści dokumentów, składanych przez Wykonawców zagranicznych, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat. pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu
ul. Wł. Jagiełły 4
26-700 Zwoleń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu ul. Wł. Jagiełły 4 26-700 Zwoleń sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZWOLEŃ
- "Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Sosnowica"
- Modernizacja sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym w Zwoleniu - Etap II
więcej: przetargi ZWOLEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskich.
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Przebudowa wjazdu wraz z parkingiem na posesji szkolnej Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Trzebnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.