Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Poznań: Dostawa przycisków sterowniczych dla pieszych oraz sygnalizatorów dźwiękowych przejścia dla niepełnosprawnych (Zadanie A), latarni sygnalizacyjnych oraz elementów naprawczych do sygnalizacji (Zadanie B).
Numer ogłoszenia: 104939 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przycisków sterowniczych dla pieszych oraz sygnalizatorów dźwiękowych przejścia dla niepełnosprawnych (Zadanie A), latarni sygnalizacyjnych oraz elementów naprawczych do sygnalizacji (Zadanie B)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - przycisków sterowniczych dla pieszych oraz sygnalizatorów dźwiękowych przejścia dla niepełnosprawnych, - latarni sygnalizacyjnych oraz elementów naprawczych do sygnalizacji. Przedmiot zamówienia obejmuje wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - kod CPV - 29813200-3 urządzenia sygnalizacyjne Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadanie A Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przycisków sterowniczych dla pieszych oraz sygnalizatorów dźwiękowych przejścia dla niepełnosprawnych Przedmiotem zamówienia jest dostawa przycisków sterowniczych dla pieszych w ilości 131 szt. oraz sygnalizatorów akustycznych dla pieszych w ilości 15 szt. Przyciski sterownicze o następujących parametrach : - możliwość montażu na dowolnych średnicach masztów, - żądanie sygnału poprzez wyłącznik sensorowy, - potwierdzenie optyczne LED z tekstem CZEKAJ, - napięcie 24 V AC/DC, - kolor żółty RAL 1024, - sygnał dźwiękowy naprowadzający z możliwością indywidualnego ustawiania barwy dźwięku i częstotliwości przerywania sygnału przez serwis użytkownika, - zmiana sygnału naprowadzającego w chwili potwierdzenia przyjęcia przez sterownik, - blokada sygnału naprowadzającego włączana ze sterownika (230V AC, 24 V DC) lub w przycisku, - możliwość regulacji głośności sygnału przez serwis. Sygnalizator akustyczny dla pieszych o następujących parametrach: - możliwość montażu nad sygnalizatorem dla pieszych, - kolor czarny, - sygnał dźwiękowy światła zielonego - przerwany o częstotliwości zawartej w granicach 5-12 Hz, - częstotliwość dźwięków w granicach 550-2000Hz, - blokada sygnału włączana ze sterownika (230V AC, 24 V DC), - możliwość regulacji głośności przez serwis (50-85dB), Przyciski oraz sygnalizatory akustyczne muszą spełniać warunki techniczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 - zał. 3). Dostawa do Centrum Operacyjnego Utrzymania i Ruchu ul. Górecka 15. Ostateczny termin realizacji dostawy: 31.08.2007r Zadanie B Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wkładów sygnalizacyjnych oraz elementów naprawczych do sygnalizacji Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów sygnalizacyjnych o parametrach nie gorszych niż: 1.Latarnia sygnal. 3-komorowa fi 300 źródło światła - FUTUR-LED-3 SIEMENS 16 szt. 2. Latarnia sygnal 2-komorowa fi 200 źródło światła FUTUR-LED SIEMENS 20szt. 3. Latarnia sygnal 3-komorowa fi 100 źródło światła -LED 5 szt. 4. latarnia sygnaliz.tramwajowa STK-T źródło światła - LED 5 szt. 5. Wkład latarni sygnal. czerw. fi 300 źródło światła - FUTUR-LED-3 25 szt. 6. Wkład latarni sygnal.żółty fi 300 źródło światła - FUTUR-LED-3 25szt. 7.Wkład latarni sygnal.zielony fi 300 źródło światła - FUTUR-LED-3 25 szt. 8.Wkład latarni sygnal. czerw. fi 200 źródło światła - FUTUR-LED-3 sylwetka STÓJ 25szt. 9. Wkład latarni sygnal.zielony fi 200 źródło światła - FUTUR-LED-3 sylwetka IDZIE 25szt. 10. wkład lata.sygn.tram.fi 300 biała(bezbarwna do FUTURLED-3) 10 szt. 11. wkład lata.sygn tramwaj (kreska) bezbarwna do - LED 15 szt. 12. Maskownica soczewki sygnal.fi 200 STÓJ 10 szt. 13. Maskownica soczewki sygnal fi 200 IDZIE 10 szt. 14. Zacisk mocujący lat. sygnal. SIEMENS 50 szt. 15. Wspornik mocujący lat. sygnal SIEMENS 80 szt. 16. Wspornik mocujący lat. sygnal FUTURIT 30 szt. 17. Pokrywa masztowa SIEMENS 60 szt. 18. Daszek latarni sygnal. fi 300 SIEMENS 10 szt. 19. Daszek latarni sygnal fi 200 SIEMENS 50 szt. 20. Daszek latarni sygnal fi 300 GLOBAL 20szt. 21. Daszek latarni sygnal fi 200 GLOBAL 30 szt. 22. Daszek latarni sygnal fi 300 FUTURIT 10 szt. 23. Daszek latarni sygnal fi 200 FUTURIT 40 szt. 24. Śruba wieńcowa latarni sygnal. SIEMENS 100 szt. 25. Nakrętka wieńcowa latarni sygnal. SIEMENS 100 szt. 26. Pierścień sprężysty łączący latarnie sygal. SIEMENS 100 szt. UWAGA: W/w asortyment wykorzystany zostanie do napraw urządzeń sygnalizacyjnych już istniejących i dlatego musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami zamontowanymi na skrzyżowaniach. Podane w niniejszej specyfikacji nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego wykaże, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Dostawa sprzętu następować będzie sukcesywnie do Centrum Operacyjnego Utrzymania i Ruchu, Zarządu Dróg Miejskich ul. Górecka 15, Poznań, po przesłaniu zamówienia za pomocą faksu, w terminie 10 dni od przesłania zamówienia. Ostateczny termin realizacji dostawy: 30.11.2007r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.32.22-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ na zasadzie \spełnia\ / \nie spełnia\. Wykonawcy nie spełniający chociaż jedne z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu przy ul. Wilczak 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przycisków sterowniczych dla pieszych oraz sygnalizatorów dźwiękowych przejścia dla niepełnosprawnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przycisków sterowniczych dla pieszych w ilości 131 szt. oraz sygnalizatorów akustycznych dla pieszych w ilości 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wkładów sygnalizacyjnych oraz elementów naprawczych do sygnalizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wkładów sygnalizacyjnych oraz elementów naprawczych do sygnalizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.32.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.