eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSprzątanie pomieszczeń Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Częstochowa: Sprzątanie pomieszczeń Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 104959 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Częstochowie, ul. Jasnogórska 15A, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3449900, 3449901, fax 034 3627210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynkach Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie wraz z zabezpieczeniem środków czystości i dezynfekcji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ustawy PZP. 3) Posiadają własne lub mają zapewniony dostęp (poprzez zawartą dokumentem umowy dzierżawy, wynajmu, umowy kupna lub w inny sposób) do sprzętu niezbędnego do wykonania usługi, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: sprzęt do krystalizacji marmurów, sprzęt do mechanicznej polimeryzacji podłóg z wykładzin Polyflor. 2. W celu potwierdzenia w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia (treść oświadczeń zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 3) oraz dokumenty określone w części V SIWZ. 3. Dobrowolnie przejmą do swojego zakładu pracy 6 pracowników Zamawiającego z dniem przejęcia obowiązku świadczenia usługi tj. 1.06.2006 r. w oparciu o art. 23¹ oraz 2418 Kodeksu Pracy, z zapewnieniem wynagrodzenia miesięcznego nie mniejszego niż u Zamawiającego. Przejmowani pracownicy są objęci PONADZAKŁADOWYM UKŁADEM ZBIOROWYM PRACY DLA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH W STACJACH SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH zawartym w dniu 28 sierpnia 2007 r. w Warszawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania powinien, stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605), musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące załączniki oferty: 1) Formularz oferty, wypełniany i podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w niniejszym postępowaniu).- załącznik nr 1. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku - załącznik nr 3). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem wraz ze wskazaniem osoby upoważnionej do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 5) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania usługi, w tym: do krystalizacji granitów , marmurów i mechanicznej polimeryzacji podłóg Polyflor stosownie do części IV ust. 1 pkt 5 SIWZ (na załączonym do SIWZ druku - załącznik nr 4). 6) Wykaz środków czyszczących i dezynfekujących jakie będą wykorzystane przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowe wymagania dotyczące ww. środków określa załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osób upoważnionych przez Wykonawcę do jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu. 8) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (wraz z datą) jako akceptacja jej treści i warunków. UWAGA: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia kserokopii w/w dokumentów, poświadczonych za zgodność z oryginałem. 2) Kserokopie dokumentów muszą być czytelne. 3) Prosimy o nie załączanie dokumentów innych niż wymagane w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Jasnogórska 15a 42-200 Częstochowa Pokój nr 211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Jasnogórska 15a 42-200 Częstochowa Pokój nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.