eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 104962 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Gliwice: Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70473


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 28836600028, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44101 Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198, e-mail przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DO/DZ-381-1-53/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. W ramach usługi Zamawiający wymaga: 1) Serwisu pogwarancyjnego użytkowanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania wymienionego w Tabeli 1 -załącznik 2 do SIWZ a) Aktualizację oprogramowania dla wszystkich urządzeń wymienionych w Tabeli 1 do najnowszych wersji udostępnianych przez producenta b) Pełne zarządzanie urządzeniami Huawei przez system eSight c) Optymalizacja konfiguracji i oprogramowania w celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa sieci LAN i WLAN d) wszystkie zmiany konfiguracji wymagają naniesienia do dokumentacji e) Naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów sprzętu i oprogramowania z tabeli 1 f) Problem skutkujący potrzebą wymiany sprzętu wykazanego w tabeli 2 i 3 będzie natychmiast zgłaszany i konsultowany z Zamawiającym g) Na czas niezbędny do dokonania zakupu elementów z tabeli 2 lub 3 zapewnienie możliwość czasowego obejścia problemu h) Po wymianie elementów z tabeli 2 i 3 ponowna instalacja, konfiguracja oraz przywrócenie pełnej funkcjonalności i) Diagnozowanie, monitorowanie i usuwanie usterek, błędów i problemów zaistniałych podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania z Tabeli 1, 2 i 3 j) Możliwość zgłaszania awarii przez telefon, email lub elektronicznie (np. strona WWW) k) Obsługę przyjmowania zgłoszeń w języku polskim l) Usługa świadczona w trybie 24x7 2) zapewnienia usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania wymienionych w Tabeli 1 , 2 i 3 - Załącznik nr 2 do SIWZ a) 30 godzinny co miesięczny pakiet dostępności inżyniera Wykonawcy polegający na wsparciu pracowników Zamawiającego w zaawansowanych pracach konfiguracyjnych, diagnostycznych i serwisowych. Usługa może być realizowana, w zależności od potrzeb, zdalnie jak i lokalnie w siedzibie Zamawiającego b) Tworzenie okresowych raportów z funkcjonowania infrastruktury wraz wyjaśnieniem ew. zagrożeń z propozycją rozwiązań c) Pomocy na etapie planowania i zmian konfiguracji, rozbudowy i modernizacji sprzętu oraz oprogramowania d) Usługa świadczona w trybie 24x7 - przyjmowanie zgłoszeń 24/7 jednym z kanałów zgłoszeń np. przez formy komunikacji elektronicznej - realizacja w godzinach ustalonych z Zamawiającym e) Sprzęt, oprogramowanie, prawa autorskie zakupione i wytworzone w trakcie trwania umowy stają się własnością Zamawiającego f) Rejestracji zakupionego sprzętu i oprogramowania dokonywana na konto Zamawiającego g) Usługa świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez szyfrowane połączenie sieciowe VPN h) Prace związane z realizacją umowy będą wykonywane w czynnym obiekcie służby zdrowia i nie mogą zakłócać bieżącej działalności - wszystkie prace wymagają uzgodnień z Zamawiającym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72590000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT708000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WASCO SA, , ul. Berbeckiego 6, 44-100, Gliwice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 921270
Oferta z najniższą ceną/kosztem 921270
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 921270
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.