To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 104962 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Gliwice: Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego
na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70473
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny
28836600028, ul.
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44101
Gliwice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, faks
032 2789197, 2789198, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-53/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. W ramach usługi Zamawiający wymaga: 1) Serwisu pogwarancyjnego użytkowanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania wymienionego w Tabeli 1 -załącznik 2 do SIWZ a) Aktualizację oprogramowania dla wszystkich urządzeń wymienionych w Tabeli 1 do najnowszych wersji udostępnianych przez producenta b) Pełne zarządzanie urządzeniami Huawei przez system eSight c) Optymalizacja konfiguracji i oprogramowania w celu uzyskania maksymalnej wydajności i bezpieczeństwa sieci LAN i WLAN d) wszystkie zmiany konfiguracji wymagają naniesienia do dokumentacji e) Naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów sprzętu i oprogramowania z tabeli 1 f) Problem skutkujący potrzebą wymiany sprzętu wykazanego w tabeli 2 i 3 będzie natychmiast zgłaszany i konsultowany z Zamawiającym g) Na czas niezbędny do dokonania zakupu elementów z tabeli 2 lub 3 zapewnienie możliwość czasowego obejścia problemu h) Po wymianie elementów z tabeli 2 i 3 ponowna instalacja, konfiguracja oraz przywrócenie pełnej funkcjonalności i) Diagnozowanie, monitorowanie i usuwanie usterek, błędów i problemów zaistniałych podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania z Tabeli 1, 2 i 3 j) Możliwość zgłaszania awarii przez telefon, email lub elektronicznie (np. strona WWW) k) Obsługę przyjmowania zgłoszeń w języku polskim l) Usługa świadczona w trybie 24x7 2) zapewnienia usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania wymienionych w Tabeli 1 , 2 i 3 - Załącznik nr 2 do SIWZ a) 30 godzinny co miesięczny pakiet dostępności inżyniera Wykonawcy polegający na wsparciu pracowników Zamawiającego w zaawansowanych pracach konfiguracyjnych, diagnostycznych i serwisowych. Usługa może być realizowana, w zależności od potrzeb, zdalnie jak i lokalnie w siedzibie Zamawiającego b) Tworzenie okresowych raportów z funkcjonowania infrastruktury wraz wyjaśnieniem ew. zagrożeń z propozycją rozwiązań c) Pomocy na etapie planowania i zmian konfiguracji, rozbudowy i modernizacji sprzętu oraz oprogramowania d) Usługa świadczona w trybie 24x7 - przyjmowanie zgłoszeń 24/7 jednym z kanałów zgłoszeń np. przez formy komunikacji elektronicznej - realizacja w godzinach ustalonych z Zamawiającym e) Sprzęt, oprogramowanie, prawa autorskie zakupione i wytworzone w trakcie trwania umowy stają się własnością Zamawiającego f) Rejestracji zakupionego sprzętu i oprogramowania dokonywana na konto Zamawiającego g) Usługa świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez szyfrowane połączenie sieciowe VPN h) Prace związane z realizacją umowy będą wykonywane w czynnym obiekcie służby zdrowia i nie mogą zakłócać bieżącej działalności - wszystkie prace wymagają uzgodnień z Zamawiającym
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72590000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonywanie serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą wsparcia technicznego na urządzenia i oprogramowanie sieci LAN i WLAN | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT708000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 921270 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Roboty budowlane, w podziale na 3 części 1.Remont pomieszczeń w budynku 16 Gliwice 2.Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała 3.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała
- Malowanie pokoi z łazienkami, klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku w Domu Studenckim ELEKTRON. Znak sprawy: IA1.284.25.2024.MW
- Modernizacji pomieszczeń w pawilonie schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- (2)Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.