eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie prac dostosowawczych, remontowych budowlano-instalacyjnych i wykończeniowych pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 31A, celem realizacji nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego i przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Kraków: Wykonanie prac dostosowawczych, remontowych budowlano-instalacyjnych i wykończeniowych pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 31A, celem realizacji nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego i przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
Numer ogłoszenia: 104981 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58459 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dostosowawczych, remontowych budowlano-instalacyjnych i wykończeniowych pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 31A, celem realizacji nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego i przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1. Wykona wewnętrzne prace dostosowawcze, remontowe budowlano-instalacyjne i wykończeniowe pomieszczeń. 1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: a) rozbiórka części ścianek działowych, b) częściowe skucie tynków i okładzin ściennych, c) częściowe skucie starych wylewek, d) częściowy demontaż stolarki drzwiowej, e) demontaż posadzek (wykładzina PCV, terakota), f) rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia. 1.2. Roboty ogólnobudowlane: a) roboty murowe (ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, przemurowania nadproży), b) uzupełnienie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, c) okładziny ścian z płytek, d) roboty posadzkarskie (wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota), e) montaż stolarki drzwiowej aluminiowej wraz z okuciami, f) udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, g) wykonanie nowej wentylacji wraz z montażem wentylatorów typu SILAN w salach chorych i sanitariatach, h) roboty malarskie ścian, sufitów, stolarki drzwiowej. 1.3. Roboty instalacyjne wod-kan.: a) częściowy demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami. b) montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i cwu (PP, stalowe ocynkowane) oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, c) montaż przyborów - m.in. umywalki, muszle ustępowe, zlewozmywaki. 1.4. Roboty instalacyjne elektryczne: a) demontaż instalacji elektrycznej z osprzętem, b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu. 1.5. Roboty instalacyjne niskoprądowe (ppoż., instalacja teletechniczna i komputerowa): a) wykonanie nowej instalacji teletechnicznej i komputerowej wraz z montażem osprzętu, b) przeniesienie przyłącza telefonicznego do szafy CPD. 2. Wykona zewnętrzne prace remontowe (w zakresie kominów): a) częściowe przełożenie pokrycia dachowego b) wymiana ofasowań kominów i okna dachowego z blachy tytan-cynk c) przebudowa kominów w części ponaddachowej z cegły klinkierowej d) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na kominach 3. Wywiezie i zutylizuje gruz oraz odpady. 4. Uprzątnie teren po wykonanych pracach. 5. Opracuje i przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą. a) Wykonawca opracuje kompletną dokumentację powykonawczą (w formie papierowej (2 egzemplarze) i na nośniku CD (2 egzemplarze)) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. b) Dokumentacja powykonawcza powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Opracowana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 6. Wykona, na koszt Zamawiającego i umieści na terenie budowy tablicę informacyjną zgodnie z poniższymi wytycznymi Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, wskazaną w ust. 1 nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) tablica powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) tablicę należy zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy, przy czym demontażu tablicy dokona we własnym zakresie i na własny koszt Zamawiający w terminie wynikającym z wytycznych Województwa Małopolskiego, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny. Przedmiot umowy wykonany zostanie w oparciu o wymagania Zamawiającego określone w przedmiarach robót, umowie i SIWZ. RĘKOJMIA: Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi 60 miesięcy, liczonych od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie prac dostosowawczych, remontowych budowlano-instalacyjnych i wykończeniowych pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 31A, celem realizacji nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego i przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane REMONT Kazimierz Pietrzyk Ireneusz Czuba Spółka Cywilna, Prandoty 6, 31-425 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238647,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 242134,76

  • Oferta z najniższą ceną: 242134,76 / Oferta z najwyższą ceną: 282133,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.