Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Olsztynek: Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny z podziałem na trzy zadania dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce
Numer ogłoszenia: 104983 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków czystości - higieny z podziałem na trzy zadania dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. 1 Preparat do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. 60 L 2 Płyn do mycia i polerowania szyb 20 L 3 Preparat do mycia podłóg ceramicznych wykonanych z PCV. 150 L 4 Preparat do pielęgnacji i czyszczenia mebli 150 szt. 5 Mleczko do szorowania armatury sanitarnej 150 L 6 Kostka zapachowa do WC (wrzutka) 500 szt. 7 Mydło w płynie 600 L 8 Granulki do udrażniania kanalizacji 50 kg 9 Preparat do codziennego mycia posadzek zabezpieczonych powłoką akrylową 660 L 10 Balsam do rąk 90 L 11 Preparat akryl 50 L 12 Środek do gruntowego czyszczenia urządzeń sanitarnych 50 L 13 Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - windy 10 szt. II. 1 Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 60 kg. 2 Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 800 kg. 3 Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 120 L 4 Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 100 L 5 Preparat przeznaczony do usuwania tłustych zabrudzeń- kuchnia. 135 L 6 Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia 50 L 7 Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 15 L 8 Preparat do utrzymania higieny w kuchni 90 kg. 9 Preparat myjący do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 150 kg 10 Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 50 L 11 Preparat dezynfekujący do kuchni 40 szt. 12 Preparat do usuwania zapieczonego tłuszczu - kuchnia 15 L III. 1 Ręcznik papierowy w rolce (rozmiar S). 500 szt. 2 Ręcznik papierowy składany Zetka. 2600 kart. 3 Papier toaletowy do dozowników rednica rolki 180mm. 4900 szt. 4 Zmywak metalowy do naczyń kuchennych druciak. 170 szt. 5 Zmywaki (szorstkie typu Delicato) do szorowania 300 szt. 6 Serwetki śniadaniowe (gastronomiczne 370 opak. 7 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 35l 400 opak. 8 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 60l 250 opak. 9 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 120l 250 opak. 10 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 160l 250 opak. 11 Wkłady zapachowe do odświeżaczy drzwiowych 50 szt. 12 Pasta do mycia rąk na sucho 3 Szt. 13 Gąbki do mycia szorstką mikrfibrą 20 opak. 14 Ścierki z mikrofibrą do szyb i luster 200 szt. 15 ścierki do sprzątania do jednorazowego użytku 20 opak. 16 ścierki do sprzątania do wielokrotnego użytku 80 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz oferty 2.Wypełniony stosowny formularz cenowy 3.Wypełniony stosowny opis zamówienia 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 5.aktualne karty charakterystyki produktu tj. ulotki informacyjne instrukcji użycia potwierdzających wymagane przez Zamawiającego parametry zaoferowanych środków, produktów, nazwę producenta, itd.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, 2.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp., 3.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa,w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian 4.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć, w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego budynek administracji szpitala lok.02.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego budynek administracji szpitala nr.26 pok.nr.02.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalne środki do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. 60 L 2 Płyn do mycia i polerowania szyb 20 L 3 Preparat do mycia podłóg ceramicznych wykonanych z PCV. 150 L 4 Preparat do pielęgnacji i czyszczenia mebli 150 szt. 5 Mleczko do szorowania armatury sanitarnej 150 L 6 Kostka zapachowa do WC (wrzutka) 500 szt. 7 Mydło w płynie 600 L 8 Granulki do udrażniania kanalizacji 50 kg 9 Preparat do codziennego mycia posadzek zabezpieczonych powłoką akrylową 660 L 10 Balsam do rąk 90 L 11 Preparat akryl 50 L 12 Środek do gruntowego czyszczenia urządzeń sanitarnych 50 L 13 Środek do czyszczenia stali nierdzewnej - windy 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalne środki myjące do utrzymania higieny w kuchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wysoce skoncentrowany preparat do ręcznego mycia naczyń kuchennych 60 kg. 2 Płynny koncentrat do maszynowego mycia naczyń - kuchnia 800 kg. 3 Preparat wspomagający osuszanie w automatycznych zmywarkach naczyń kuchnia 120 L 4 Środek do usuwania tłuszczu - kuchnia 100 L 5 Preparat przeznaczony do usuwania tłustych zabrudzeń- kuchnia. 135 L 6 Preparat do usuwania złogów kamienia kotłowego i rdzawych nalotów - kuchnia 50 L 7 Preparat do czyszczenia i nabłyszczania stali nierdzewnej - kuchnia 15 L 8 Preparat do utrzymania higieny w kuchni 90 kg. 9 Preparat myjący do wszystkich powierzchni w obiekcie kuchennym 150 kg 10 Preparat myjąco - dezynfekujący do wszystkich powierzchni kuchennych 50 L 11 Preparat dezynfekujący do kuchni 40 szt. 12 Preparat do usuwania zapieczonego tłuszczu - kuchnia 15 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do utrzymania czystości, higieny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ręcznik papierowy w rolce rozmiar 500 szt. 2 Ręcznik papierowy składany Zetka. 2600 kart. 3 Papier toaletowy do dozowników średnica rolki 180mm 4900 szt. 4 Zmywak metalowy do naczyń kuchennych druciak. 170 szt. 5 Zmywaki (szorstkie typu Delicato do szorowania 300 szt. 6 Serwetki śniadaniowe gastronomiczne 370 opak. 7 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 35l 400 opak. 8 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 60l 250 opak. 9 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 120l 250 opak. 10 worki na śmieci - odpadki opakowanie 20szt. 160l 250 opak. 11 Wkłady zapachowe do odświeżaczy drzwiowych 50 szt. 12 Pasta do mycia rąk na sucho 3 Szt. 13 Gąbki do mycia szorstką mikrfibrą 20 opak. 14 Ścierki z mikrofibrą do szyb i luster 200 szt. 15 ścierki do sprzątania do jednorazowego użytku 20 opak. 16 ścierki do sprzątania do wielokrotnego użytku 80 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych oraz żłobka na terenie Gminy Olsztynek
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.