Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Wrocław: dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów
Numer ogłoszenia: 104983 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, faks 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.6rbm.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 61463,17 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników 34.31.27.00 - Gumowe pasy napędowe 34.31.20.00 - Części silników 34.32.21.00 - Sprzęt hamulcowy 34.32.25.00 - Klocki hamulcowe 34.31.21.00 - Pasy wentylatorowe 34.32.61.00 - Sprzęgła i podobne elementy 34.35.21.00 - Opony do pojazdów ciężarowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1.1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) 6.1.2. oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 6.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6rbm.sow.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 24 pok. 7 lub za pośrednictwem poczty. Opłata za siwz 10,00 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 16,50 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.07.2009r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - bud.24 pok. nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: części do DUCATO 2.0 JTD VIN - ZFA24400007330427 (rok produkcji 2003).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do DUCATO 2.0 JTD VIN - ZFA24400007330427 (rok produkcji 2003) wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:11460,59 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6, 34.31.27.00-4, 34.31.20.00-7, 34.32.21.00-1, 34.32.25.00-5, 34.31.21.00-8, 34.32.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części do JELCZ S-662 D-43.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do JELCZ S-662 D-43 wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:1043,53 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: części do IVECO DAILY 40.12 WM - KARETKA numer VIN - ZCFD 4088019030802.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do IVECO DAILY 40.12 WM - KARETKA numer VIN - ZCFD 4088019030802, wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:690,80 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: części do IVECO DAILY 40.12 WM - KARETKA numer VIN - ZCFD 4088019030802.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do IVECO DAILY 40.12 WM - KARETKA numer VIN - ZCFD 4088019030802, wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 23892,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: części do LAND ROVER SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 4.166CM3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do LAND ROVER SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 4.166CM3, wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 355,80 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.25.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: części do TOYOTA LAND - CRUSER.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do TOYOTA LAND - CRUSER; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:310,49 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: części do MITSUBISI PAJERO 300GL VIN - JMYLNV73W3J702737.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części do MITSUBISI PAJERO 300GL VIN - JMYLNV73W3J702737; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:5188,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OGUMIENIE do MITSUBISI PAJERO 300GL i TOYOTA LAND - CRUSER.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OGUMIENIE do MITSUBISI PAJERO 300GL i TOYOTA LAND - CRUSER; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:18521,95 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.