eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych na terenie RON 9, stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich.



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 104999 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Łódź: Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych na terenie RON 9, stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90514 Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24, e-mail zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych na terenie RON 9, stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

221/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych, wymienione w załączniku nr 1 do umowy oraz inne roboty nie wymienione w formularzu cenowym związane z przedmiotem zamówienia w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich. Wykaz budynków objętych umową określa Załącznik do umowy, Podstawą wykonania prac, o których mowa są: a) zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym lub e-mailem w terminie późniejszym) ), lub zlecenia w formie elektronicznej (e-mail). b) zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. Realizacja zgłoszeń będzie następować: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanowiące zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) w ciągu 3 dni - sprawy pilne dla Zamawiającego lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia lub mienia. c) pozostałe - w terminie ..................dni od zlecenia. Roboty budowlane będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu ....................oraz na adres e-mail............................ i świadczone codziennie w systemie ciągłym całodobowym ( dni powszednie oraz wolne od pracy - soboty, niedziele i święta). Zlecenia przekazane wykonawcy drogą faksową bądź pocztą elektroniczną (e-mailem) lub osobiście za potwierdzeniem odbioru, będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Potwierdzenie odbioru faksu stanowi raport z transmisji faksu, natomiast potwierdzenie odbioru e-maila stanowi raport wysłania e-maila - z dokumentów tych wynika, że zgłoszenie Zamawiającego doszło do Wykonawcy w sposób pozwalający mu zapoznać się z jego treścią. Po stronie Zamawiającego zlecenia wystawiają właściwi miejscowo miejscy administratorzy nieruchomości (MAN) lub inni upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Zlecenia zatwierdza kierownik RON-u. Miejscy administratorzy nieruchomości są upoważnieni do wydawania wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. Wykonane przez wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia, administratora lub pracownika wyznaczonego przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić wykonanie robót do odbioru w ciągu 7 dni od ich wykonania pod rygorem nie uznania wykonania zlecenia w terminie. Wykonawca jest zobowiązany posiadać polisę OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość minimum wymaganą w postępowaniu, przez cały okres trwania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 50711000-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19285.50
Walutazł.


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Instalacji Elektrycznych Stanisław Cuprjak, , ul. Gubałówka 32, 92-116, Łódź, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21406,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21406,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21406,90
Waluta: zł.


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
"z wolnej ręki"art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp (do postępowania podstawowego nr 291/2016),zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych które było przewidziane w ogłoszenie o zamówieniu BZP Nr 356740-2016 dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.