Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 104999 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Łódź: Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych na terenie RON 9, stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny
36375254600000, ul.
Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 652 96 70, faks
42 652 77 24, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych na terenie RON 9, stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):221/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drobne roboty budowlane instalacyjne, bieżące naprawy, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych, wymienione w załączniku nr 1 do umowy oraz inne roboty nie wymienione w formularzu cenowym związane z przedmiotem zamówienia w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich. Wykaz budynków objętych umową określa Załącznik do umowy, Podstawą wykonania prac, o których mowa są: a) zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym lub e-mailem w terminie późniejszym) ), lub zlecenia w formie elektronicznej (e-mail). b) zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. Realizacja zgłoszeń będzie następować: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanowiące zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) w ciągu 3 dni - sprawy pilne dla Zamawiającego lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia lub mienia. c) pozostałe - w terminie ..................dni od zlecenia. Roboty budowlane będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu ....................oraz na adres e-mail............................ i świadczone codziennie w systemie ciągłym całodobowym ( dni powszednie oraz wolne od pracy - soboty, niedziele i święta). Zlecenia przekazane wykonawcy drogą faksową bądź pocztą elektroniczną (e-mailem) lub osobiście za potwierdzeniem odbioru, będą przekazywane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Potwierdzenie odbioru faksu stanowi raport z transmisji faksu, natomiast potwierdzenie odbioru e-maila stanowi raport wysłania e-maila - z dokumentów tych wynika, że zgłoszenie Zamawiającego doszło do Wykonawcy w sposób pozwalający mu zapoznać się z jego treścią. Po stronie Zamawiającego zlecenia wystawiają właściwi miejscowo miejscy administratorzy nieruchomości (MAN) lub inni upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Zlecenia zatwierdza kierownik RON-u. Miejscy administratorzy nieruchomości są upoważnieni do wydawania wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. Wykonane przez wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia, administratora lub pracownika wyznaczonego przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić wykonanie robót do odbioru w ciągu 7 dni od ich wykonania pod rygorem nie uznania wykonania zlecenia w terminie. Wykonawca jest zobowiązany posiadać polisę OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość minimum wymaganą w postępowaniu, przez cały okres trwania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45310000-3,
50711000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19285.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 21406,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
"z wolnej ręki"art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp (do postępowania podstawowego nr 291/2016),zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych które było przewidziane w ogłoszenie o zamówieniu BZP Nr 356740-2016 dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.