Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Warszawa: Wykonanie systemu nadzoru technologicznego SCADA wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową dla modelowej instalacji badawczej do syntezy polilaktydu (PLA), postępowanie numer WChZP/14/12
Numer ogłoszenia: 105009 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu nadzoru technologicznego SCADA wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową dla modelowej instalacji badawczej do syntezy polilaktydu (PLA), postępowanie numer WChZP/14/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Przedmiotem zamówienia jest System nadzoru technologicznego SCADA wraz z niezbędną aparaturą kontrolno - pomiarową dla modelowej instalacji badawczej do syntezy PLA budowanej w ramach projektu Biopol. Objęta nadzorem instalacja składa się z zestawu reaktorów testujących proces polimeryzacji o pojemności 0,1 dm3 i 1 dm3, zespołu dwóch reaktorów testujących proces polimeryzacji o pojemności 2 dm3 oraz zespołu dwóch reaktorów firmy Fourne o pojemności 10 dm3. I.1.1. System nadzoru SCADA będzie zawierał: 1. dwie dedykowane stacje operatorskie z funkcją bezpośredniej komunikacji z automatyką reaktorów, prezentacji i archiwizacji danych procesowych oraz udostępnienia tych danych do sieci. Stacje powinny być zbudowane w oparciu o komputery o podwyższonej niezawodności do pracy całodobowej i wyposażone w kompletne oprogramowanie OS i SCADA. 2. pięć dedykowanych, klienckich stacji operatorskich z funkcją prezentacji danych procesowych. Stacje powinny być zbudowane w oparciu o komputery o podwyższonej niezawodności do pracy całodobowej i wyposażone w kompletne oprogramowanie OS i SCADA. 3. dziesięć pakietów oprogramowania SCADA do pracy na komputerach ogólnego stosowania wyposażonych w jeden z następujących systemów operacyjnych: DOS / WinXP / Win7 / Linux z funkcją prezentacji danych procesowych. Oprogramowanie powinno być skonfigurowane dla wirtualnej maszyny. 4. dwa pakiety oprogramowania do analiz archiwalnych danych procesowych. I.1.2. Aparatura kontrolno-pomiarowa (AKP) będzie zawierała: 1. kompletną szafę AKP dla zespołu reaktorów testujących 2 dm3 z odpowiednio wyposażonym Programowalnym Sterownikiem Logicznym (PLC), zapewniającym pomiary wszystkich istotnych wielkości procesowych, sterowanie ogrzewaniem i napędami oraz komunikację ze stacją operatorską przez interfejs RS-485; 2. niezbędne czujniki, przetworniki pomiarowe oraz grzałki dla zespołu reaktorów testujących 2 dm3. I.1.3. Usługa obejmie: 1. montaż i podłączenie czujników, grzałek i silników do szafy AKP zespołu reaktorów testujących 2 dm3; 2. rozbudowę szafy AKP, montaż i podłączenie czujników, grzałek i silnika do szafy AKP reaktora testującego 1 dm3; 3. podłączenie AKP modelowej instalacji badawczej do syntezy PLA do dwóch stacji operatorskich; 4. podłączenie siedmiu stacji operatorskich do sieci Wydziału Chemicznego PW; 5. konfigurację systemów SCADA dla siedemnastu stacji operatorskich; 6. uruchomienie, przetestowanie i przeprowadzeniu instruktażu dla użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji w miejscu instalacji; 7. zapewnienie technicznego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. I.1.4. Zamówienie zostanie wykonane zgodnie z Projektem technicznym systemu nadzoru technologicznego SCADA i AKP dla modelowej instalacji badawczej do syntezy polilaktydu (PLA), zawierającym szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia, który zamawiający udostępni na pisemną prośbę Wykonawcy, po podpisaniu przez Wykonawcę oświadczenia o poufności stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. I.1.5. Nazwy własne producentów podane przy niektórych pozycjach Projektu technicznego AKP zostały zamieszczone informacyjnie. W takim przypadku Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku składania oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączona została specyfikacja techniczna oferowanego zamiennie produktu lub deklaracja zawarta na etykiecie produktu z wyszczególnionymi (zaznaczonymi wyróżniającym kolorem) cechami charakterystycznymi potwierdzającymi zgodność oferowanego produktu z produktem wskazanym przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać równoważność oferowanego produktu poprzez przedstawienie porównania żądanych produktów z oferowanymi zamiennikami lub w inny sposób wykazać jego równoważność. Ocena równoważności oferowanych produktów opierać się będzie na porównaniu jego szczegółowych parametrów. I.2. Wymagania dodatkowe w stosunku do przedmiotu zamówienia: I.2.1. Oferowany system nadzoru technologicznego SCADA wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową spełnia wszystkie wymagania zawarte w Projekcie technicznym systemu nadzoru technologicznego SCADA i AKP dla modelowej instalacji badawczej do syntezy polilaktydu (PLA) i jest kompletny a oferowany sprzęt jest wysokiej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad materiałowych i prawnych I.2.2. Zastosowane rozwiązania techniczne muszą odpowiadać nowoczesnym standardom i umożliwiać wprowadzenie w przyszłości ewentualnych uzupełnień i modyfikacji. I.2.3. System i aparatura muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. I.2.4. System i aparatura muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. I.2.5. Oferowany system i aparatura powinny być kompletne, tak by po zainstalowaniu były gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem. I.2.6. Wykonawca dostarczy: główną instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentacje techniczno-ruchowe poszczególnych urządzeń w języku polskim oraz dokumentację powykonawczą. I.3. Wymagania w stosunku do sposobu realizacji zamówienia: I.3.1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w 3 następujących etapach: a. I Etap - uruchomienie i objęcie nadzorem systemu SCADA zestawu dwóch reaktorów testujących proces polimeryzacji o pojemności 0,1 dm3 i 1 dm3 b. II Etap - uruchomienie i objęcie nadzorem systemu SCADA zespołu dwóch reaktorów testujących proces polimeryzacji o pojemności 2 dm3 c. III Etap - uruchomienie i objęcie nadzorem systemu SCADA zespołu dwóch reaktorów testujących proces polimeryzacji o pojemności 10 dm3 I.3.2. Do zadań Wykonawcy należy zainstalowanie systemu i aparatury będących przedmiotem zamówienia w miejscu wskazanym w p. V.2 SIWZ. I.3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia do czasu podpisania protokołu odbioru III etapu bez zastrzeżeń. I.3.4. Wykonawca dokona uruchomienia systemu i aparatury, przeprowadzi testy oraz przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego. I.3.5. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, to znaczy zawierać wszystkie materiały i akcesoria niezbędne do pracy systemu i aparatury zgodnie z przeznaczeniem. I.4. Wymagania w stosunku do warunków gwarancji i serwisu gwarancyjnego: I.4.1. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na oprogramowanie, sprzęt i aparaturę nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Etapu III bez zastrzeżeń. Sposób odbioru technicznego systemu: W każdym z kolejnych etapów Wykonawca w obecności przedstawiciela Zamawiającego dokona uruchomienia systemu, przeprowadzi testy aparatury objętej nadzorem systemu SCADA na mediach zastępczych i docelowych (polimer) i wykaże pełną funkcjonalność przedmiotu zamówienia. Następnie przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu, prowadzenia pomiarów, archiwizacji i obróbki danych oraz niezbędnych czynności konserwacyjnych. I.4.2. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas przestoju systemu lub aparatury spowodowanego wystąpieniem awarii w okresie gwarancji. I.4.3. Techniczny serwis gwarancyjny oferowanego systemu nadzoru w zakresie oprogramowania musi być prowadzony przez Wykonawcę, a w zakresie sprzętu przez producenta oferowanego sprzętu lub autoryzowany przez producenta oferowanego sprzętu serwis techniczny. I.4.4. W przypadku wystąpienia awarii: 1) czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 6 dni, 2) czas przestoju systemu nadzoru technologicznego SCADA wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową (w tym czas naprawy) nie może być dłuższy niż 2 tygodnie, od czasu pisemnego (faksem lub mailem) zgłoszenia o wystąpieniu awarii przez użytkownika, przy czym, w bieg powyższych terminów nie wlicza się sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. I.4.5. Wszelkie koszty związane z naprawą niesprawnego systemu lub aparatury, w tym koszt robocizny, wymiany, transportu, pokrywa Wykonawca. I.5. Wymagania w stosunku do warunków i terminu płatności I.5.1. Płatność nastąpi w 3 częściach po zrealizowaniu poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia. I.5.2. Termin płatności nie może być krótszy niż 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. I.5.3. Podstawą wystawienia poszczególnych faktur będą odpowiednio: protokół odbioru I Etapu bez zastrzeżeń, protokół odbioru II Etapu bez zastrzeżeń, protokół odbioru III Etapu bez zastrzeżeń. Wymagania opisane w p. I.1 - I.5 są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że niespełnienie któregokolwiek z nich skutkować będzie odrzuceniem oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wartość przewidywanych zamówień uzupełniających wyniesie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 51.22.00.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował 2 (dwa) systemy nadzoru technologicznego SCADA wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową dla instalacji o charakterze badawczym i półtechnicznym dla chemii i przetwórstwa polimerów wraz z ich instalacją i uruchomieniem, o stopniu zaawansowania technologicznego zbliżonym do stopnia zaawansowania technologicznego usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz złoży dokumenty potwierdzające spełnianie tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że prowadzi serwis oferowanego systemu nadzoru w zakresie oprogramowania oraz prowadzi lub dysponuje technicznym autoryzowanym serwisem producenta w zakresie sprzętu, w sytuacji gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanego sprzętu oraz złoży dokumenty potwierdzające spełnianie tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Certyfikat autoryzacji dla serwisu technicznego, wystawiony przez producenta oferowanego sprzętu, jeżeli Wykonawca nie jest jego producentem; 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ - jeśli zaistnieje sytuacja opisana w p. VI.5. SIWZ; 4. Opisy techniczne systemu i aparatury przestawione w sposób jednoznaczny tak, by możliwe było stwierdzenie czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne Zamawiającego opisane w projekcie technicznym systemu nadzoru technologicznego SCADA i AKP dla modelowej instalacji badawczej do syntezy polilaktydu (PLA); 5. Opis warunków gwarancji i serwisu przedstawiony w sposób jednoznaczny tak by możliwe było stwierdzenie czy oferowane warunki gwarancji i serwisu spełniają wymagania Zamawiającego. W opisie należy umieścić informację na temat serwisu technicznego - adres, numery telefonu i faksu, pod które należy zgłaszać awarie, adres poczty elektronicznej; 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty; 7. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty - w przypadku osób fizycznych zgłoszonych do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Okres gwarancji na oprogramowanie (G1) - 10
- 3 - Okres gwarancji na sprzęt i aparaturę (G2) - 10
- 4 - Czas reakcji serwisowej (S) - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany, o których mowa wyżej, mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: a. wartości podatku VAT w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; b. terminu dostawy w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminu dostawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, Gmach Chemii, ul. Noakowskiego 3 pok. 50g, 00-664 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, Gmach Chemii, ul. Noakowskiego 3 pok. 162, 00-664 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach projektu badawczego - Technologia otrzymywania biodegradowalnych poliestrów z wykorzystaniem surowców odnawialnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa młynka mielącego
- Zakup analizatora aminokwasów w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.122.2025
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- SZP/243-345/2025 Dostawa dwusilnikowego, zintegrowanego środowiska do badań nad sterowaniem układów energoelektronicznch
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Sprzedaż i dostarczenie aparatury laboratoryjnej w podziale na 2 części
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





