eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JednorożecModernizacja pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Parciakach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Jednorożec: Modernizacja pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Parciakach
Numer ogłoszenia: 105030 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 029 7518392, fax 029 7517031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jednorozec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Parciakach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do remontu przewidziane są pomieszczenia łazienek, zaplecza biurowego, szatni i sali lekcyjnej. 1) roboty budowlane: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (CPV 45 100 000-8) - wykucia w ścianach murowanych z cegły na otwory drzwiowe, wykucie ościeżnic drzwiowych, rozbiórka warstw posadzkowych, rozbiórka ścian działowych; - Roboty ciesielskie (CPV 45 422 999-1) - wykonanie i rozebranie deskowań konstrukcji żelbetowych; - Roboty betoniarskie i żelbetowe (CPV 45 262 300-4) - wykonanie cokołu betonowego i wieńców w ścianach działowych, wylewki betonowe pod posadzki; - Roboty murarskie (CPV 45 262 500-6) - murowanie ścian działowych z betonu komórkowego i cegły, wykonanie wentylacji grawitacyjnej do wszystkich pomieszczeń i udrożnienie istniejącej; - Montaż stolarki drzwiowej (CPV 45 421 000-4); - Roboty tynkarskie (CPV 45 410 000-4)- tynkowanie ścian, uzupełnienie ubytków w tynku, wykonanie gładzi gipsowej, tynki mozaikowe, suche tynki z płyt gipsowo-kartonowych, sufity podwieszane z wypełnieniem płytami gipsowymi o wymiarach 600x600 mm; - Pokrywanie ścian i podłóg (CPV 45 430 000-0) - posadzki z płytek gresowych i terakoty oraz paneli podłogowych, okładanie ścian i podokienników płytkami ceramicznymi; - Roboty malarskie (CPV 45 442 100-8) - malowanie farbą emulsyjną akrylową i lateksową ścian, malowanie olejne lamperii, rur. 2) roboty elektryczne: - Wymiana instalacji elektrycznej; - Montaż osprzętu elektrycznego (lampy oświetleniowe, łączniki, gniazdka); - Wykonanie zabezpieczenia nowo wykonanej instalacji elektrycznej (skrzynka rozdzielcza wraz z wyposażeniem w osprzęt modułowy). 3) roboty sanitarne: - Wymiana instalacji wod.-kan. wraz z białym montażem w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych; - Remont instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejników żeliwnych na płytowe wraz z montażem zaworów termostatycznych z głowicami i zaworów odcinających, przełożenie rur stalowych spawanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a spełnianie tych warunków potwierdzą poprzez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mogą brać udziału wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: -wypełniony formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SIWZ), -wypełniony i parafowany projekt umowy, (zał. nr 3 do SIWZ) -kosztorys ofertowy (wg zał. nr 2 do SIWZ), -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], -aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], -aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. Lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], -wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia) (wg zał. nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jednorozec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 8 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.