Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Zawiercie: sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów według 4 pakietów
Numer ogłoszenia: 105030 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego , ul. Piłsudskiego 80, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722011, faks 032 6710614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlazawiercie.jur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów według 4 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: jak wyżej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnianie wymogów zawartych w art.22 ust.1 oraz nie wykluczenie na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne sa dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z 20.04.2004r. o wyrobach medycznych /Dz.U. z 2004r., Nr 93, poz.896 ze zm./, - oświadczenie, że oferowane odczynniki posiadają karty charakterystyki substancji niebezpiecznych lub preparatu niebezpiecznego dla odczynników, - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia polegających na dostawie odczynników wraz z dzierżawą oferowanego aparatu o wartości rocznej umowy - Pakiet I co najmniej 100.000zł brutto, Pakiet II co najmniej 30.000zł brutto, Pakiet III co najmniej 120.000zł brutto, Pakiet IV co najmniej 50.000zł brutto /lub 2, 3, 4-letniej umowy o odpowiedniej wielokrotności umów / z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów /w postaci listów referencyjnych/ potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - należy wykazać co najmniej po trzy dostawy o wartości i rodzaju j/w w każdym pakiecie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlazawiercie.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZLA Zawiercie ul.Piłsudskiego 80 pokój 218.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 09:30, miejsce: ZLA Zawiercie ul.Piłsudskiego 80 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Biochemia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-9, 38.43.45.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Hematologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego - 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-9, 38.43.45.70-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Immunologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunodiagnostycznego -1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-9, 38.43.45.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV Mocze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pasków wraz z dzierżawą czytnika pasków moczu - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-9, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlanych w obrębie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Limanowskiego 9 oraz Apteczna 19a
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku oraz Zakładu Opiekuńczego Leczniczego w Nowej Rudzie.
- Zakup, dostawa głowic do fakoemulsyfikacji oraz resektoskopów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa kompletnego aparatu do metody koblacji z przyciskiem nożnym wraz z osprzętem dla potrzeb Oddziału Otolaryngologii Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa aparatu do znieczuleń na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.