eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin"Zabudowa wyrw na rzece Wieprzy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 105042 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Szczecin: "Zabudowa wyrw na rzece Wieprzy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 515514-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 92127-2017 94692-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 103633600000, ul. ul. Teofila Firlika 19, 71-637 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01, e-mail zamowienia@zzmiuw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zabudowa wyrw na rzece Wieprzy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NP/IR/333/18/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CPV: Roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej: CPV 45200000-9 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej: CPV 71322000-1 1.2 Miejsce realizacji: województwo zachodniopomorskie, powiat sławieński 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji technicznej i realizacji robót budowlanych związanych z zabudową (umocnieniem) skarp zabezpieczającą je przed dalszą erozją w km 33+980 - 48+122 rzeki Wieprzy. Zabudowane zostanie łącznie osiem wyrw. Roboty wykonane zostaną w ramach prac utrzymaniowych. W szczególności niezbędne jest: 1. wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego koryta cieku na odcinku objętym przedmiotowym zadaniem; 2. przedstawienie Zamawiającemu koncepcji wykonania zadania określonego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym; 3. wykonanie przez uprawnionego Geodetę mapy sytuacyjno-wysokościowej (niezbędnej w celu dalszego opracowania rozwiązań); 4. wykonanie przez uprawnionego Projektanta na podstawie mapy syt.-wys. projektu zagospodarowania terenu, a także rozwiązań technicznych zabudowy wyrw na lewym i prawym brzegu rzeki Wieprzy, w tym: - wykonanie przekrojów oraz profilu podłużnego koryta rzeki Wieprzy oraz lewego i prawego brzegu na odcinku objętym zamówieniem (elementy pozwalające określić zakres robót do wykonania); - opracowanie dokumentacji technicznej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego - dokumentacja umożliwić musi wykonanie całego zakresu robót budowlanych, niezbędne jest uzyskanie do niej wynikających z przepisów prawa wymaganych uzgodnień (dotyczy m. in. uzgodnień z właścicielami terenu, ewentualnych dojazdów itp.); - wykonanie operatu dendrologicznego na przedmiotowym odcinku wraz z zakwalifikowaniem drzew i krzewów przewidzianych do wycinki w ramach przedmiotowego zadania (o ile takie wystąpią); - opis niezbędnych czynności związanych z oczyszczeniem koryta rzeki w zakresie umożliwiającym realizację robót oraz zapewniającym niezakłócony przepływ wód rzeki Wieprzy; - sporządzenie przedmiaru robót wraz z kosztorysem nakładczym i inwestorskim; - sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 5. prowadzenie na etapie wykonywania robót budowlanych pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego Geodetę; 6. realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji i specyfikacji technicznych; 7. wykonanie operatu powykonawczego całego zadania, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 8. wykonanie na podstawie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zestawienia działek ewidencyjnych niezbędnych do ustalenia linii brzegowej wraz z wyszczególnieniem ilości gruntów w m2 (na mapie należy przedstawić szkic sytuacyjny w zakresie działek Wp i sąsiednich); 9. prowadzenie przez cały okres realizacji przedsięwzięcia nadzoru przyrodniczego (należy ująć w kosztach). 1.4. Uszczegółowienie zakresu i terminów realizacji: a) Charakterystyczne parametry określające zadanie: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji technicznej i realizacji robót budowlanych związanych z przywróceniem pierwotnego stanu skarp koryta rzeki Wieprza w km 33+980 - 48+122, polegających na zabudowaniu łącznie osiem wyrw. Roboty wykonane zostaną w ramach prac utrzymaniowych. b) Charakterystyczne parametry określające zakres robót: Przedmiotem inwestycji jest zabudowa (zabezpieczenie przed dalszą erozją) skarp rzeki Wieprzy do stanu gwarantującego wystarczającą stateczność i wytrzymałość przy wystąpieniu przepływów powodziowych. Uszkodzenia brzegu rzeki Wieprza powstały na skutek wystąpienia wysokich stanów i dużych prędkości wód w latach ubiegłych, co powodowało systematyczne erodowanie brzegu i znaczącą ingerencję w przyległe do rzeki grunty prywatne. Nastąpiło wówczas wymycie istniejącego brzegu poprzez wystąpienie erozji dennej i brzegowej powodujących powstanie stale powiększającej powiększających się wyrwy w skarpach i dnie rzeki. Zaprojektowane i wykonane umocnienia dna oraz skarp rzeki Wieprza, muszą w perspektywie zapobiec dalszej degradacji/podmywaniu brzegu na przedmiotowych odcinkach. W skład zadania wchodzi łącznie osiem wyrw: o wyrwa nr 1 w km 48+020 - 48+122 (L=102mb, brzeg lewy) o wyrwa nr 2 w km 43+395 - 43+475 (L=80mb, brzeg lewy) o wyrwa nr 3 w km 42+512 - 42+615 (L=103mb, brzeg prawy) o wyrwa nr 4 w km 42+675 - 42+775 (L=100mb, brzeg prawy) o wyrwa nr 5 w km 42+415 - 42+540 (L=125m, brzeg lewy) o wyrwa nr 6 w km 33+980 - 34+160 (L=180m, brzeg prawy) o wyrwa nr 7 w km 43+950 - 44+050 (L-100m brzeg prawy) o wyrwa nr 8 w km 43+195 - 43+245 (L=50m brzeg prawy) Zadaniem Wykonawcy jest dokładne określenie zakresu prac do wykonania. W celu doprowadzenia obiektu do właściwego stanu technicznego, a tym samym do ustabilizowania warunków przepływu wód należy wykonać szereg prac z finalnym osiągnięciem właściwych parametrów koryta, niezbędnych do bezpiecznego funkcjonowania rzeki Wieprza na przedmiotowych odcinkach, z uwzględnieniem właściwego stanu bezpieczeństwa terenów położonych w sąsiedztwie, przy przepływach powodziowych i podwyższonych stanach wód. Planowane roboty wykonane zostaną w ramach bieżącego utrzymania. Zabudowa wykonana powinna zostać w formie palisady drewnianej (podparcie materacy siatkowo - kamiennych) z kołków o średnicy 12-15cm (długość kołków należy określić po wykonaniu przekrojów) wraz z umocnieniem brzegu materacami siatkowo kamiennymi. Wysokość materacy siatkowo - kamiennych powinna zapewniać stateczność zabudowy (wysokość min 30cm), materace bez wieka z drutu ocynkowanego o podwójnym splocie z powłoką PVC o oczkach 6x8cm. Do wypełnienia materacy należy użyć otoczaków o średnicy zgodnej z ogólnymi specyfikacjami (min. 1,5d=9cm, max 2,5d=15cm), nachylenie skarp 1:1,5, z ich zagęszczeniem do Is=0,97. Celem zadania jest ograniczenie erozji brzegowej i umożliwienie prowadzenia standardowych prac utrzymaniowych na problemowych odcinkach. Po stronie odpowiedzialności Wykonawcy będzie zaprojektowanie i wykonanie takiego sposobu zabezpieczenia brzegu aby zapewniało ono powstrzymanie erozji brzegowej i jednocześnie mieściło się w ramach prac utrzymaniowych, nie wymagających pełnej procedury administracyjnej w ramach pozwolenia na budowę i pozwolenia wodnoprawnego. Planowane do użycia materiały powinny być materiałami naturalnymi powszechnie używanymi w realizacji robót wodno-melioracyjnych. Po zakończeniu prac teren przyległy powinien zostać uporządkowany i obsiany mieszanką traw. c) Zakres planowanych prac winien uwzględniać: - roboty pomiarowe obejmujące wytyczenie trasy robót, - roboty przygotowawcze (niezbędne prace dla realizacji głównego przedmiotu zamówienia), - roboty budowlane połączone z zabudową wyrw, - roboty w zakresie kształtowania terenu (plantowanie, obsiew mieszanką traw) Szczegółowy zakres podanych wyżej robót winien wynikać z inwentaryzacji terenowej, wywiadów środowiskowych, pomiarów geodezyjnych. Zakres robót winien uwzględniać wszystkie roboty towarzyszące (np. transport zewnętrzny i wewnętrzny materiałów, drogi tymczasowe, organizacja ruchu, zabezpieczenia itp.) niezbędne do prawidłowego wykonania wymienionych elementów robót podstawowych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto: o geodezyjne wytyczanie i inwentaryzacja powykonawcza, o opłaty związane z zajęciem pasa drogowego oraz inne opłaty dotyczące prowadzenia prac budowlano-montażowych, o wykonanie robót tymczasowych, o wybudowanie, utrzymanie i likwidacja objazdów/przejazdów i organizacji ruchu na czas trwania budowy, o uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, o naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót, w tym wyrządzonych osobom trzecim lub powodujących uszkodzenie mienia publicznego. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wyznaczy trasy dojazdowe i przejazdowe oraz drogi technologiczne wraz z ich długością i inwentaryzacją stanu istniejącego, co przedstawi w formie papierowej Zamawiającemu. 1.4.1. Dokumentacja techniczna. Zakres i specyfika robót wymaga: - określenie dokładnego zakresu ewidencyjnego przedmiotowego zadania (niezbędne jest takie określenie potrzeb aby spełnić główny cel przedmiotowego zamierzenia), - dokumentacji technicznej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych - 2 egz., - opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 cyt. wyżej rozporządzenia - 4 egz., - sporządzenia przedmiaru robót wraz z kosztorysem nakładczym i inwestorskim, w zakresie, o którym mowa w § 6 cyt. wyżej rozporządzenia -4 egz., - sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów (należy dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej), - wykonania operatu powykonawczego, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę, - wykonanie na podstawie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zestawienia działek ewidencyjnych niezbędnych do ustalenia linii brzegowej wraz z wyszczególnieniem ilości gruntów w m2. Dokumentacja będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego i traktowana będzie jako ostateczne rozwiązanie zabezpieczenia wyrw rzeki Wieprzy. Zadaniem Wykonawcy jest więc takie wykonanie dokumentacji technicznej i rozeznanie niezbędnych potrzeb, aby zapewnić osiągnięcie głównego celu zadania. 1.4.2. Realizacja robót budowlanych. Realizacją powinny być objęte prace podstawowe - należy przez to rozumieć, uzgodniony z Zamawiającym, zakres prac, które po wykonaniu są możliwe do odebrania pod względem ilości i wymogów jakościowych oraz uwzględniają cel ich wykonania. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - realizacji robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego koncepcję oraz dokumentację techniczną. Wykonawca w trakcie procesu projektowego przedstawi w siedzibie Zamawiającego stan zaawansowania prac nad dokumentacją techniczną, rozwiązania i planowany sposób wykonania robót, które będą realizowane, kierując się wytycznymi Zamawiającego, - prowadzenia dziennika budowy (wewnętrznego) i księgi obmiarów, - sporządzenia operatu powykonawczego, - sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, - sporządzenia dokumentacji fotograficznej po wykonaniu zadania, - sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: o organizacji robót budowlanych, o zabezpieczenia interesów osób trzecich, o ochrony środowiska, o warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, o warunków bezpieczeństwa ruch drogowego związanego z budową, o zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich, o utylizacji odpadów. Wykonawca zobowiązany jest także do: o opłat związanych z ewentualnym zajęciem pasa drogowego i tymczasowym zajęciem gruntów na czas robót (włącznie z opłatami za zajmowany grunt bądź tez przejazdy przez działki pozostające w posiadaniu osób trzecich), o wykonania robót tymczasowych, o wybudowania, utrzymania i likwidacji dojazdów/przejazdów i organizacji ruchu na czas trwania budowy, o uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót wraz z przywróceniem terenu przyległego do stanu pierwotnego, o naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonym osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem i będzie prowadził ich bieżącą kontrolę. wykonywanych robót budowlanych. Kontroli będą w szczególności poddane: - rozwiązania projektowe (zawarte w dokumentacji projektowej technicznej winny być zgodne ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami), - sposób wykonania robót budowlanych pod kątem zgodności ich wykonania z opracowaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a także z wytycznymi i oczekiwaniami Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 71322000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT800486.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Drew Kos Dariusz Różycki, , ul. Chojnicka 74, 89-500, Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 720000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 720000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 977850,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.