To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105060 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Nowy Tomyśl: Udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych dla Powiatu Nowotomyskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521487-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski, krajowy numer identyfikacyjny
63127693700000, ul.
Poznańska
33,
64-300
Nowy Tomyśl, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 44 26 700, faks
614 423 589, e-mail
starostwo@powiatnowotomyski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatnowotomyski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych dla Powiatu Nowotomyskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DR.272.1.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych w walucie polskiej dla Powiatu Nowotomyskiego. Zamówienie zostało podzielone na zadanie nr 1 i nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (dwa zadania) bądź ofertę częściową (na jedno zadanie). ZADANIE NR 1 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 1.568.439,00zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na inwestycje Powiatu Nowotomyskiego na podstawie Uchwały Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. 2. Kredyt w walucie polskiej. 3. Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego). 4. Okres spłaty- od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu). 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 7. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 01 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 01.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8. Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie: a) Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086 b) Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485 c) Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca - raty płatne miesięcznie d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca. 9. Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej). 10. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 11. Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu. 12. Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym. 13. Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża. 14. Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku 15. Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: o Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej w dniu 02.05.2017 roku. o Marża (w całym okresie kredytowania). 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy. 17. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej. 20. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego. 21. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. ZADANIE NR 2 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 2.631.561zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Powiatu z tytułu kredytów na podstawie Uchwały Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. 2. Kredyt w walucie polskiej. 3. Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego). 4. Okres spłaty od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu). 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 7. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 01 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 01.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8. Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie: a) Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086 b) Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485 c) Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień każdego miesiąca - raty płatne miesięcznie d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca. 9. Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej). 10. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 11. Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu. 12. Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym. 13. Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża. 14. Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku. 15. Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: o Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej z dnia 02.05.2017 roku. o Marża (w całym okresie kredytowania) 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy. 17. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej. 19. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego. 20. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Informacje uzupełniające: 1) Na rachunkach bankowych Zamawiającego nie ciążą zajęcia egzekucyjne, 2) U Zamawiającego nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.), 3) Nie prowadzono wobec Zamawiającego, za pośrednictwem komornika sądowego, działań windykacyjnych zadłużenia, 4) Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań, w tym w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o wydanie zaświadczeń potwierdzających nie zaleganie ze składkami, które zostaną udostępni one na wniosek wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy, 5) Dotychczas nie wystąpiła sytuacja, w której Zarząd Powiatu nie otrzymałby absolutorium, 6) Zamawiający nie posiada zadłużenia z tytułów: a) Umów leasingowych, b) Umów z odroczonym terminem płatności dłuższym niż o rok, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28.12.2011r. w sprawie szczegółowego sposobu klasyfikacji tytułów dłużnych zaliczanych do państwowego długu publicznego (Dz. U. Nr 298,poz. 1767), 7) W Biuletynie Zamówień Publicznych Powiatu Nowotomyskiego, na stronie internetowej www.bip.powiatnowotomyski.pl zakładka Finanse i mienie 1. W podzakładce Budżet: a) Uchwała WPF 2016-2027, b) Uchwała budżetowa Powiatu Nowotomyskiego 2017 2. W podzakładce Sprawozdania a) Sprawozdania za rok 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 3. W podzakładce Opinie RIO a) Opinie RIO zakładka Rada Powiatu 1. W podzakładce Uchwały Rady Powiatu a) Uchwała Rady Powiatu w sprawie zaciągnięcia przez Powiat kredytu, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia - Uchwała Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie zaciągnięcia przez Powiat Nowotomyski długoterminowego kredytu, - Uchwała Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie zaciągnięcia przez Powiat Nowotomyski długoterminowego kredytu, b) Akty powołania na stanowiska przedstawicieli Zamawiającego - Uchwała Nr I/3/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Starosty Nowotomyskiego, - Uchwała Nr I/4/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Wicestarosty Nowotomyskiego, - Uchwała Nr I/5/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Członków Zarządu Powiatu Nowotomyskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE NR 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT387409.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 386268.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- "Zakup sprzętu komputerowego i licencji"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 1 " Misia Uszatka" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.