Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Bydgoszcz: wykonanie termomodernizacji budynku Zakładu Patomorfologii oraz wymianę pokrycia dachowego wraz z dociepleniem
Numer ogłoszenia: 105071 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, faks 052 3709125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie termomodernizacji budynku Zakładu Patomorfologii oraz wymianę pokrycia dachowego wraz z dociepleniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie termomodernizacji budynku Zakładu Patomorfologii oraz wymianę pokrycia dachowego wraz z dociepleniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym : 1. wykażą się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie) min. 1 roboty budowlanej obejmującej termomodernizację na kwotę min. 80 000 zł brutto- dla zadania nr 1 oraz min. 1 roboty budowlanej , obejmującej prace ogólnobudowlane , na kwotę min. 80 000 zł brutto- dla zadania nr 2 2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje , doświadczenie oraz uprawnienia, określone w przepisach Prawa Budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia , na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli na dzień składania ofert wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz dokument o którym mowa w pkt. 5.1.6 SIWZ tj. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie niższą niż : dla zadania nr 1 : 80 000 zł dla zadania nr 2 : 80 000 zł W przypadku składania oferty łącznie na zadanie nr 1 i 2 : polisa musi opiewać na kwotę nie niższą niż 160 000 zł . -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty o których mowa w pkt. 5.1.2. SIWZ . -Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/ nie spełnia , czyli : nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie). -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ( W przypadku oferty składanej wspólnie , każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie ). -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego ), w tym min. 1 roboty budowlanej obejmującej termomodernizację na kwotę min. 80 000 zł brutto- dla zadania nr 1 oraz min. 1 roboty budowlanej , obejmującej prace ogólnobudowlane , na kwotę min. 80 000 zł brutto- dla zadania nr 2. ( W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. ) - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje własnym potencjałem kadrowym. -Oświadczenie z art. 22 ustawy PZP , stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). -Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, opiewające na kwotę nie niższą niż Dla zadania nr 1 : 80 000 zł Dla zadania nr 2 : 80 000 zł - aktualne na dzień składania ofert, wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia kopii dokumentu aktualizującego ubezpieczenie do Zamawiającego w terminie do 3 dni przed upływem pierwotnego terminu ubezpieczenia. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone dokumenty potwierdzające, że Wykonawcy łącznie spełniają ten warunek)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital miejski im dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, budynek administracji, pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital miejski im dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, budynek administracji, kancelaria ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie termomodernizacji budynku zakładu patomorfologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie termomodernizacji budynku zakładu patomorfologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie wymiany pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku Zakładu Patomorfologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie wymiany pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku Zakładu Patomorfologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.26.13.20-3, 45.26.25.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.