To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-06
Ogłoszenie nr 105091 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.
Polkowice: Dostawa zamiatarki kompaktowej do zamiatania ulic
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514828-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 88785-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
39055865900000, ul.
ul. Dąbrowskiego
2,
59100
Polkowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 462 911, faks
768 462 960, e-mail
w.czekajlo@pgm-polkowice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zamiatarki kompaktowej do zamiatania ulic
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dopuszczalna masa całkowita 10-12 ton. 2. Dopuszczalna ładowność min.4 tony. 3. Pojazd fabrycznie nowy produkcja nie starsze niż 2016 r. 4. Zamawiający dopuszcza do przetargu pojazd użytkowany jako pokazowy max. Ilość przepracowanych godzin 250. 5. Wymiary zamiatarki: o Długość 4 000-5 000 mm o Szerokość 1 700-2 000 mm o Wysokość 2 400-2 600 mm 6. Silnik wysokoprężny o mocy 110-120 kW spełniający normę spalin EURO 6 7. Prędkość jazdy min. 50 km/h. 8. Układ kierowniczy: o Sterowany hydraulicznie o Kierownica po prawej stronie pojazdu. 9. Napęd jazdy hydrostatyczny z bezstopniową regulacją prędkości jazdy. 10. Napęd wentylatora hydrauliczny z możliwością regulacji prędkości obrotowej wentylatora. 11. Zamiatarka ma być wyposażona w co najmniej dwie szczotki (po jednej z prawej i z lewej strony) oraz ma mieć przygotowany układ do montażu i podłączenia trzeciej szczotki. 12. Napęd szczotek hydrauliczny z możliwością regulacji obrotów szczotek 13. Zamiatarka ma posiadać regulację kąta ustawienia szczotki sterowaną z kabiny kierowcy. 14. Pojemnik na zmiotki ze stali nierdzewnej o pojemności 4-5 m^3. 15. Zbiornik na czystą wodę ze stali nierdzewnej lub sztucznego tworzywa o pojemności min. 600 l. 16. Kabina klimatyzowana dwuosobowa fotel kierowcy amortyzowany z podparciem lędźwiowym. 17. Radioodbiornik. 18. Lusterka oraz oświetlenie zgodne z Prawem o Ruchu Drogowym. 19. Światła ostrzegawcze (kogut) pomarańczowe LED. 20. Zamiatarka ma być wyposażona w filtr PM 10. 21. Pojemność zbiornika paliwa min.100 l. 22. Zamiatarka ma być wyposażona w monitor min. 7cali kolorowy z możliwością pokazywania obrazu z co najmniej dwóch kamer jednocześnie. 23. Zamiatarka ma być wyposażona w kamery kolorowe : o Dyszy ssącej o Cofania o Z lewej i z prawej strony zamiatarki 24. Szerokość zamiatania przy użyciu dwóch szczotek min. 2200 mm 25. Lej ssawny wykonany ze stali nierdzewnej lub aluminium. 26. Automatyczny układ centralnego smarowania. 27. Z zamiatarką ma być dostarczone koło zapasowe, jeżeli na osi przedniej i tylnej są używane koła o różnych rozmiarach koła zapasowe mają być dostarczone na każdą oś. 28. Auto alarm. 29. Dostawca musi wyrazić zgodę na montaż urządzenia GPS (bez utraty gwarancji). 30. Zamiatarka nie może być pojazdem prototypowym. 31. Zamiatarka musi posiadać powyższe parametry techniczne, być wykonana zgodnie z przepisami Unii Europejskiej i spełniać obowiązujące w Polsce przepisy BHP oraz spełniać wymagania systemu bezpieczeństwa "CE". 32. Wykonawca przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie kierowców i mechaników w zakresie obsługi i eksploatacji zamiatarki w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 33. Wyposażenie dodatkowe: o gaśnica produkcji polskiej o apteczka produkcji polskiej o trójkąt ostrzegawczy o podnośnik min. 8 tonowy o klucz do kół o gumowe dywaniki podłogowe 34. Przeglądy i naprawy gwarancyjne zamiatarki odbywać się będą w siedzibie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 35. Wykonawca ma dostarczyć wraz z zamiatarką wszystkie dokumenty umożliwiające rejestrację. 36. Wykonawca ma dostarczyć wraz z zamiatarką instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części Wymogi formalne: 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 upzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34921100-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dostawca odmówił podpisania umowy nr DTUK/052/2017 w terminie wyznaczonym na dzień 19.06.2017 r. w siedzibie Zamawiającego. Więc na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zatrzymuje się wadium wraz z odsetkami oraz zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1, pkt.1 ustawy Pzp. Ustawy, ze względu na okoliczność, iż nie złożono żadnej innej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT660000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 756450,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.